Ga naar inhoud

BMW F80 M3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik verwacht wel dat die lip onder de voorspoiler er standaard niet zal onderstaan. Dat wordt volgens mij een accessoire van M Performance.

En de zwarte nieren, M-striping op het dak en waarschijnlijk ook carbon diffusor en uitlaten?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het iets te agressief, maar dat is smaak.
Vind wel dat de M-addenda hem beter passen dan de E92, de verhoudingen kloppen beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben absoluut geen BMW fan maar dit ziet er ongelooflijk knap uit. Nu wachten op de specs ......

Dacht ergens iets gelezen te hebben van 6 cilinder turbo (S55) met 415pk  / 535NM en 140kg lichter dan de huidige M3. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zal vermoedelijk rond de 180-190 zitten

Voor diegenen die zo'n M3/M4 op de firma willen kopen. Stel dat de CO2 180 - 190gr is, en de nieuwprijs bruto ca. 90k euro, dan zal de VAA in het eerste jaar 10 - 11k euro zijn. Dat is zeker doenbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga uit van het standpunt van de ondernemer die genoeg met z'n bedrijf verdient om zo'n M3 te kunnen kopen. Met het huidige model zou de VAA eerder 18k euro zijn. Voordien was dat 4k euro. Met de nieuwe wordt dat dus 7k euro goedkoper. Dat is inderdaad heel wat doenbaarder. Een nieuwe Rangerover Sport met dieselmotor gaat dat ook kosten. Wees maar gerust dat deze M3 / M4 goed zal verkocht worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga uit van het standpunt van de ondernemer die genoeg met z'n bedrijf verdient om zo'n M3 te kunnen kopen. Met het huidige model zou de VAA eerder 18k euro zijn. Voordien was dat 4k euro. Met de nieuwe wordt dat dus 7k euro goedkoper. Dat is inderdaad heel wat doenbaarder. Een nieuwe Rangerover Sport met dieselmotor gaat dat ook kosten. Wees maar gerust dat deze M3 / M4 goed zal verkocht worden.

Ik dacht dat een C63 aan 13K of 14K VAA zat, dus zo een immens verschil vind ik dat niet voor een atmosferische V8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een C63 AMG met dezelfde uitrusting als een M3 zal snel 10k euro meer kosten. Als ik dus reken op 100k euro, dan kom ik aan een VAA van 15,5 - 16k euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid