Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Op 5/9/2018 om 11:01, ir_fuel zei:

Garagisten genoeg die bij hoog en laag beweerden dat bmw nooit een diesel in de auto zouden leggen.

Mijn opa werd zelfs ooit eentje beloofd, gratis en voor niks, door Van Avondt in Herent. Uiteraard nooit gekregen, but boy were they wrong

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 5 weken later...
18 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

De huidige M140i zal tweedehands alvast zeer gewild worden. Binnenkort is zoiets nergens meer nieuw te krijgen.

De rwd toch... Ook al zitten denken en zo'n zonde 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is hoop, de nieuwe Giulietta wordt RWD en zou Giulia motoren krijgen. Dat betekend de 2.2 diesel waar 280 uit te halen is.

Ik vermoed wel dat je nooit de QV motor gaat krijgen daarin :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/2/2019 om 05:00, Jeroen_M5 zei:

De huidige M140i zal tweedehands alvast zeer gewild worden. Binnenkort is zoiets nergens meer nieuw te krijgen.

Dat denk ik ook en dat is hij nu ook al eigenlijk. Had ook graag eentje gekocht maar dat is een no go met drie kinderen op de achterbank en een kleine koffer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel dat de 1 pas populair is geworden onder de "liefhebbers" nadat de beslissing is genomen om die fwd te maken, goeie beslissing denk ik dan [emoji16]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/2/2019 om 10:29, PJH zei:

Er is hoop, de nieuwe Giulietta wordt RWD en zou Giulia motoren krijgen. Dat betekend de 2.2 diesel waar 280 uit te halen is.

Ik vermoed wel dat je nooit de QV motor gaat krijgen daarin :(

maar ja...dat is natuurlijk nog geen 6 cilinder én komt deze in manueel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beetje mini-achtig die sfeerverlichting. 

In combinatie met hun gekke alu patronen die ze nu aant gebruiken zijn mss toch wat erover.. 😁
Maar verder wel een net deurpaneel, speaker netjes weggewerkt alleen oogt de grill wat cheap, maar doorvoor zal je wel een mooiere optie krijgen?

 

Edith; dit gaat wel de 1 worden waar de meeste klanten op zitten wachten.. net iets groter/ruimer vanbinnen en een typisch BMW interieur met nette afwerking, en misschien nog iets scherper in prijs omdat de productiekost ook wat daalt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Davidk zei:

misschien nog iets scherper in prijs omdat de productiekost ook wat daalt? 

You wish

Wat een janettenbak zeg, stofjes met lampjes onder ipv 6 cilinders en RWD. Grom

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Davidk said:

Edith; dit gaat wel de 1 worden waar de meeste klanten op zitten wachten.. net iets groter/ruimer vanbinnen en een typisch BMW interieur met nette afwerking, en misschien nog iets scherper in prijs omdat de productiekost ook wat daalt? 

BMW, scherp geprijsd? Verkoopsprijs wordt niet bepaald door productiekost, nu de heren marketing zullen daar wel netjes hun huiswerk gemaakt hebben, zodat deze net als de andere FWD BMW's vlotjes verkocht raakt en aan een goeie winstmarge. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Rabbit zei:

Is de launch voorzien voor geneve of frankfurt ?

Voor mij mogen ze hem morgen al lanceren.....

 

Naar Mars

  • Vind ik leuk 7
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid