Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

Als ik een 330i met M-pack samenstel en ik houd mij in, kom ik op cataloguswaarde 58000 (incl verwarmde zetels vooraan, metaalkleur, harman kardon, DAB en het duurste infotainmentsysteem). Laat ik mij een beetje gaan, reken er dan maar een paar duizend euro bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, dragonfly said:

Mooi!

Wat zou dit zo kosten? 60-70k?

Ik verslik me net niet in mijn koffie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=481]Soul[/mention]: bedankt voor je copy-pastes van al die BMW artikelen. 
Maar is er iemand die ze leest? Zo nee, misschien niet langer nodig om het volledig artikel te posten en gewoon de URL te plakken? 

Mijn gedacht.


Het is een layoutprobleem. Zo ziet bovenstaand artikel eruit op smartphone;Screenshot_20190301-142202.png.1278e655a446eca6629934b62d1a0f98.png

Tapatalk :inlove:

e5271cc6c8ff037fc0a8cfe2075ae6d9.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, yvesken zei:

Ik verslik me net niet in mijn koffie.

70k neerleggen en met een dreier 2 litertje buiten snorren, het moet een bijzonder gevoel zijn maar het zal toch niet voor mij zijn. :lol:

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 320i opt salon kostte +60k.
Zal ook wel heel goed uitgerust geweest zijn.
Een G20 kost, met identieke uitrusting, niet meer dan een F30. Het lijkt soms zo omdat de G20 meer standaard heeft.
Configureer maar eens een G20 en een F31 nu. De F31 zal zelfs iets duurder uitkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Speedhunter zei:

Zou er een 335e komen? In de toekomst ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 

Nee, die komt in het verleden.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er een 335e komen? In de toekomst ?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 

 

Waarop doel je dan? De motor van de 330i met de elektromotor van de 330e? Zou je daar echt meer geld voor willen neertellen dan voor een 330e? Je gaat daar toch op dezelfde manier mee rijden hoor. Een 330e is op zich vlot genoeg.

Een 345e (met zescilinder) lijkt mij dan interessanter. Maar die was er vroeger al even, met de F30. Nu ja, met kleine batterij weliswaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beest :inlove: 

 

Stel u voor dat die "330i" in dit geval zou betekenen dat er een race-spec atmo 3-liter 6-cilinder-in-lijn in ligt die 10k rpm draait en 400 paarden uitbraakt, via een knoert van een inbox inademend en een orgasmatoire intakesound produceert... :inlove: 

*snap back to reality*

:cry: 

Fucking vierpitters, godverdomme.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, J3nkins zei:

En allemaal met M-Pack. Ze zullen ook wel weten waarom...

Ik heb zelf een 330e met M-pack in bestelling, maar moet eerlijk zeggen dat de "basis" uitvoering irl beter meevalt dan op de foto's...

aangepast door Spoilt666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er eigenlijk nog wel een 340i zonder die m klodden (wel met sportstuur en zetels graag zoals in de E90) voor wie een klassiekere look wil of is dat uitgesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Titleist said:

Komt er eigenlijk nog wel een 340i zonder die m klodden (wel met sportstuur en zetels graag zoals in de E90) voor wie een klassiekere look wil of is dat uitgesloten?

Uitgesloten. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid