Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

Vrees dat hij niet zal verkopen in West-Europa

Laat ons hopen, anders mag ik een hele lading kotszakjes bestellen voor onderweg.


Je zou nog denken dat die op hout rijdt.

Je moet het hout in dat gapend gat onder die neusgaatrille steken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stancke zei:
12 uren geleden, Tommie zei:
Duitse import, kan niet anders. Geen enkele HEA, laat staan klantverkochte wagen, heeft al Belgische bodem geraakt.

Waarom rijdt Quick Step Deceuninck al rond met een X7?

Uitzondering he :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Thebiemerke said:

Uitzondering he :) 

Heb toch al een paar uitzonderingen gezien hier in Antw, volgende keer eens letten op plaathouder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hem deze week nog eens zie buitenstaan ga ik toch ook eens kijken naar de plaathouder. Het zou mij verbazen dat hij een import zou kopen, die heeft amper tijd voor zulke dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Luv4DLM zei:

Als ik hem deze week nog eens zie buitenstaan ga ik toch ook eens kijken naar de plaathouder. Het zou mij verbazen dat hij een import zou kopen, die heeft amper tijd voor zulke dingen.

Er zijn bedrijfjes genoeg die voor een paar duizend euro auto's importeren en alles in orde brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, vince522 zei:

Heb toch al een paar uitzonderingen gezien hier in Antw, volgende keer eens letten op plaathouder.

Wagens van BMW BeLux. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Luv4DLM zei:

Als ik hem deze week nog eens zie buitenstaan ga ik toch ook eens kijken naar de plaathouder. Het zou mij verbazen dat hij een import zou kopen, die heeft amper tijd voor zulke dingen.

Kan enkel een import zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Phil zei:

Ik vind ook niet onmiddellijk iets terug in de optielijst van die blauwe alcantara hemel. @gTa Vreemd want heb het al live gezien.

In de Duitse prijslijst staat 't wel vermeld.

image.thumb.png.4ee353a1410872682dd85e2b4f391e98.png

't Foutje zit dus in de configurator, waar automatisch de zwarte alcantara dakhemel mee aangevinkt én getoond wordt. Vermoedelijk is de blauwe dakhemel niet gecodeerd in de configurator, ofzo.

Denk dat je zelfs in combinatie met het M Sport Pack en ook bij de M50d de blauwe interieurhemel krijgt, want de optielijst vermeldt enkel dat het blauw stuur wegvalt (indien M Sportstuur) en zegt niks over wegval blauwe hemel.

 

Anyway: dat interieur is absurd lekker. :inlove: (Met uitzondering van dat zwart plastic paneeltje op de grond aan de voeten van de 1e passagiersrij, als je de 6-seater-config neemt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, gTa said:

In de Duitse prijslijst staat 't wel vermeld.

image.thumb.png.4ee353a1410872682dd85e2b4f391e98.png

't Foutje zit dus in de configurator, waar automatisch de zwarte alcantara dakhemel mee aangevinkt én getoond wordt. Vermoedelijk is de blauwe dakhemel niet gecodeerd in de configurator, ofzo.

Denk dat je zelfs in combinatie met het M Sport Pack en ook bij de M50d de blauwe interieurhemel krijgt, want de optielijst vermeldt enkel dat het blauw stuur wegvalt (indien M Sportstuur) en zegt niks over wegval blauwe hemel.

 

Anyway: dat interieur is absurd lekker. :inlove: (Met uitzondering van dat zwart plastic paneeltje op de grond aan de voeten van de 1e passagiersrij, als je de 6-seater-config neemt.)

Heb het eens nagevraagd bij Belux.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Phil zei:

Heb het eens nagevraagd bij Belux.

Duitse configurator (de "oude" nog, maar een veel betere dan de nieuwe die Belux gebruikt... beide gebruiken misschien wel hetzelfde beeldmateriaal) toont het ook verkeerd en meldt ook dat zwart alcantara interieurhemel erbij moet, maar staat wel correct in prijs- en optielijst. 

Lijkt me sterk dat dat voor België dan effectief anders zou zijn dan in de rest vd wereld. Of zou @Tommie z'n zwartebinnenhemelfilie zo sterk afstralen op de Belgische markt? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan enkel een import zijn.

Klopt idd wat je zegt, is een Duitse import.

 

c02bd5f44605f1e72fe110d7e1618dbe.jpg&key=274ed5d1c607dd6b09d247d19b7c983e86587d60a2024dae2b6ec3983c29ec58

 

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een testwagen van de invoerder.
Die staat al sinds zaterdag op den oprit bij hem.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 10/17/2018 at 9:35 AM, RRD said:

Maar eerlijk... hoe veel knapper is dit nog altijd :inlove:

 

New-2018-Range-Rover-Feature_o.jpg

Timoteus, ge hebt 300% gelijk.

Om een x7 ipv een Range te kopen moet ge ofwel een onflexibele fleetmanaher hebben of een logo nicht zijn.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta niet gekend als iemand die veel belang hecht aan de buitenkant van een auto. Maar dit model slaagt er zelfs bij mij in om op de zwarte lijst te geraken omwille van zijn uiterlijk :lol:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/3/2019 om 13:22, Phil zei:

Heb het eens nagevraagd bij Belux.

 

Op 20/3/2019 om 14:38, gTa zei:

Duitse configurator (de "oude" nog, maar een veel betere dan de nieuwe die Belux gebruikt... beide gebruiken misschien wel hetzelfde beeldmateriaal) toont het ook verkeerd en meldt ook dat zwart alcantara interieurhemel erbij moet, maar staat wel correct in prijs- en optielijst. 

Lijkt me sterk dat dat voor België dan effectief anders zou zijn dan in de rest vd wereld. Of zou @Tommie z'n zwartebinnenhemelfilie zo sterk afstralen op de Belgische markt? :D

De Duitse CC toont een blauwe alcantara interieurhemel als je op de M50d het Individual blauw/ivoor interieur kiest, nu.

Rest van de motorisaties e.d. niet gecheckt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook m'n eerste in levende lijve gezien, op de autostrade. Zag hem te laat in m'n achteruitkijkspiegel, dus heb z'n snoet (met die gigantische grille) niet gezien, maar van opzij, schuin achteraan en van pal achteraan bekeken is dat echt een vette auto, imo. :inlove: 

Blijft wel een 'probleem' dat die te dicht bij de Range Rover aan zit qua prijs, 'k zou het toch lastig hebben om daar 105-110k aan te geven (dat kost eentje die is uitgerust naar m'n smaak, zonder te overdrijven) als je weet dat je een je voor dat geld bijna een RR Vogue hebt... (allez, met opties naar m'n smaak komt die wel op een 125k).

En dat 't een kar is met een 3e zetelrij is voor mij geen voordeel, dat zou constant plat liggen (behalve die ene keer misschien, voor de gein).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid