Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 27 februari 2019 Delen Geplaatst: 27 februari 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 27 februari 2019 Delen Geplaatst: 27 februari 2019 Topic mag ook verplaatst worden naar EV gedeelte van het forum AUB @ir_fuel @Jupke @Ritsuke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 25 juli 2019 Delen Geplaatst: 25 juli 2019 These two prototypes are very different than the ones we've seen prior. Here’s something our spy team wasn’t expecting to find, but it’s quite a find indeed. Sitting on a transporter were not one, but two BMW iNEXT prototypes, easily identified both by shape and the required Electric Test Vehicle markings. Take a closer look, however, and you’ll see these prototypes aren’t quite the same as what we’ve seen previously. In short, these two camo-wrapped electric SUVs could be sporting production-spec bodies. The obvious difference is found in the side windows and beltline. These vehicles have different C and D pillars, with the rearmost side windows getting an up-kink similar to the X5. It’s clearly a completely different greenhouse at the rear, but a close look at the front reveals some differences, too. These prototypes have a front fascia that appears completely closed in, and the entire nose has a more pronounced slope. Pointed headlights are clearly defined as well, and it all points to these prototypes being production-based test vehicles as opposed to powertrain mules with near-production skin. Not everything is production-spec. The rear fascia is fitted with lights and reflectors that are simply there for testing purposes, and some added cladding on the rear hatch around the window could obscure the SUV’s final shape for its backside. We do get a proper sense of size, however, as one of the prototypes is parked beneath a blue X5 on the trailer. There are some clear similarities in design, but the iNEXT appears just a bit longer overall with a slightly longer wheelbase as well. This all-electric people-mover won’t be small. Since these prototypes were stuck on a truck, the photographer swooped in for a look at the interior. Most items are covered, and with generic test controls mounted through the compartment, we’re not looking at a production-ready interior. However, that is definitely the iNEXT steering wheel that BMW just teased a couple of days ago, and the dash has the makings for the wraparound display BMW said was coming. We’re still a long ways off from seeing this EV on the road, with a launch for the 2021 model year expected. At least we know the iNEXT development process is well on its way to meeting that deadline. Source: CarPix Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 5 november 2019 Delen Geplaatst: 5 november 2019 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 Het is oprecht te hopen dat dit ding potten gaat brekken. Ben al dat getease en getreuzel eigenlijk wat beu aan het geraken. Audi, MB allemaal al een volwaardige elektrische auto op de markt, en meanwhile ligt BMW maar wat te teasen met één of ander Prius ding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 Waarom moet de naam van elk zogezegd trendy of nieuw model tegenwoordig met "i" beginnen terwijl electric in zowat elke westerse taal met "e" begint. (behalve natuurlijk bij de Finnen waar ze er een Sähkö van moesten maken ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 On 11/5/2019 at 3:56 PM, Thebiemerke said: Die moffen hebben nog steeds geen gevoel voor humor. Bij had daar gegarandeerd "missile" en "eject" bij die rooi knoppen gestaan. Just al om de volgende journalist te doen lachen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.972 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 4 minutes ago, The Swede said: Waarom moet de naam van elk zogezegd trendy of nieuw model tegenwoordig met "i" beginnen terwijl electric in zowat elke westerse taal met "e" begint. (behalve natuurlijk bij de Finnen waar ze er een Sähkö van moesten maken ) #becauseapple Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maaher 1.999 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 Fins is geen westerse taal, als ik het me goed herinner. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 4 uren geleden, Maaher zei: Fins is geen westerse taal, als ik het me goed herinner. Fins heeft twee talen, en het zijn Oeraltalen. Hongaars is er ook een. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 4 hours ago, Maaher said: Fins is geen westerse taal, als ik het me goed herinner. Is idd uralic of Ugrische taal, oorspronkelijk van Noord Mongolië. In Europa zijn Fins, Ests en Hongaars de drie talen van dezelfde familie. Hongaars is wel al serieus verbasterd met latijnse en slavische invloeden. Fins is de meest zuivere. En als je Fins kan, dan kom je in Estland ook makkelijk uit de voeten want is als een soort dialect. (Beke als Nederlands tov Duits, maar dan nog dichter aanleunend). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 november 2019 Delen Geplaatst: 7 november 2019 8 hours ago, ir_fuel said: #becauseapple Dat zat ik dus just te bedenken. Is de wereld echt zover gekomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 Wel vreemd dat Apple daar niet moeilijk over doet dat ze die 'iUwwoordhier' schrijfwijze gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soundstorm 2.420 Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 Bij elektrische auto's is het ergens wel logischer om die i te gebruiken dan bij Apple producten. Elektrische stroom krijgt in de wetenschap de letter I (wel een hoofdletter), en aangezien dat nu net het verschil is met de motoren die draaien op fossiele brandstof. Maar uiteindelijk komen al die e/i/blue/green modellen uit de marketing afdeling. hetgeen dat op dat moment goed bekt dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn82 116 Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 (aangepast) 20 minutes ago, Soundstorm said: Bij elektrische auto's is het ergens wel logischer om die i te gebruiken dan bij Apple producten. Elektrische stroom krijgt in de wetenschap de letter I (wel een hoofdletter), en aangezien dat nu net het verschil is met de motoren die draaien op fossiele brandstof. Maar uiteindelijk komen al die e/i/blue/green modellen uit de marketing afdeling. hetgeen dat op dat moment goed bekt dus. Idd. Nu bij i3/i8 leg ik ook niet de link met apple. iNext komt daar wat uit voort, maar het klink wel als (en is in feite ook) vaporware. Of toch een link met apple? https://nl.wikipedia.org/wiki/NeXT 8 november 2019 aangepast door stijn82 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.972 Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 44 minutes ago, Ian said: Wel vreemd dat Apple daar niet moeilijk over doet dat ze die 'iUwwoordhier' schrijfwijze gebruiken. Kunnen ze ook niet, want het concept i..... zal je niet kunnen trademarken en het is nu niet dat BMW smartphones of computers verkoopt genaamd i...., of dat Apple al jaren auto's verkoopt genre de iCar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 909 Geplaatst: 8 november 2019 Delen Geplaatst: 8 november 2019 Toyota zou wel bezwaar kunnen maken tegen de iGo. Of Apple tegen de MePhone. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.545 Geplaatst: 9 november 2019 Delen Geplaatst: 9 november 2019 On 11/8/2019 at 3:47 PM, ir_fuel said: Kunnen ze ook niet, want het concept i..... zal je niet kunnen trademarken en het is nu niet dat BMW smartphones of computers verkoopt genaamd i.... iDrive. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 29 oktober 2020 Delen Geplaatst: 29 oktober 2020 Groen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 29 oktober 2020 Delen Geplaatst: 29 oktober 2020 Is er al enig idee in welke prijsrange we deze mogen verwachten? Is dat iX3 territorium? Duurder? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thebiemerke 4.944 Geplaatst: 2 november 2020 Delen Geplaatst: 2 november 2020 Op 29/10/2020 om 22:00, Rabbit zei: Is er al enig idee in welke prijsrange we deze mogen verwachten? Is dat iX3 territorium? Duurder? Ik gok toch wel stukje duurder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.498 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Zeker stuk duurder. iX3 heeft wel net lichte prijsverlaging gekregen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.