Ga naar inhoud

BMW i5 non-M sportpakket vs M Sportpakket


BWS

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, BWS zei:

Is appelblauwzeegroen blauw of groen? 😁

‘t is gewoon mottig.

Als je er op begint te letten, rijden er al wel wat van die kleine SUV’s (iX1 of X1, ik heb moeite met ze uit elkaar te halen).

Ik vind het een kleur voor Franse ludospaces, niet voor een Duitse sedan of break.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

(Maar er zijn ook een tweetal configuraties die ik in gedachte heb met een blauwe kleur)

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Goesting zei:

308-sw-1-bij-1__ScaleMaxWidthWzE0MDBd.jp

:sick:

Awel ja, elke keer dat ik een Peugeot zie passeren in dit groen, denk ik spontaan aan de stilistische blunder die BWS gaat begaan.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ex-Mooseman zei:

‘t is gewoon mottig.

Als je er op begint te letten, rijden er al wel wat van die kleine SUV’s (iX1 of X1, ik heb moeite met ze uit elkaar te halen).

Ik vind het een kleur voor Franse ludospaces, niet voor een Duitse sedan of break.

 

Kan je ook alleen maar aan de gesloten nieren herkennen. Is eigenlijk dezelfde auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Goesting zei:

308-sw-1-bij-1__ScaleMaxWidthWzE0MDBd.jp

:sick:

Nu je ze zo naast elkaar ziet moet ik zeggen dat ik de Peugeot mooier ontworpen vind dan de i5: welvingen in de heupen, vind het grote probleem bij de nieuwe i5 en bij uitbreiding 5-serie dat daar weinig relief inzit aan de zijkanten. Denken ze te compenseren met allerlei rare lijnen... Groen vind ik ook oprecht mooi van de Peugeot. Dat fletse groen van de i5 zou mij snel tegensteken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/25/2024 at 9:34 AM, ex-Mooseman said:

Ik vind het een kleur voor Franse ludospaces, niet voor een Duitse sedan of break.

Hadden ze die kleur vroeger niet bij Renault?

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.b9b753ae8c0c9692cbbd879edb2bf6e7.png

Maar wat een gezeik over die kleur, eindelijk eens iets anders dan grijs of zwart op de leasingparking van J&J 😍

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Asserti @Tommie @Stancke

behalve iconic glow, en zwarte details, is er iets substantieel beter aan M Sport pack Pro? Bv. remmen, hebben die meer pistons oid, of is het puur visueel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rode remmen zijn niet dezelfde als de blauwe bedoel je? Is de ophanging niet nog iets lager dan gewoon m onderstel? Of is dat enkel zo voor de m60?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/2/2024 om 13:13, ex-Mooseman zei:

Awel ja, elke keer dat ik een Peugeot zie passeren in dit groen, denk ik spontaan aan de stilistische blunder die BWS gaat begaan.

Ik ben blij dat ik kleurenblind ben. Is voor mij gewoon grijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, -Fred- zei:

De rode remmen zijn niet dezelfde als de blauwe bedoel je? Is de ophanging niet nog iets lager dan gewoon m onderstel? Of is dat enkel zo voor de m60?

Nee M Sport heeft nog “gewone” remmen, rode en blauwe zijn optie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/2/2024 om 15:47, Tommie zei:

Gewoon Special Request nemen en aftikken. 

Kan dit al en wat is de meerkost ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit topic mag toe, na acceptatie door HR en Leasemaatschappij open ik een topic 😎

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ir_fuel sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid