Ga naar inhoud

BMW F80 M3


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Dit wordt zo een machine !  B)

 

Hopelijk loopt de prijs en de CO 2 uitstoot niet uit de spuigaten. 

Ik verwacht een CO2 van 200gr en een prijs vanaf 70k euro. Eentje met een deftige uitrusting zal je na korting toch wel 80-85k euro betalen. 

VAA zal dan rond de 11k euro zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht een CO2 van 200gr en een prijs vanaf 70k euro. Eentje met een deftige uitrusting zal je na korting toch wel 80-85k euro betalen. 

VAA zal dan rond de 11k euro zijn.

 

Ik verwacht een CO2 uitstoot van rond de 180-190 gezien de Alpina Biturbo een CO2 heeft van 177.

 

Ik verwacht dus een VAA van rond de 9K/jaar. 

 

En dan is het een grote kanshebber om de opvolger te worden van mijn Evoque..  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik hoop dat dat een optie wordt, want ik wil die niet laten vervangen  :huh:

Tuurlijk dat en het zal een dure optie worden volgens mij ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt dat niet ... laagtoerig?

'k Ga niet zeggen dat ik 't niet mooi vind klinken, maar toch wel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt dat niet ... laagtoerig?

'k Ga niet zeggen dat ik 't niet mooi vind klinken, maar toch wel vreemd.

 

Komt door de turbo's. Nieuwe M5 draait ook bijna 7300 rpm en afgaande op het geluid zou je dat nooit zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar daar zit je met 't feit dat er altijd twee tegenover elkaar liggende cilinders elkaar door de fasering tegenwerken (qua sound), vandaar die somewhat flat plane sound. Dat deelt de hoorbare frequentie so to speak door twee.

 

Maar dit is toch geen V6 maar een 6-in-lijn, right?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar daar zit je met 't feit dat er altijd twee tegenover elkaar liggende cilinders elkaar door de fasering tegenwerken (qua sound), vandaar die somewhat flat plane sound. Dat deelt de hoorbare frequentie so to speak door twee.

 

Maar dit is toch geen V6 maar een 6-in-lijn, right?

 

Ja klopt. Maar deze is op basis van de N55 motor die dankzij de twin-scroll zo een rasperige en idd 'laagtoerige' sound maakt.

Op video klinkt het niet zo wauw maar irl is 't toch wel een vet geluid. Qua sound zie ik deze wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een vet geluid! Klinkt beter dan de E30, E36 en E46 imo. Een stuk minder puur en intake, wel gewoon een vet lawaai dat me aan motorsport doet denken. Geweldig ook dat er een manuele bak aan hangt! Op deze video was hij wel luider precies:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Remains to be seen.

 

Ik vind het wreed verdacht dat die dingen nog áltijd niet leverbaar zijn. Bijna 2 jaar retard. Klinkt als: we krijgen die dingen niet "8.000 EUR opleg"-goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid