Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel een verbetering ten opzichte van het (nog steeds afzichtelijke...) origineel.
That said: 't wordt ook daar geen schone neus mee. Gelijk JanC zegt: extreeem druk design = main culprit. 
Zou van mij dus afhangen van de uiteindelijke prijs van 't ding, vooraleer ik mijn M3 touring daarvan zou voorzien.
Als dat, wegens hip en custom en carbon en whatnot, b.v. 5k of meer moet kosten tegen dat dat gespoten op je auto zit: nee bedankt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
12 minuten geleden, Audi S8 zei:

Nog steeds geen fan van de grille, maar op de een of de andere manier komt die beter tot z'n recht op een Touring.

idd, iets harmonieuzer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Audi S8 zei:

Nog steeds geen fan van de grille, maar op de een of de andere manier komt die beter tot z'n recht op een Touring.

Idem :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, vince522 zei:

Was het niet van het feit dat ik dat niet kan betalen, direct! :inlove:

Dit.

4 uren geleden, Audi S8 zei:

Nog steeds geen fan van de grille, maar op de een of de andere manier komt die beter tot z'n recht op een Touring.

Dit ook.

't Zou me iedere keer een zuur gezicht doen trekken als ik dat vreselijk smoelwerk zou moéten aankijken (strategie: auto altijd van langs achteren benaderen), maar boy wat een ding. ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/12/2021 om 11:20, ICM zei:

Goh.

Ik zou er toch ook niet in willen gezien worden.

Ik begrijp ook niet dat ze eerst die te grote nieren wegwerken en dan zo een lelijk grote opening onder de nummerplaat maken :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
36 minuten geleden, davy zei:

Klopt het dat deze in juni voorgesteld zal worden en er maar een beperkte productie voorzien is?

Dikke 3 jaar zeker. Productie G21 loopt tot 06/2026

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het, maar vind het wel nog een verademing om bij de laatste der ICE-mohikanen nog een échte uitlaat te zien (met backbox dus) ipv die fake dinges zoals bij Audi's en Volvo's en whatnot. B.v. die fake quad tailpipes bij de SQ5, da's echt om te huilen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid