Ga naar inhoud

BMW i5 non-M sportpakket vs M Sportpakket


BWS

Aanbevolen berichten

Toch een pak meer 'bompa' met de alu details en zonder M-pakket.

Dus --> ofwel met M-pakket met cape york, ofwel een andere kleur zonder M-pakket lijkt me een goeie aanbeveling.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is inderdaad de kleur, daar is volgens mij niks funky aan, tenzij je van die zetelbekleding met houten bolletjes ook funky vindt. :D 
Ze doet me persoonlijk hieraan denken, aan de onderste helft:

image.png.1bdce32058547fecb45d2cea565091ba.png

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, kwiekie zei:

De sedan met echte foto's:

2024-BMW-520d-Cape-York-Green-17-scaled.thumb.jpg.2d86f67c039753c9f33884b27fe52ab6.jpg

BMW-i5-Cape-York-Green-2-scaled.thumb.jpg.c3e0c9dc2679fb91260a97e36cf627fd.jpg

Die eerste foto had ik nog niet gevonden. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, kwiekie zei:

Toch een pak meer 'bompa' met de alu details en zonder M-pakket.

Dus --> ofwel met M-pakket met cape york, ofwel een andere kleur zonder M-pakket lijkt me een goeie aanbeveling.

Idem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, JanC zei:

Het probleem is inderdaad de kleur, daar is volgens mij niks funky aan, tenzij je van die zetelbekleding met houten bolletjes ook funky vindt. :D 
Ze doet me persoonlijk hieraan denken, aan de onderste helft:

image.png.1bdce32058547fecb45d2cea565091ba.png

Machtig, ik had de link nog niet gelegd 😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kwiekie zei:

De sedan met echte foto's:

2024-BMW-520d-Cape-York-Green-17-scaled.thumb.jpg.2d86f67c039753c9f33884b27fe52ab6.jpg

BMW-i5-Cape-York-Green-2-scaled.thumb.jpg.c3e0c9dc2679fb91260a97e36cf627fd.jpg

Die onderste is een skoda.

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet met die beugels op de hoeken kunnen leven op die achterkant. Echt hideous gewoon:

 

image.png.531443e4dfb77999710eee882176fb23.png

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cape York is top. In Aalst hadden we het op een iX1 met xline en dus veel satijnalu accenten. Werkte a-ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ambetante is dat er een aantal opties exclusief voor het m-pakket bestemd zijn, zoals een donkere dakhemel. Als geld geen probleem is zou ik dat wel aanvinken. Zeker met dat cape york. Ook iets stouter van uiterlijk. Stoelen, velgen, sierlijst,…Het is een vrij uitgebreid pakket uiteindelijk.

Als geld wel een probleem is, moet je ergens een beetje een keuze maken met wat je verkiest. Voor mij was het interieur de prioriteit omdat dit mijn daily commuter is. 
Wat cape york betreft, dacht ik eerst dat het te flets was. Maar hoe meer ik het zie, hoe knapper ik het vind. Het is sowieso eens iets anders! En dat zijn altijd pluspunten voor de durf. Was er san remo geweest, had ik niet getwijfeld. 

Je kan weinig verkeerd kiezen denk ik L. De nadruk ligt op comfort eh. 

Hoe lang moet/mag je er trouwens mee rijden? 4 of 5 jaar?

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en wat betreft opleggen, dat kan mij dus geen hol schelen wat een ander daarover denkt :D

Ieder doet met zijn geld wat hij wil. En je werkt ervoor. Bij mij was het speccen tot mijn plafond, punt. Flexbudget maakt dat ook nog eens aantrekkelijker. Gun jezelf iets vriend. 

Ik kijk trouwens enorm uit naar de mijne.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik zo nog niet. Wordt toch ook berekend op de totaalprijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Super95 zei:

Voor je VAA is het toch net interessant om boven budget te gaan?

Zo werkt het niet met flex, je neutraliseert geen VAA zoals iemand die oplegt dat doet, omdat je budget hoger ligt dan wat je gebruikt. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Het ambetante is dat er een aantal opties exclusief voor het m-pakket bestemd zijn, zoals een donkere dakhemel. Als geld geen probleem is zou ik dat wel aanvinken. Zeker met dat cape york. Ook iets stouter van uiterlijk. Stoelen, velgen, sierlijst,…Het is een vrij uitgebreid pakket uiteindelijk.

Als geld wel een probleem is, moet je ergens een beetje een keuze maken met wat je verkiest. Voor mij was het interieur de prioriteit omdat dit mijn daily commuter is. 
Wat cape york betreft, dacht ik eerst dat het te flets was. Maar hoe meer ik het zie, hoe knapper ik het vind. Het is sowieso eens iets anders! En dat zijn altijd pluspunten voor de durf. Was er san remo geweest, had ik niet getwijfeld. 

Je kan weinig verkeerd kiezen denk ik L. De nadruk ligt op comfort eh. 

Hoe lang moet/mag je er trouwens mee rijden? 4 of 5 jaar?

 

4 jaar, denk dat we theoretisch nu ook 5 jaar mogen kiezen maar heeft een te klein prijsvoordeel én moest ik bij werkgever blijven liever dan iets moderner. In een ideale wereld nam ik wat zwarte accenten en M-meuk qua remmen en binnenin, maar door de pakket-strategie onmogelijk…

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 'm zou nemen zonder M-pakket, zou ik wel die grijze accenten in de bumper zwart laten maken, of zelfs laten lakken in koetswerkkleur. De chroom raamomlijsting zou ik wel laten.

Mijn keuze zou toch het M-sportpakket zijn, wat ik veel knapper vind, maar ik begrijp dat je daar dat extra geld niet wil voor betalen. Mij zou het steeds blijven storen dat 'm dat M-pakket niet zou hebben. We zijn autoliefhebbers hé, en van een betere look/stance van onze auto worden wij nu eenmaal gelukkiger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, BMWMB zei:

We zijn autoliefhebbers hé, en van een betere look/stance van onze auto worden wij nu eenmaal gelukkiger. 

Volgens mij ben je momenteel wel heel ongelukkig, nu de wintervelgen onder uw e-tron liggen. 🫢.  (Grapje he)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BWS zei:

4 jaar, denk dat we theoretisch nu ook 5 jaar mogen kiezen maar heeft een te klein prijsvoordeel én moest ik bij werkgever blijven liever dan iets moderner. In een ideale wereld nam ik wat zwarte accenten en M-meuk qua remmen en binnenin, maar door de pakket-strategie onmogelijk…

Begrijp ik. Aan de andere kant…luxeprobleem eh :D
 

Benieuwd wat je nu gaat doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 jaar "tegen je zin" met een auto rondrijden, die je nieuw samengesteld hebt. Ik heb nooit die twee kampen gesnapt. Waarom zou je wel geld kunnen uitgeven aan een auto die je privé bezit, maar de firmasleur die moet zo basic mogelijk zijn. Aja want da kost dan geld, en ie is niet van jou... Je rijdt er wel elke dag het meeste km's mee, wellicht ook tijdens het weekend.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je ten eerste al VAA betaalt op die firmakar - dus je legt al privé bij - en ten tweede ben je die opleg kwijt als je in tussentijd het bedrijf verlaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, BMWMB said:

zou ik wel die grijze accenten in de bumper zwart laten maken, of zelfs laten lakken in koetswerkkleur.

Firmawagen he, ze gaan eens lachen als je dat gaat laten spuiten ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid