Ga naar inhoud

BMW G07 X7


Phil

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Een paar huizen verder heeft er eentje zijn 730d ingeruild voor een X7. Ziet er een pak beter uit in het echt als op foto.

4d496f981f70b6be9a36c57a0d2af84a.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dat zo binnenpakken als reis-/gezinsauto. Zeker met dat interieur. :inlove:  En uiteraard zonder M Pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, gTa said:

Ik zou dat zo binnenpakken als reis-/gezinsauto. Zeker met dat interieur. :inlove:  En uiteraard zonder M Pack.

Design Pure Excellence in combinatie met 22” Individual velgen vind ik het knapste.

En dan bovenstaand interieur gecombineerd met Arktikgrau vanbuiten. Stond exact zo in Bornem overlaatst, toch wel de moeite. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Phil zei:

Design Pure Excellence in combinatie met 22” Individual velgen vind ik het knapste.

En dan bovenstaand interieur gecombineerd met Arktikgrau vanbuiten. Stond exact zo in Bornem overlaatst, toch wel de moeite. ;)

Geen idee of die combo (arktik + indiv blauw/ivoor) echt knap is, maar 't is ook de enige buitenkleur die ik zou willen.
Zijn de 22" op de witte in DeMuro z'n review de Individuals? Zo ja, dan die. Zoniet: graag die uit DeMuro z'n review. :D 

Vraagje, wel. In DeMuro z'n review is dat Individual-interieur gezegend met een donkerblauwe alcantara roofliner. De enige zinnige keuze, trouwens, aangezien (behalve misschien als je een M stuur aanvinkt) al de rest ook donkerblauw is. Maar in de Belgische en Duitse configurators wordt daar altijd een zwarte alcantara interieurhemel in getoond. WTF? Is dat een configurator-foutje, of kan je de blauwe alcantara interieurhemel effectief niet krijgen hier? (In combinatie met M Pack of bij de M50d dan misschien wel weer altijd zwart?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie 't ook juist, ben eens door de Duitstalige PDF's aan 't bladeren.

Die combo die je aanhaalt, yep, OK voor mij.

image.png.a92053396db3ed4bea21c4e1396332c5.png

Ik vond die velgen op foto ook wat braaf (en zat dus ook aan die te denken die jij naar voor schuift), maar in de bewegende beelden in de DeMuro-video vind ik ze super.

Zou je (hier in ons land) de 40i of 30d verkiezen (voor jezelf), @Phil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, gTa said:

Zou je (hier in ons land) de 40i of 30d verkiezen (voor jezelf), @Phil?

X5 40i rijdt (zeker met sportuitlaat) waan-zinnig leuk, echt van verschoten, altijd power, gasrespons, sound... Werkelijk top.

Voor een X7 die toch wat zwaarder is, meer dient om te waften dan te raggen en echt als reisauto zou dienen bij velen neig ik eerder naar de 30d.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Luv4DLM said:

Een paar huizen verder heeft er eentje zijn 730d ingeruild voor een X7. Ziet er een pak beter uit in het echt als op foto.

4d496f981f70b6be9a36c57a0d2af84a.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
 

Hoe kan dit? @Tommie & co.

Duitse import?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Phil zei:

X5 40i rijdt (zeker met sportuitlaat) waan-zinnig leuk, echt van verschoten, altijd power, gasrespons, sound... Werkelijk top.

Voor een X7 die toch wat zwaarder is, meer dient om te waften dan te raggen en echt als reisauto zou dienen bij velen neig ik eerder naar de 30d.

Dit. Altijd een 30d nemen. Of 50i. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, D Squaloid zei:

In de CC kan ik precies geen akoustisch glas selecteren. Heeft de X7 dit standaard of is het niet te krijgen?

Standaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitse import, kan niet anders. Geen enkele HEA, laat staan klantverkochte wagen, heeft al Belgische bodem geraakt.
Waarom rijdt Quick Step Deceuninck al rond met een X7?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid