Ga naar inhoud

Porsche 992

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien een vreemde vraag: kan je een trekhaak krijgen op een 992 cabrio?

Geplaatst:
17 hours ago, D Squaloid said:

Misschien een vreemde vraag: kan je een trekhaak krijgen op een 992 cabrio?

Wow wow ! Hela, @D Squaloid. IK ben hier de zigeuner, hé ! :angry: 

Wilt ge uwe caravan met een 992 trekken? Of is het om naar het containerpark te gaan? :D 

Geplaatst:

Er moet een fietsenrek op kunnen. En ‘t is voor mijn ouders.

Geplaatst:
20 hours ago, The Swede said:

Ha ! Ge zijt van gedacht veranderd. Toch éne in de familie daar die een rijbewijs heeft dus :P

En twee benen.

• Grappig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, D Squaloid zei:

Targa of coupe in plaats van cabrio en met seasucker werkern...

Geplaatst:
1 uur terug, Naish zei:

Dat gaat goed gaan, met 2 knoerten van elektrische vélo's. :D  "Mhonneki mee de vloots hon rien. Allee, eft ze d'r mor ip, Lowie!" + *krak* en dat laatste is niet de vélo, maar wel de rug van Lowie en nadien mogelijk ook de achterruit van de 911. :lol: 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Geplaatst:
1 uur geleden, Naish zei:

Seasucker is inderdaad wel kwaliteit! 

Geplaatst:

@Alexanderr op FB gezien dat jullie een 992 TechArt in huis hadden.  Installeren jullie die TechArt zelf of gaat die wagen bv eerst naar TechArt DL en komt die dan terug naar jullie?

Geplaatst: (aangepast)

aangepast door Dimitri
Geplaatst:
2 uren geleden, -krikke- zei:

@Alexanderr op FB gezien dat jullie een 992 TechArt in huis hadden.  Installeren jullie die TechArt zelf of gaat die wagen bv eerst naar TechArt DL en komt die dan terug naar jullie?

Doen we zelf, redelijk frequent eigenlijk. Er is wel wat kunnen aan want die stukken zijn precies gemaakt door een blinde met twee linkerhanden, onze carrosserie heeft er al geweldig op gevloekt.

1E96DA27-2338-4AB7-85F1-1E53E32EC3E3.jpeg

3FA1FAF6-C94E-4239-AB09-423DCC25162B.jpeg

• Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
  • Verdrietig 1
Geplaatst:

Ook de sportuitlaat?

Geplaatst:
1 uur geleden, BMWMB zei:

Ook de sportuitlaat?

"Nee Krikke, ik ga er van afblijven."  "Nee nee krikke hij klinkt perfect zoals hij met de PSE is..."

:lolz:

• Grappig 1
Geplaatst:
2 hours ago, Alexanderr said:

Man dat is toch absurd lelijk. En zeker met die kleur en velgen. En dan getinte ramen achteraan om het helemaal af te maken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Alexanderr zei:

Doen we zelf, redelijk frequent eigenlijk. Er is wel wat kunnen aan want die stukken zijn precies gemaakt door een blinde met twee linkerhanden, onze carrosserie heeft er al geweldig op gevloekt.

Hoog F&F gehalte imo maar ik zou er mee rijden

Geplaatst:
"Nee Krikke, ik ga er van afblijven."  "Nee nee krikke hij klinkt perfect zoals hij met de PSE is..."

Ik stelde die vraag voor u...
  • Grappig 1
Geplaatst:
13 uren geleden, Dimitri zei:

Heel knap. Echter wel 2 dingen die ik anders zou doen: Icm Sportdesign zou ik ook de sideskirts bestellen, en ik zou de donkere ruiten niet nemen.

Geplaatst:
10 uren geleden, Jules_W zei:

Hoog F&F gehalte imo maar ik zou er mee rijden

hoog staat hij zeker. zitten de transportblokken er nog onder? :D

Geplaatst:
14 hours ago, Alexanderr said:

Bah, dat is echt niet mijn ding, en die striping er dan nog op.

Geplaatst:
33 minuten geleden, tuscani zei:

hoog staat hij zeker. zitten de transportblokken er nog onder? :D

Noselift staat misschien nog omhoog.

Geplaatst:
Doen we zelf, redelijk frequent eigenlijk. Er is wel wat kunnen aan want die stukken zijn precies gemaakt door een blinde met twee linkerhanden, onze carrosserie heeft er al geweldig op gevloekt.  1E96DA27-2338-4AB7-85F1-1E53E32EC3E3.thumb.jpeg.71fdb949e12d595551c4ac4373ad24d1.jpeg3FA1FAF6-C94E-4239-AB09-423DCC25162B.thumb.jpeg.3e9b3a899c585058ec6dbbc04efb9061.jpeg

Ik blijf die spoiler boven op de ducktail en de « al gewelfde kont » echt mottig vinden...... snap het wauw gevoel daarbij niet.

Je moet eens tellen hoeveel diepte verschillen op die kont zitten. Ik tel er sowieso boven de 12 (en dan kijk ik zeer veel door de vingers).

Wat een chaos is dat toch zo......

9b6e7376ee47576d7cf8439da27368fc.jpg&key=91d72452883bcd02ebedbda35a2202c48f7b089f4963953dfe03126f18d0644c

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
On 12/7/2020 at 2:11 PM, D Squaloid said:

Als je een 992 kan kopen, ga je geen pauperhobby als fietsen hebben.

15 hours ago, -krikke- said:

Maar jawel. Weet je hoe goed zo een flat six klinkt? :D 

Geplaatst:

TechArt geeft bij mij in de meeste gevallen een ietwat goedkope indruk.  Imo is een Porsche in zijn originele vorm of met enkele fabrieksextra's eigenlijk niet of weinig te verbeteren...
Alles wat je daar achteraf bij op kletst breekt die oh zo mooie klassieke en zuivere lijn van die silhouette...  Dat gevoel begin ik ook met de standaard meer gepeperde 992 varianten te krijgen: de gt3 en gt3rs waar al enkele foto's van te bezichtigen zijn.  Porsche begint ook die toer op te gaan en een beetje 'bling' is mooi, maar teveel 'bling' maakt het lelijker.  (overdreven scoops, overdreven sleeves, overdreven spoilers, overdreven whatever)  Dat het op die types van wagens 'functioneel' is of zal bijdragen tot de verhoogde prestaties waarvoor deze wagens gemaakt zijn, daar ga ik zeker niet over discussiëren.  Maar er is een verschil tussen functioneel en mooi.

@BMWMB 

Ik heb de prijs van die TechArt uitlaat liggen...  verschiet u maar niet want dat ding kost inclusief plaatsing en inclusief 16% duitse btw 6.252,40 euro.

Exhaust System "Sport", valve controlled for 992 Turbo / Turbo S / Carrera (S) consisting of:
-TECHART exhaust system "Sport" valve controlled
-TECHART valve control unit
TÜV only in combination with T1.1

Installation Exhaust System "Sport" 1 Stk. for 992 contains:
- Dismounting the orig. center exhaust system
- install cable set
- install control unit
- install the TECHART exhaust system
- read out fault code
- test drive

Geplaatst:
6 uren geleden, BMWMB zei:

Heel knap. Echter wel 2 dingen die ik anders zou doen: Icm Sportdesign zou ik ook de sideskirts bestellen, en ik zou de donkere ruiten niet nemen.

Er staat dat het een stock-wagen is. Dan hebt ge zo dingen toch niet te kiezen? ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid