Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, Timo zei:

Ik zag de discussie al in het andere topic maar ik vind de achterkant ook heel subtiel aangepakt zoals jij dat van de zij en voorkant vindt. Dit is geen switch zoals van de 997 naar de 991. Gewoon een verdere evolutie. 

Iemand die er niets van kent ziet niet gauw de verschillen tussen deze 2 achterkanten (of kent de details niet qua uitlaten, sportuitlaat op de 991.2 en hoe de gewone er uit ziet etc.). 

Daarnaast ook geen straf als je een 991.2 hebt, voelt 0,0 outdated aan.

Ik respecteer je mening, maar ik heb een (sterk) andere mening. Vooraan en opzij nauwelijks wijzigingen, achteraan evenwel is (zoals ir_fuel het uitdrukt) "alles" anders.

Nummerplaat verhuist van in de bumper naar de diffusor tussen de uitlaatpijpen, doorlopende lichten (in plaats van geen connecterende lichten of bij de 4-modellen een verbindende lichtstrip), radiatorrooster dat nu 1 geheel wordt met achterruit, ...  Vind ik grondige verschillen. Achteraan is de 992 gewoonweg 'grondig anders' dan de 991, in my book.

Het blijft natuurlijk een 911, dus dat de auto niet helemaal anders wordt (zonder enige link met voorganger) zoals de Aston Vantage, dat spreekt voor zich.

Wat mensen die er niks van kennen, vinden: dat interesseert me niet. Voor zo'n mensen is een "BOXSTER" ook hetzelfde als een 911, namelijk "ne Porsche". En als hij rood is van kleur, wordt dat automatisch ne Ferrari. Yep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Opvallend dat iedereen hier de zelfde velgen op de configurator neemt. Mezelf inclusief.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
 

liever dit?2069106595_Schermafbeelding2018-11-28om11_15_34.thumb.png.237bddf71e31645b28417cca3a70ff52.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Martini Racing zei:

Voor mijn nen green on green aub.

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9Hcn
iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9Hcn

 

Ofwel ben ik zeer onbekwaam met de configurator maar, waar vind jij deze kleuren terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, vince522 zei:

Ik vraag me af hoeveel mensen die hier hun config zetten hem effectief zo zouden bestellen. 🤭

Wat bedoel je? De configs zijn te extravagant, en uiteindelijk zouden 't allemaal zwart/zwarte worden?

Don't think so?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, gTa said:

Wat bedoel je? De configs zijn te extravagant, en uiteindelijk zouden 't allemaal zwart/zwarte worden?

Don't think so?

Denk dat veel mensen een 'speciale' combinatie eerst in het echt willen zien voor ze effectief bestellen, zeker interieur. Ik wil er geen cijfer op plakken maar de meeste 911s worden met een zwart interieur geleverd (denk ik).

@Alexanderr hoeveel % van de Carrera's worden besteld met rood/blauw/bruin/.. interieur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, tuscani zei:

korting?

Ja dat wil zeggen dat ze iets van de prijs doen eh.

Volgens Wikipedia: "Een korting is een vermindering van de oorspronkelijke prijs, meestal met een bepaald percentage."

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, -krikke- said:

Ja dat wil zeggen dat ze iets van de prijs doen eh.

Volgens Wikipedia: "Een korting is een vermindering van de oorspronkelijke prijs, meestal met een bepaald percentage."

Waarom gaan ze dat geven, omdat ze anders niet verkocht worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft Porsche geen korting op ne 'gewone' 911 misschien?  Gt4 en Gt3 en hoger etc... ok die gaan zonder korting maar ne 'gewone' S?  Kan eh, het is al een tijd geleden dak een Porsche garage ben binnen gegaan... (maar het zou me verwonderen indien je nul komma nul krijgt).  

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, vince522 zei:

Denk dat veel mensen een 'speciale' combinatie eerst in het echt willen zien voor ze effectief bestellen, zeker interieur. Ik wil er geen cijfer op plakken maar de meeste 911s worden met een zwart interieur geleverd (denk ik).

@Alexanderr hoeveel % van de Carrera's worden besteld met rood/blauw/bruin/.. interieur?

Porsches zijn van de auto's die het laagste aandeel zwarte interieurs hebben. Maar ik denk dat het inderdaad nog wel het meest bestelde interieur zal zijn, ook op een 911.

Ik zou alvast (behalve op een GT3 oid, omdat je daar niet anders kan tenzij via Exclusive) nooit een zwart interieur bestellen, niet op gelijk welke auto, zeker niet op een 911.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, gTa said:

Porsches zijn van de auto's die het laagste aandeel zwarte interieurs hebben. Maar ik denk dat het inderdaad nog wel het meest bestelde interieur zal zijn, ook op een 911.

Ga maar eens zoeken op mobile. De niet-zwarte interieurs zijn niet dikgezaaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom aan iets boven de 140K voor eentje naar mijn goesting.

Moest er 40K korting op te bedingen zijn zou ik het durven overwegen :lol: 

Dat nieuwe donkerblauw zou ik wel eens willen zien, tov nachtblauw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid