Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Ik geef u op een blaadje dat er reviews gaan verschijnen waar men gaat beweren dat dit beter stuurt dan de F20.
Uiteraard. Dat beweren ze al jaren over hot hatches van andere merk ook. De M140i stond bijna nooit bovenaan de favorietenlijst.
Op zich is het niet moeilijk dat de concurrentie met meer stuurgevoel en een betere efficiëntie kon komen (4wd vs rwd).
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Krikkie zei:

Groter moeten ze inderdaad niet meer worden oof het trekt op niets meer. 

Dat enerzijds, maar ik vind die Mercedes-achtige invulling ook echt niks.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff bij de lancering van de vorige was het ook "oh my god die zwijnenneus" en kijk, het spel heeft toch verkocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Beta said:

Uiteraard. Dat beweren ze al jaren over hot hatches van andere merk ook. De M140i stond bijna nooit bovenaan de favorietenlijst.
Op zich is het niet moeilijk dat de concurrentie met meer stuurgevoel en een betere efficiëntie kon komen (4wd vs rwd).

De M140i kies je niet om zijn "efficientie". Qua scherpte van chassis etc is er scherper. De M140i maakt alles goed met zijn motor. Op zich vind ik die zelfs aangenamer dan die van de M2. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat hij hiermee net datgene verliest wat hem speciaal maakte. Voor de praktische aspecten moest je dat ding al niet kopen, dan ben je beter af met een Golf. Echt wel zonde dat ze hun principes schaamteloos overboord gooien... Wie had gedacht dat Audi ooit de minst rationele keuze zou worden qua motor (RS3)? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, en de M135/40i was toch echt nog wel een redelijk verkoopsucces denk ik. Ik zie die dingen toch echt vaak rondrijden ondanks dat toch niet de goedkoopste in gebruikskost is onder de hot hatches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, JanC zei:

 Wie had gedacht dat Audi ooit de minst rationele keuze zou worden qua motor (RS3)? 

Gaan geruchten de ronde dat de rs3 motor ook in de Golf 8R+ komt (400pk is al bevestigd, de motor nog niet). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M140i kies je niet om zijn "efficientie". Qua scherpte van chassis etc is er scherper. De M140i maakt alles goed met zijn motor. Op zich vind ik die zelfs aangenamer dan die van de M2. 
I know. De M140i is veruit de leukst hot hatch die ik al reed, ook al is het niet de scherpste. Net dat GT-achtige en zijn motor, spreken erg aan.
Maar de scherpste van de klas is hij niet. Jammer dat BMW nu een kloon van de A35 of de Golf R gaat maken. Zelfs al wordt hij beter dan die twee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

D42D21B8-FC5F-4152-A90F-431F5DFD6DE5.thumb.jpeg.a95e4514f0e3675b5e8963c1482e2393.jpeg

Is dat een beschermingsfolie over die nieren, of is dat de finale afwerking? Ziet er in elk geval ongelooflijk cheap en clownesk uit. :sick:


Die doet me ook al aan een Lexus denken. Bij de 3 reeks had ik dat ook.
Nu anyway, ik hoop dat ie mooi wordt. Dat is jammer genoeg nog het enige waarin ze zich nog kunnen onderscheiden van al het ander FWD hatch materiaal. 
Sad but true. 

Als ik zie wat BMW nu allemaal loslaat zullen ze de schoonheidswedstrijd niet winnen, vrees ik. Audi doet het op dat vlak voorlopig beter, imo (hoe de schetsen van een misbaksel als de Q2 de shredder dan weer wel overleefd hebben is me echter ook een raadsel).


Pff bij de lancering van de vorige was het ook "oh my god die zwijnenneus" en kijk, het spel heeft toch verkocht. 

Verkopen zal geen probleem zijn. Genoeg badge-buyers die niet weten waar FWD of RWD voor staat.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Beta zei:


Maar de scherpste van de klas is hij niet. Jammer dat BMW nu een kloon van de A35 of de Golf R gaat maken. Zelfs al wordt hij beter dan die twee.

Je koopt hem toch niet :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, William Blake zei:

Zo speelgoedachtig...

Vind ik een trend die je bij meer merken ziet zoals die dynamische pinkers. De ford mustang en de jeep renegade vind ik zelfs levensgrote speelgoedauto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen folie, nee... Honingraat structuur wordt gebruikt voor een M-Performance model.

Bedoel meer de nieren (randen) zelf (wat normaal in chroom of zwart is).
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ian zei:


Bedoel meer de nieren (randen) zelf (wat normaal in chroom of zwart is).

neen is zo bij alle M performance modelen is kut om proper te houden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
M ophanging in leasing is bij ons sowieso no go [emoji20]

Bij ons gaat dat dus blijkbaar [emoji12] vandaag nog bevestiging gekregen van KBC Autolease [emoji1320]
Blij dat ik nog een F20 heb kunnen bestellen, toch een relatief leuke firmawagen. Nu wachten tot halfweg oktober, hij zal nog een paar maand op de parking van de dealer moeten wachten...
794d2c717884731efacba5b4a5f79e58.jpg
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Thebiemerke zei:

bmw-1-series-spy-shots.jpg

bmw-1-series-spy-shots.jpg

bmw-1-series-spy-shots.jpg

bmw-1-series-spy-shots.jpg

bmw-1-series-spy-shots.jpg

WTbF

:cry:  :sick: 

Hoe absurd cheap kan een kar ogen binnenin.

:nope:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

WTbF

:cry:  :sick: 

Hoe absurd cheap kan een kar ogen binnenin.

:nope:

 

Gaat er veel meer premium uitzien met de uiteindelijke stuurbadge :D

 

 

 

 

 

 

 

't Is erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid