Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is "den ouwen " M140i nog te bestellen of ergens in stock bij een bmw dealer?

Geplaatst:

Nog te bestellen maar je zult zeer snel moeten zijn, productie eindigt eind juni.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

51693780-2020-bmw-1-series-spied-with-less-front-camo-1.jpg

8072300d-2020-bmw-1-series-spied-with-less-front-camo-2.jpg

2ab21077-2020-bmw-1-series-spied-with-less-front-camo-3.jpg

2f5bef30-2020-bmw-1-series-spied-with-less-front-camo-5.jpg

b1734eda-2020-bmw-1-series-spied-with-less-front-camo-6.jpg

8334a5fb-2020-bmw-1-series-spied-with-less-front-camo-8.jpg

Geplaatst:

Heb er ook zo ene gezien. Ik dacht, ik moet het weten en ben erop af gestapt en heb het gevraagd. Maar hij wist ook niet waar ge die wraps kon kopen.

• Grappig 1
Geplaatst:
Op 8/4/2019 om 21:38, Phil zei:

Nog te bestellen maar je zult zeer snel moeten zijn, productie eindigt eind juni.

De mijne is besteld in week 9, net voor het einde van de salonvoorwaarden. Productie is ergens half mei (week 20). Als de backlog nog even lang is, moet je deze week dus nog bestellen.

Geplaatst:

Gaan ze daar nog een 3 liter induwen of is dit nu louter een utilitair stadsvoertuig?

Geplaatst:
3 minuten geleden, Titleist zei:

Gaan ze daar nog een 3 liter induwen of is dit nu louter een utilitair stadsvoertuig?

Drie liter is zo jaren 1900-2010 net als rwd! :ninja:

Geplaatst:

Geen bicolor velgen :inlove:!

Wel benieuwd naar hoe hij er finaal gaat uitzien, maar zo jammer van het wegvallen van de RWD. 

Geplaatst:

???

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja dat ziet er een lekkere dikke kont uit, maar wat heb je er aan als die wielen eronder niet de enige zijn die aangedreven worden? Ofwel moeten ze al met een systeem komen zoals op de M5 waar de voorwielen uitgeschakeld kunnen worden, wat ik ten zeerste betwijfel vermits deze op hetzelfde platform gebaseerd zal worden als een gewone G40 en ook geen volwaardige M is. Het zou me bovendien sterk verwonderen moest dit veel beter sturen dan bijvoorbeeld een Megane RS (die er overigens zeer mooi uitziet). En qua interieur en afwerking zie ik dat ook niet direct veel beter worden dan een Audi S3 of misschien zelfs een Golf R. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de eerste rijtesten en in wat dat karretje dan wel zal uitblinken.

Geplaatst:

Janettenbak gvd. 1000 keer liever een F20.

Geplaatst:

Die doet me ook al aan een Lexus denken. Bij de 3 reeks had ik dat ook.

Nu anyway, ik hoop dat ie mooi wordt. Dat is jammer genoeg nog het enige waarin ze zich nog kunnen onderscheiden van al het ander FWD hatch materiaal. 
Sad but true. 

Geplaatst:

Zo zal hij dus klinken

Geplaatst:

Eigenlijk zot hoe die X2 er al gedateerd uitziet als je vergelijkt met de nieuwe BMW modellen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Geplaatst:
1 uur geleden, Luv4DLM zei:

Eigenlijk zot hoe die X2 er al gedateerd uitziet als je vergelijkt met de nieuwe BMW modellen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Whut?

Geplaatst:
22 hours ago, Ambi said:

wat ik ten zeerste betwijfel vermits deze op hetzelfde platform gebaseerd zal worden als een gewone G40 en ook geen volwaardige M is.

Technisch onmogelijk. De voorwielen zijn altijd aangedreven. Het enige wat variabel is is het % aandrijving naar de achteras.

Geplaatst:
22 hours ago, Ambi said:

Het zou me bovendien sterk verwonderen moest dit veel beter sturen dan bijvoorbeeld een Megane RS

Ik geef u op een blaadje dat er reviews gaan verschijnen waar men gaat beweren dat dit beter stuurt dan de F20.

• Grappig 3
Geplaatst:
9 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik geef u op een blaadje dat er reviews gaan verschijnen waar men gaat beweren dat dit beter stuurt dan de F20.

Daar hoef je toch niet meer op te wachten?

We’ll have to wait until final development and calibration work is complete before drawing a definitive verdict on the new 1 Series. But the indications are that it will be a contender in the premium hatch division, and a car capable of holding its own against some tough rivals, especially with the promised increase in interior space and comfort.

The switch to front-wheel drive remains the talking point, but the future discussion is likely to centre around this: despite such a major shift, the new 1 Series still handles like, well, a 1 Series. Phew.

Zie post 

Geplaatst:

Over de F30 werd ook positief geschreven, reed pertang minder goed dan de E90. 

En eig een F20 ook al minder dan een E87, al was het nog steeds een plezante wagen. 

De E reeksen waren wel beenhard, zeker met RFT's. 

Geplaatst:

Leveringen vanaf september? 

Geplaatst:

D42D21B8-FC5F-4152-A90F-431F5DFD6DE5.jpeg

Geplaatst:

De ‘inhoud’ van de nieren is echt mijn ding niet ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid