Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Soul zei:

Zo hoort het toch, niet @gTa ?

Leder dat doorloopt onder het dash.

Alleen... die blauwe interieurverfraaiïngstoestanden... vind ik niet zo fraai...

Dat is een LED-lijn. Staat bij mij altijd in oranje. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tommie zei:

Dat is een LED-lijn. Staat bij mij altijd in oranje. :inlove: 

Awel, ja, interieurverfraaiïngstoestanden... :D

Kan als een tang op een varken passen... 

 

Post eens een foto, wil je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tommie zei:

Dat is een LED-lijn. Staat bij mij altijd in oranje. :inlove: 

Zacht oranje of zacht wit, zou altijd mijn keuze zijn.

Niet per toeval ook de enige twee keuzes die ik heb op de mijne. :lol: 

Mijn schoonpa, in z'n nieuwe: "boh, ik vind dat paars nog wel tof".
Als ge daar 's nachts mee (mee)rijdt, zit ge met virbraties in uw zicht door die fucking paarse lijnen. :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/2/2019 om 13:59, gTa zei:

Knap zo, yap.

 @gTa, Ik heb er gisteren eens op gelet als ik de binnenkant wat aan t kuisen was en eigenlijk is dat vrij knap afgewerkt. Het blijft veel geld maar de kwaliteit is er ook wel naar. Persoonlijk nog altijd meest content vd deuren en t dashboard. Dat vind ik op ‘t zicht een supermeerwaarde.

A51243AF-5E3E-4779-A04B-E10CDF4CC1D7.thumb.jpeg.be775398af3fa8a57a75b02412e84c36.jpeg

416ADB82-3EDF-4B76-BD35-D97BCE85F018.thumb.jpeg.78478e369a1037db40cf7e9e1e685d58.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Zal wel zijn. Maakt hemel en aarde verschil. Verheft dat interieur meteen boven al de rest van dat segment. (Kost wel wat, natuurlijk.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/15/2019 at 4:38 PM, binnenmuisarchitekt said:

mooie combo hierboven.

Dravit ?

Is dat Tartufo individual leer? :D 

 

Edit, of das Cognac? 

Individual G20 stoelen gaan er zo uitzien?

attachment.php?s=a670995c5788e254def78ca

 

Precies wel zieke combos mogelijk

attachment.php?s=a670995c5788e254def78ca

 

attachment.php?s=a670995c5788e254def78ca

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2019 om 22:14, gTa zei:

Zacht oranje of zacht wit, zou altijd mijn keuze zijn.

Niet per toeval ook de enige twee keuzes die ik heb op de mijne. :lol: 

Mijn schoonpa, in z'n nieuwe: "boh, ik vind dat paars nog wel tof".
Als ge daar 's nachts mee (mee)rijdt, zit ge met virbraties in uw zicht door die fucking paarse lijnen. :fp: 

5ab0c658af69b_2018-03-2008_37_35.thumb.jpg.c66f3b0fd552e50f6fa493607915b38d.jpg

:D

blauw is rustig bij mij.

Zal eens oranje selecteren  en testen ook. Enkel nog een bijpassend kleurtje zoeken dan, want je kan de led lijn kleuren en ook nog de deurvakken en voetruimte. Op den duur zit je anders met een hele kleurboek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, blauw is niet rustig. Is onderzoek naar gebeurd, en zacht/gelig wit en zacht oranje waren de kleuren die 't minst stoorden / verblindden / irriteerden. Zeker hard/fel blauw leidt sterk af, dat is ook wat de dashboardverlichting (in den tijd) van sommige VW's als kritiek kregen. Dat het cool en disco en waauwzies en woohoow en al is: sure. Maar rustgevend of "passend" in een cockpit waar je 't liefst zo weinig mogelijk afgeleid wordt van wat er op de weg gebeurt: not so much.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gTa zei:

Neen, blauw is niet rustig. Is onderzoek naar gebeurd, en zacht/gelig wit en zacht oranje waren de kleuren die 't minst stoorden / verblindden / irriteerden. Zeker hard/fel blauw leidt sterk af, dat is ook wat de dashboardverlichting (in den tijd) van sommige VW's als kritiek kregen. Dat het cool en disco en waauwzies en woohoow en al is: sure. Maar rustgevend of "passend" in een cockpit waar je 't liefst zo weinig mogelijk afgeleid wordt van wat er op de weg gebeurt: not so much.

ik geef je 100% gelijk, (blauwfilter is hot bij glazen, wegens veelvuldig gebruik van smartphone en tablet) maar ik bedoelde eerder dat dat blauw voor mij "rustiger" is dan rood. dan ben ik in attack modus. :D zal eens oranje met wit als combo instellen en testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, tuscani zei:

ik geef je 100% gelijk, (blauwfilter is hot bij glazen, wegens veelvuldig gebruik van smartphone en tablet) maar ik bedoelde eerder dat dat blauw voor mij "rustiger" is dan rood. dan ben ik in attack modus. :D zal eens oranje met wit als combo instellen en testen.

Rood is normaliter toch ook rustiger voor de ogen dan paars en blauw. Maar 't is niet gelijk zacht geelwit of zacht oranje, neent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, Phil said:

Brons. :inlove:

Daarnet aangepast van wit/blauw naar wit/brons, oogt een pak subtieler maar ook wel rustiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn F30 is het ofwel wit, ofwel oranje. Het wit licht vind ik veel aangenamer. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo zot van al het oranje licht in een BMW in het donker. De tellers en de verlichting van het middenpaneel zijn al oranje. Meer dan genoeg voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nogmaals bevestigd gekregen: die nieuwe 3 is toch écht duur ... Hij stond bij Monsérez tentoongesteld aan 63 en 67k 🤨 For a bloody 4pot diesel 🤣

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nogmaals bevestigd gekregen: die nieuwe 3 is toch écht duur ... Hij stond bij Monsérez tentoongesteld aan 63 en 67k [emoji2955] For a bloody 4pot diesel [emoji1787]
Ik krijg een mooie 330i samengesteld voor 58000.
Eigenlijk is een G20 met dezelfde motor en uitrusting niet duurder dan een F30.
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Beta zei:

Ik krijg een mooie 330i samengesteld voor 58000.
Eigenlijk is een G20 met dezelfde motor en uitrusting niet duurder dan een F30.

Ik vermoed dat er dan standaard meer op zit?

Voor de rest lijkt dat inderdaad wel een stap voorwaarts te zijn tov een F30. Ook de manier waarop de deuren inderdaad dichtslaan :o 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat er dan standaard meer op zit?
Voor de rest lijkt dat inderdaad wel een stap voorwaarts te zijn tov een F30. Ook de manier waarop de deuren inderdaad dichtslaan [emoji33] 
Als je een M-pack selecteert, heb je sowieso al meer uitrusting dan op een F30 met datzelfde pack. Het enige dat ik er dan nog bij neem, is metaalkleur, Harman Kardon, DAB en verwarmde zetels vooraan. Door de HK moet je er dan ook wel het duurste infotainment systeem bij nemen. Met de standaarduitrusting is dat toch al een vrij complete wagen. Leder vind ik geen must. Een open dak of HUD ook niet. Sommige dealers prijzen het HUD recht de hemel in, maar ik heb het op de F30 en zou het absoluut niet missen moest ik het kwijt zijn. Het is niet meer dan een gadget imo. En ik gebruik het wel degelijk veel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid