Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tommie zei:

Zo is hij écht gewoon DIK. Me like.

Klopt, overigens... Waar blijft dat zwart BMW logo voor high-end modellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet eigenlijk niet wat juist te denken van deze kist. Zou 'm graag eens irl zien. Is voor mij wel duidelijk een 7 Reeks op hoge poten (niet qua looks uiteraard, wel qua niveau van luxe, uitrusting, comfort, enz.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

P90326012-highRes.jpg?w=1279&h=524&fit=c

P90326024-highRes.jpg?w=1279&h=524&fit=c

P90327239-highRes.jpg?w=1279&h=524&fit=c

Dit schreeuwt toch voor een versie met "executive lounge"?

Echt wel op het niveau van de 7, wat vrij zot is eigenlijk. 

aangepast door JerryLambo
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Stancke zei:

Klopt, overigens... Waar blijft dat zwart BMW logo voor high-end modellen?

Echt he. Zouden deze, de 8 en de 7 LCI toch al moeten hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dik spel :inlove:  Ik zie daar precies geen XF of Passat in, van schuin achteraan wel heel veel GLS?

Kist verdraagt die grote nieren nog goed, doordat-ie zelf zo groot/hoog is. Geen issue voor mij (more so bij de X5).

Kont vind ik een pak knapper dan die van de X5.

Tricolor interieur (beige/blauw/zwart) is me een tik te ... euhm ... wulps qua kleurencombo. Niettemin toffe stijloefening.

 

Maar ja, voor dat geld:

8 uren geleden, RRD zei:

Maar eerlijk... hoe veel knapper is dit nog altijd :inlove:

 

New-2018-Range-Rover-Feature_o.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het knap dat er zoveel verschillende modellen zijn maar gaat dit echt nodig zijn? Hetzelfde met een Audi Q8. Hoeveel worden daar uberhaupt van verkocht al zal deze BMW wel wat beter verkopen (wereldwijd gezien). 

Perfect voor Amerika omdat het daar past qua grootte, motor, ... maar in Europa is dat toch veel te groot en onnodig? Voor mij mag alles back to basic. Teveel tussenmodellen en sommige die geen echt bestaansrecht mogen hebben. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand zou die gigantische nieren eens moeten 'normaliseren' in PS of zo. Uit elke andere hoek behalve de voorkant vind ik hem nog acceptabel. Maar die nieren verpesten het voor mij (wist ik al van lang op voorhand van bij de concept, maar ergens hoop je dat ze de kritiek (niet door mij natuurlijk maar door o.a. Engelstalige autosites.) wat lezen en denken van 'hmm, misschien hebben we toch wat overdreven jongens, back to the drawing board!'

Helaas.. Het is eerder van 'close enough, launchen die handel'.

looks-good-to-me-29704296.png

Hopelijk wordt dit gefixt bij de opvolger.


Een magere troost is misschien nog dat de finale versie er iets (doch miniem) minder als een erg kwaad varken uitziet, door de iets minder smalle koplampen en iets minder overdreven luchtinlaten.

BMW-Concept-X7-iPerformance-2017-e1506088726366-900x280.jpg

2019-bmw-x7.jpg


BMW's with giant kidney grilles be like
thebravelittleillustrator.blogspot-pig.png


Blijkbaar ben ik niet alleen met die gedachte. [emoji38]

BtHIl0hCMAE48Fm.png

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, JerryLambo zei:

P90326012-highRes.jpg?w=1279&h=524&fit=c

Mooi afgewerkt, doet me enorm denken aan een E Coupé (qua spec) die ik morgen moet afleveren; yachtblau/macchiato nappa icm 'sen' bleek hout .. Best knap eigenlijk

Deze mag komen in nog een hogere spec eventueel, want er komt een GLS Maybach 😄 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het er niet warm van, maar ik ben dan ook een moeilijke mens als het aankomt op SUV’s en consoorten. Zal, zoals gezegd, wel goed gaan in landen waar bigger = better.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

Mooi afgewerkt, doet me enorm denken aan een E Coupé (qua spec) die ik morgen moet afleveren; yachtblau/macchiato nappa icm 'sen' bleek hout .. Best knap eigenlijk

Deze mag komen in nog een hogere spec eventueel, want er komt een GLS Maybach 😄 

 

Kun je daar een foto van nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid