Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 hour ago, ir_fuel said:

Ik vind die achterkant echt niet mooi. Veel te zwaar en die vleugel oogt veel te "licht" tov die zware kont. Klopt iets niet met de proporties. Die auto toont hoog ipv breed achteraan.

Custom made spoilerke er op, laten tunen in Duitsland, zal wel marcheren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/27/2020 at 4:24 PM, ir_fuel said:

Ik vind die achterkant echt niet mooi. Veel te zwaar en die vleugel oogt veel te "licht" tov die zware kont. Klopt iets niet met de proporties. Die auto toont hoog ipv breed achteraan.

Eindelijk iemand die nog iets zegt over die achterkant. Die komt helemaal niet strak/elegant over, precies een vleugel teveel.

Komt ook door het design (vind ik toch) van die lichtbalk en dan krijg je een extra knik en dan een spoiler en nog eentje die uitklapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik 'm dan mooier met de Carrera Classic wielen, of de RS Spyder wielen, en dan de alu raamomlijsting. En uiteraard, zonder die verduisterde ramen.
Porsche-911-992-Carrera-4S-Porsche-Centre-Konkke-1.png&key=d51e7d28e60f6de55b7c62540f8058ce97ab360451260b3b7d2142bffdb544cc

Mooi!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/6/2020 om 02:28, Audi S8 zei:

911 Targa 4S Heritage Design Edition

porsche-911-targa-heritage-design-edition-2020.jpg

porsche-911-targa-heritage-design-edition-2020.jpg

porsche-911-targa-heritage-design-edition-2020.jpg

Serieus, wat een foorkraam.

Kwam Techart of Gemballa 10 jaar geleden met zoiets af werd je scheef bekeken als je dat mooi vond.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, JanC zei:

Alleen al die overlap tussen die bol en die onderste decal, dat werkt toch niet?

Alleen die overlap tussen die bol en die onderste decal, dat werkt toch niet?

De witte cirkel is wat moeilijk .Dat mazdarood heeft wel iets vind ik en dat mag met witte accenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/9/2020 at 10:17 PM, Glenn-N said:

Serieus, wat een foorkraam.

Kwam Techart of Gemballa 10 jaar geleden met zoiets af werd je scheef bekeken als je dat mooi vond.

Ik snap het ook niet. Elke keer van die ongelooflijk lelijke edities. Snap niet wie dat mooi vindt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Timo zei:

Ik snap het ook niet. Elke keer van die ongelooflijk lelijke edities. Snap niet wie dat mooi vindt. 

De wielen en dat rode exterieur zijn knap, al de rest van die toeters en bellen hoeven voor mij ook niet. 

Blijkt ‘Cherry Metallic’ te zijn. Klopt dat @Alexanderr

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Jenkins zei:

De wielen en dat rode exterieur zijn knap, al de rest van die toeters en bellen hoeven voor mij ook niet. 

Blijkt ‘Cherry Metallic’ te zijn. Klopt dat @Alexanderr

Dat klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Jenkins zei:

De wielen en dat rode exterieur zijn knap, al de rest van die toeters en bellen hoeven voor mij ook niet. 

Blijkt ‘Cherry Metallic’ te zijn. Klopt dat @Alexanderr

Zit in de Duitse cc, alvast. Cherry metallic idd, maar er zijn nog andere kleuren verkrijgbaar ook. En 2 interieurs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder die stickers is het veel beter. Tof kleur dat ik wel eens op een 718 GTS zou willen zien.

d8fbe1d8a26ed17e2b4a94e97a874ebe.jpgf1a3fd36c07da51d5545c3a32a202ea9.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid