Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Knap, maar ik vind die bekerhouder wel erg opvallend. Ik ben ook benieuwd hoe je daar nog een manuele pook in krijgt en vind het dashboard niet geslaagd. Ik begrijp ook niet waarom dat weer jaren moet duren voor de hybride versie er is. Hebben ze bang dat de verkoop van hun hybride Panamera in mekaar zakt ofzo? Of gewoon niet genoeg batterijen beschikbaar?

Jaloerse mens , simpele verklaring

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Parsifal said:

Dash is een mooie knipoog naar de 930, 964 en 993...

Ja dat zie ik wel, maar de verhouding lijkt me iets fout te zijn in het dashboard achter het stuur.

12 minutes ago, ir_fuel said:

Dit is idd veel mooier ...

 

2018-tesla-model-x-interior-dashboard.jp

 

ahum.

Dank voor uw off topic bijdrage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, wooter said:

Knap, maar ik vind die bekerhouder wel erg opvallend. Ik ben ook benieuwd hoe je daar nog een manuele pook in krijgt en vind het dashboard niet geslaagd. 

Waarom zou dat niet lukken, de plaats van de pook is quasi dezelfde als bij de 991

Afbeeldingsresultaat voor 991 interior manual

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt fan, het enthousiasme is even groot als ten tijde van de 993 en de 997.1. De heupen zowel voor als achter zijn subliem en de basismodellen zien er zonder teveel opsmuk echt al dik uit.

Het enige wat me angst inboezemt zijn die vreselijke partikelfilters...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even met de configurator gespeeld. Het lijkt erop dat de individualisering sterk vereenvoudigd is, of er zijn opties die er nog moeten bijkomen. Verder ook enkele opties die nieuw zijn en opvallen: ionisatie voor het interieur en een beschermingsfolie voor de snuit, en extra rij- en parkeerhulpsystemen.

Als ik echt volledig los ga kom ik op 165k voor een 2S. :D

GT Silver + Truffle Brown. :inlove: (zou hypothetisch 1 van de mogelijke combo's kunnen zijn)

iris-4.thumb.jpeg.71cc7b2052357bca32c7f69cb4b64fab.jpeg

iris-3.thumb.jpeg.aee826d2422fc6d7cf5d973b57ddc274.jpeg

iris.thumb.jpeg.cc377ead13b2255138064352cfa8d7df.jpeg

iris-2.thumb.jpeg.32eb0abcc74f7f764e01761b5e99b951.jpeg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een zwarte met beige/zwart vollederen interieur, met carbon lijsten en alcantara stuur en plafond. Wel zou ik liever de cabrio willen...

Blauw met beige is ook mooi, maar die combinatie heb ik al met mijn Tesla.

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9Hcn

 

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9Hcn

 

iris?COSY-EU-100-17116bXqc6eP3Hi1qwT9Hcn

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even met de configurator gespeeld. Het lijkt erop dat de individualisering sterk vereenvoudigd is, of er zijn opties die er nog moeten bijkomen. Verder ook enkele opties die nieuw zijn en opvallen: ionisatie voor het interieur en een beschermingsfolie voor de snuit, en extra rij- en parkeerhulpsystemen.
Als ik echt volledig los ga kom ik op 165k voor een 2S. [emoji3]
GT Silver + Truffle Brown. :inlove: (zou hypothetisch 1 van de mogelijke combo's kunnen zijn)
iris-4.thumb.jpeg.71cc7b2052357bca32c7f69cb4b64fab.jpeg
iris-3.thumb.jpeg.aee826d2422fc6d7cf5d973b57ddc274.jpeg
iris.thumb.jpeg.cc377ead13b2255138064352cfa8d7df.jpeg
iris-2.thumb.jpeg.32eb0abcc74f7f764e01761b5e99b951.jpeg
 
 
Knap interieur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de nieuwe Porsches maar minder en minder naar looks toe. Daarbij verliezen ze allemaal het pure, auto's worden te goed en het manneke achter het stuur moet niks meer kunnen.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

De gemiddelde Porsche koper moet je beschermen tegen zichzelf 😁

Zolang je alles maar volledig af kun zetten. Dat wordt bij elke generatie minder vanzelfsprekend. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, wooter zei:

Knap, maar ik vind die bekerhouder wel erg opvallend. Ik ben ook benieuwd hoe je daar nog een manuele pook in krijgt en vind het dashboard niet geslaagd. Ik begrijp ook niet waarom dat weer jaren moet duren voor de hybride versie er is. Hebben ze bang dat de verkoop van hun hybride Panamera in mekaar zakt ofzo? Of gewoon niet genoeg batterijen beschikbaar?

Zagevent. Overal uw hybride willetje doordrammen...

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, lancer-evo said:

Ik vind de nieuwe Porsches maar minder en minder naar looks toe. Daarbij verliezen ze allemaal het pure, auto's worden te goed en het manneke achter het stuur moet niks meer kunnen.

Absoluut zeer begrijpelijk, maar dat heet vooruitgang. Een nieuwe 911 is altijd ‘beter’ dan de vorige. Er zijn genoeg firma’s die u een ‘nieuwe’ traditionele 911 kunnen leveren. :)

Zolang je ESP kunt uitschakelen, de rijhulpsystemen niet verplicht zijn, RWD/manueel beschikbaar is, er achteraan een boxer 6 in ligt, etc. panikeer ik niet...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, toere said:
12 hours ago, Phil said:
Even met de configurator gespeeld. Het lijkt erop dat de individualisering sterk vereenvoudigd is, of er zijn opties die er nog moeten bijkomen. Verder ook enkele opties die nieuw zijn en opvallen: ionisatie voor het interieur en een beschermingsfolie voor de snuit, en extra rij- en parkeerhulpsystemen.
Als ik echt volledig los ga kom ik op 165k voor een 2S. emoji3.png
GT Silver + Truffle Brown. :inlove: (zou hypothetisch 1 van de mogelijke combo's kunnen zijn)
iris-4.thumb.jpeg.71cc7b2052357bca32c7f69cb4b64fab.jpeg
iris-3.thumb.jpeg.aee826d2422fc6d7cf5d973b57ddc274.jpeg
iris.thumb.jpeg.cc377ead13b2255138064352cfa8d7df.jpeg
iris-2.thumb.jpeg.32eb0abcc74f7f764e01761b5e99b951.jpeg
 
 

Knap interieur.

Ik zou het zelfs met hout durven nemen, ziet er top uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Phil said:

Absoluut zeer begrijpelijk, maar dat heet vooruitgang. Een nieuwe 911 is altijd ‘beter’ dan de vorige. Er zijn genoeg firma’s die u een ‘nieuwe’ traditionele 911 kunnen leveren. :)

Zolang je ESP kunt uitschakelen, de rijhulpsystemen niet verplicht zijn, RWD/manueel beschikbaar is, er achteraan een boxer 6 in ligt, etc. panikeer ik niet...

En laten we de wetgeving niet vergeten. We worden er niet mee geconfronteerd in de krant, maar alsmaar meer rijhulpsystemen zijn verplicht.

Ik denk bv niet dat je vandaag nog een auto in grote oplage mag produceren zonder abs.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid