Ga naar inhoud

Alfa Romeo Tonale


Framfy

Aanbevolen berichten

20 uren geleden, erq zei:

Ik krijg nog altijd rillingen wanneer ik terugdenk aan mijn week in een gehuurde 500L 🥶

Waarom moet elke fabrikant per cé in elk segment zijn model hebben? Das toch een suïcidaal business plan? Zeker als je er zo opzichtig leentjebuur bij de 2eklassers in je segment voor moet gaan shoppen. Poef! Weg premium feel. Voer voor badgekopers vrees ik...

We hebben een weekje een 500 X gehuurd  vorig jaar in Italië en reed eigenlijk wel leuk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wat ik begrepen heb is dit de opvolger van de Giulietta.

Dé kans om de (sportieve) niche van RWD compacte wagens op te vullen nu de BMW 1 serie (evenals Mercedes, Audi,..) allemaal FWD (of AWD) zijn, komen ze met iets op basis van dat renegade/500x platform :facepalm:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Presentatie Alfa Romeo Tonale mogelijk 8 februari 2022

Tonale-febbraio.jpg

Dinsdag 8 februari.

In september klonk al door dat Alfa Romeo in februari 2022 het doek wil trekken van de langverwachte Tonale. Vandaag lezen we het gerucht dat het om precies te zijn om de achtste gaat van de tweede maand, wat op een dinsdag valt. Het filmpje dat Alfa Romeo afgelopen week presenteerde als terugblik op 2021, is eigenlijk tevens een soort vooraankondiging, dat de Tonale vanaf 2022 een nieuwe fase zal inluiden voor het Milanese merk.

Nieuw tijdperk aanstaande.

Over twee maanden kunnen we dus stoppen met sikkeneuren, want dan is het nieuwe elan een feit en zal Stellantis als het goed is eindelijk een meerjarenplan gaan uitrollen. Een meerjarenplan waar we al pak ‘m beet sinds het Centenario in 2010 op hopen, en dat onder FCA nooit volledig kon worden gerealiseerd. De Giulietta, 4C, Giulia en Stelvio vormden een stevige aanzet, waar niet gemakkelijk een vervolg aan kon worden gegeven wegens een te lage financiële slagkracht. De Tonale is overigens misschien wel het ideale model om de draad mee op te pakken. Het spreekt een groter publiek aan, alleen al qua modeltype. Zal de auto harder aanslaan dan de Giulietta bijna 12 jaar geleden?

 

Autoeditione

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid