Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, gTa zei:

Iedereen in een X5 xDrive45e M Sport carbonzwart !!

Niet iedereen ☝
 

5C0E8473-46F5-41F9-A84C-729DAC50FDE5.thumb.jpeg.a9fb0ee4fda939cc2c801a4675cc3727.jpeg

8AE4C55B-E56A-4789-AC7C-5EEA86A43598.thumb.jpeg.a01aeca0d88184d268c011fcc2720f28.jpeg

CC755819-E2F2-403C-91CB-BC91294EEA11.thumb.jpeg.069a543278dfc5b4aaefba3f26d43068.jpeg

En nu als de bliksem op zoek naar een mooie lichtmetalen velg :cry:

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Phil said:

Met dank aan de SUV’s.

X1 dan ipv 3 reeksen? Of X3?

Hoe ziet dat er uit dan qua verkoop?

1) X5

2) X1

3) X3

4) 1 Reeks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gTa said:

Iedereen in een X5 xDrive45e M Sport carbonzwart !!

En met zwarte nieren! 
 

Gek hoeveel je die dingen ziet rijden als je de catalogusprijs erbij neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen [emoji121]
 
5C0E8473-46F5-41F9-A84C-729DAC50FDE5.thumb.jpeg.a9fb0ee4fda939cc2c801a4675cc3727.jpeg
8AE4C55B-E56A-4789-AC7C-5EEA86A43598.thumb.jpeg.a01aeca0d88184d268c011fcc2720f28.jpeg
CC755819-E2F2-403C-91CB-BC91294EEA11.thumb.jpeg.069a543278dfc5b4aaefba3f26d43068.jpeg
En nu als de bliksem op zoek naar een mooie lichtmetalen velg :cry:

Die standaard 18ichers zien er anders ook niet zo slecht uit. Maar vermoedelijk wil je naar 19 inch gaan.

En hoe zit het met de kofferruimte? Geen last van die extra verhoging?
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, rrobin zei:


Die standaard 18ichers zien er anders ook niet zo slecht uit. Maar vermoedelijk wil je naar 19 inch gaan.

En hoe zit het met de kofferruimte? Geen last van die extra verhoging?

Niet noodzakelijk neen maar ik heb m’n buik compleet vol van die duotone velgen en icm de gesatineerd alu raamlijsten wil ik er een zilverkleurige velg onder en dat mag gerust ook 18’ zijn. ‘K heb de perfecte velg wel nog niet gevonden vrees ik, een originele Alpina classic zou misschien mooi zijn maar is ergens ook fout + prijzig en vermoedelijk minimum in 19’.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet noodzakelijk neen maar ik heb m’n buik compleet vol van die duotone velgen en icm de gesatineerd alu raamlijsten wil ik er een zilverkleurige velg onder en dat mag gerust ook 18’ zijn. ‘K heb de perfecte velg wel nog niet gevonden vrees ik, een originele Alpina classic zou misschien mooi zijn maar is ergens ook fout + prijzig en vermoedelijk minimum in 19’.

Doe duotone velgen rage passert inderdaad zo snel mogelijk maar deze vind ik eigenlijk nog goed staan.
Ben persoonlijk geen fan van die fijnspakige Alpina velgen, alleen al dat proper houden lijkt mij een serieuze last.
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, bt. said:

Niet noodzakelijk neen maar ik heb m’n buik compleet vol van die duotone velgen en icm de gesatineerd alu raamlijsten wil ik er een zilverkleurige velg onder en dat mag gerust ook 18’ zijn. ‘K heb de perfecte velg wel nog niet gevonden vrees ik, een originele Alpina classic zou misschien mooi zijn maar is ergens ook fout + prijzig en vermoedelijk minimum in 19’.

Ik vraag me af wat het zou geven als je de 19' velgen in het zilver laat spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, vince522 zei:

Ik vraag me af wat het zou geven als je de 19' velgen in het zilver laat spuiten.

Welke? De 19’ van ‘t M pakket?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spoilt666 jouw wagen? Heb je er nog foto's van, de hoek is een beetje onduidelijk, maar ziet er wel 1000x knapper uit dan die bicolor toestanden

 

Edit: nvm, zie net dat het een US-spec is en geen 330e is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW heeft nog altijd knappe velgen in 't gamma, alleen die uitvoering altijd maar weel :fp:   Die bicolor is (behalve in een aantal zeldzamere gevallen) echt om van te huilen. :cry: 

Zie hoe mooi die 19" plots worden in gewoon eenvoudig zilver metallic!! :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Iemand van de BMW mannen die kan zeggen of er op dit moment nog 330e (Touring) afgeleverd worden aan de klant? Mijn werkgever kan me nog steeds geen update geven (het gaat over een bulk bestelling van verschillende modellen en ik denk dat zij enkel daarop zicht hebben en niet op specifieke wagens) en zelf contact opnemen met de dealer ligt moeilijk. 

Ik hoor dat sommige dealers de opdracht hebben gekregen van BMW om geen hybride wagens meer af te leveren omwille van die batterijproblemen, maar aan de andere kant zijn er collega's die recent hun wagen wel hebben ontvangen (530e) dus het is niet echt duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt deels. Er is een mogelijks probleem met een aantal betrokken hybrides. Maar 't is een beperkt aantal, dus pakweg 95% wordt gewoon uitgeleverd.

Duidelijkheid pas midden oktober qua timing wat betreft de betrokken voertuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, rrobin zei:

Hoe zit het met de nieuwe fiscale regels, is een 330e nog altijd 100% aftrekbaar ?

Er zijn geen nieuwe fiscale regels. Er is enkel de Vlaamse Overheid die WLTP gaat hanteren voor BIV en VB, fiscale aftrekbaarheid heeft daar niets mee te maken

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tommie zei:

Er zijn geen nieuwe fiscale regels. Er is enkel de Vlaamse Overheid die WLTP gaat hanteren voor BIV en VB, fiscale aftrekbaarheid heeft daar niets mee te maken

biv wel betalend voor phev vanaf volg jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid