Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Is er eigenlijk al iets geweten over de komst van een 320e?
If yes, when? 
Ik heb die al zien passeren in intern systeem van BMW per toeval. Nog een datum oid bekend, zal eerst de beurt zijn aan de 1 hybride neem ik aan?

Motorisatie? Ik gok op 1.5l 140pk + 80pk elektromotor
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Stancke said:

Ik heb die al zien passeren in intern systeem van BMW per toeval. Nog een datum oid bekend, zal eerst de beurt zijn aan de 1 hybride neem ik aan?

Motorisatie? Ik gok op 1.5l 140pk + 80pk elektromotor

Zoals de 225xe Active Tourer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Stancke zei:

Ik heb die al zien passeren in intern systeem van BMW per toeval. Nog een datum oid bekend, zal eerst de beurt zijn aan de 1 hybride neem ik aan?

Motorisatie? Ik gok op 1.5l 140pk + 80pk elektromotor

Gaat gewoon een toegeknepen 4 cilinder zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren rijd ik met een basic G21 20i van een (oud-)collega tot mijn nieuwe leasekar geleverd wordt (binnen enkele maanden).

Toen ik er gisteren mee thuis kwam was de uitlaatlijn erg hard aan het tikken, eigenlijk nog nooit gehoord. Is dat iets wat vaker voorkomt? Of is dat omdat de collega in kwestie reed als een bompa en is de auto nog geen normale rijstijl gewoon :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren uit interesse eens een offerte voor een 330e G21 Xdrive laten samenstellen.

-Tanzanite

- M sportpack

- Alle assistentietoestanden

- Chroom ad ruiten

- 19 inch Bicolor velgen

- Dynamic led

- Panodak

Viel me eigenlijk zeer goed mee van prijs. Dat ik besefte dat ik voor 10k meer dan een peugeot 508 Hybrid een wagen naar mijn goesting had, en iets dat me meer deed dan een Tesla.

Hoewel t eigenlijk best een 320e zou mogen zijn. Dus ik kijk de kat nog even de boom uit.

Waarom Xdrive: als je een rwd met sper gewend bent voelt al die rwd meuk zeer ASR genepen aan vanaf dat het wat vochtig licht. En het is en blijft een daily. Moest BMW een sper aanbieden op de 30e lagen de kaarten wel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Rabbit zei:

Gisteren uit interesse eens een offerte voor een 330e G21 Xdrive laten samenstellen.

-Tanzanite

- M sportpack

- Alle assistentietoestanden

- Chroom ad ruiten

- 19 inch Bicolor velgen

- Dynamic led

- Panodak

Viel me eigenlijk zeer goed mee van prijs. Dat ik besefte dat ik voor 10k meer dan een peugeot 508 Hybrid een wagen naar mijn goesting had, en iets dat me meer deed dan een Tesla.

Hoewel t eigenlijk best een 320e zou mogen zijn. Dus ik kijk de kat nog even de boom uit.

Waarom Xdrive: als je een rwd met sper gewend bent voelt al die rwd meuk zeer ASR genepen aan vanaf dat het wat vochtig licht. En het is en blijft een daily. Moest BMW een sper aanbieden op de 30e lagen de kaarten wel anders.

Ik zie trouwens dat de nieuwe C uitkomt in 2021. Ook wel t wachten waard !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren uit interesse eens een offerte voor een 330e G21 Xdrive laten samenstellen.

-Tanzanite

- M sportpack

- Alle assistentietoestanden

- Chroom ad ruiten

- 19 inch Bicolor velgen

- Dynamic led

- Panodak

Viel me eigenlijk zeer goed mee van prijs. Dat ik besefte dat ik voor 10k meer dan een peugeot 508 Hybrid een wagen naar mijn goesting had, en iets dat me meer deed dan een Tesla.

Hoewel t eigenlijk best een 320e zou mogen zijn. Dus ik kijk de kat nog even de boom uit.

Waarom Xdrive: als je een rwd met sper gewend bent voelt al die rwd meuk zeer ASR genepen aan vanaf dat het wat vochtig licht. En het is en blijft een daily. Moest BMW een sper aanbieden op de 30e lagen de kaarten wel anders.

Wil je nu zeggen dat een peugeot 508 10k meer kost en dat je dat liever hebt dan een 330e ? Dat zijn dan toch 2 heel opmerkelijke statements ::unsure;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand van de BMW mannen ( @Phil  @Stancke @Asserti @...) die weet hoe ik het langdurig gemiddelde weg krijg op mijn scherm tussen de tellers? Of reset?

Zijn niet de dingen die ik in de gewone Navi kan vinden bij boordcomputer noch reiscomputer 

D8D550B9-68E7-4BB6-B425-127E014841DB.thumb.jpeg.96e21040a62f57b2e0d1207c2173d97d.jpeg

Die 7.8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Phil said:

Lang duwen op BC-knopje normaal, om te resetten.

Tomski zit hier niet meer denk ik. :D

Thanks en 

Facepalm GIF by MOODMAN

Foutje :lol: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Monterey Jack zei:

Sinds gisteren rijd ik met een basic G21 20i van een (oud-)collega tot mijn nieuwe leasekar geleverd wordt (binnen enkele maanden).

Toen ik er gisteren mee thuis kwam was de uitlaatlijn erg hard aan het tikken, eigenlijk nog nooit gehoord. Is dat iets wat vaker voorkomt? Of is dat omdat de collega in kwestie reed als een bompa en is de auto nog geen normale rijstijl gewoon :D 

Dat tikken was bij mijn G20 320i ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, rrobin zei:

Wil je nu zeggen dat een peugeot 508 10k meer kost en dat je dat liever hebt dan een 330e ? Dat zijn dan toch 2 heel opmerkelijke statements ::unsure;

Volgens mij zegt hij dat een 330e "maar" 10k duurder is dan de 508.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Phil said:

Lang duwen op BC-knopje normaal, om te resetten.

Tomski zit hier niet meer denk ik. :D

Dit reset de tripmeter en bij nog langer duwen zit je in een verborgen menu 😃 Nog niet gelukt dus 😩

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Ritsuke zei:

Volgens mij zegt hij dat een 330e "maar" 10k duurder is dan de 508.

Dat klopt.

Ik heb een 508 hybrid op 48k gekregen. Een 330e naar mijn zin kost 58k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid