Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

12 minutes ago, Ambi said:

BMW had in de jaren '80 al diesels,en bij mijn weten is daar geen gigantische rel over geweest toen. 

Garagisten genoeg die bij hoog en laag beweerden dat bmw nooit een diesel in de auto zouden leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

Garagisten genoeg die bij hoog en laag beweerden dat bmw nooit een diesel in de auto zouden leggen.

Dan nog is het geen faire vergelijking, want het aanbod benzines is steeds groot geweest. Nu heb je geen keuze meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een RWD liefhebber in hart en nieren. “Ik zou niet zonder kunnen”.

Maar als ik met ons mama haar 116D rij, merk je niet of dat ding RWD of FWD is. Ja een RWD rijdt misschien minder zwaar op de neus, maar een gewone 1 reeks is nu niet het toonvoorbeeld van wat een RWD is of doet.

Dus mensen die helemaal niet met autorijden bezig zijn gaan het helemaal niet merken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Ambi said:

moeten we dan allemaal een vreugdedansje doen als BMW beslist om een FWD 1-reeks te maken ? Maar het zou ook autominded niet zijn als fuel niet tegendraads kwam doen 🙂

Nee, ik ben ook anti. Had ook liever een nieuwe 1 gezien met hetzelfde concept als de mijne. Wat heeft dat te maken met tegendraads doen? Ik zeg gewoon dat al die liefhebbers de rekening niet doen kloppen bij BMW, en dat ik snap waarom ze het doen. Net zoals ik het heel jammer mag vinden dat Porsche Macans en Cayennes maakt, maar als je ziet welke extra omzet dat genereert zou je als bedrijf idioot moeten zijn om het niet te doen.

En dat je niet spoort wanneer je een auto niet wilt kopen omdat het merk ook goedkope modellen heeft, ja daar blijf ik bij. 't Is zoals geen 911 willen kopen want Porsche verkoopt ook de Boxster.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst was er de 3 reeks compact, dan de e87. En nu dus de 3de vernieuwing... plaatje klopt.

De e87 had ook niets gemeen met zijn voorganger.

Misschien moesten ze hem nu gewoon ook anders gaan noemen. Geen 1 reeks, maar een aanvulling op x1,At,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

De A-Klasse is vooraan een kleine CLS, het ziet ernaar uit dat de 1 Reeks een kleine 8 Reeks wordt qua snuit.

Heel mooie uitlaatstukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 8 heeft ook een grote overhang imo. In verhouding natuurlijk minder omdat de auto zelf een stuk langer is en de overhang achteraan nog een stuk groter is. De nieuwe Z4 is in het zelfde bedje ziek, die is qua totale lengte een stuk langer dan zijn voorganger en heeft tegelijk een kortere wielbasis.

bmw-1-8-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Phil said:

De 8 heeft ook een grote overhang imo. In verhouding natuurlijk minder omdat de auto zelf een stuk langer is en de overhang achteraan nog een stuk groter is.

Voila.

33 minutes ago, Phil said:

De nieuwe Z4 is in het zelfde bedje ziek, die is qua totale lengte een stuk langer dan zijn voorganger en heeft tegelijk een kortere wielbasis.

Niet akkoord. Die heeft geen langere overhang. Die heeft een kortere afstand tussen de deur en het voorwiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

perfidy
- noun
plural perfidies

Definition of perfidy:
1 : the quality or state of being faithless or disloyal : treachery
2 : an act or an instance of disloyalty

See also:

backstabbing, betrayal, disloyalty, double cross, faithlessness, falseness, falsity, infidelity, sellout, treachery, treason, two-timing, unfaithfulness

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid