Jump to content
Sign in to follow this  
Phil

BMW F40 1 Reeks

Recommended Posts

Stancke    3,482
Stancke

Interieur is zeker erop vooruit gegaan. Exterieur lijkt mij voorlopig beetje "bwa" te zijn. Lijkt erg fel op vorige A-klasse

Share this post


Link to post
Share on other sites
peba    4
peba

Is de raampartij in het achterportier door een blinde sadist getekend?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maxime S    1,203
Maxime S
1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Ah ze hebben de 2 AT wat platter geklopt.

exact mijn gedacht! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMWMB    6,231
BMWMB

Komt qua schoonheid nog niet tot aan de enkels van de nieuwe A. En aangezien 'm geen RWD meer krijgt, zie ik geen reden om voor deze 1 te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stijn82    116
stijn82
10 minutes ago, ir_fuel said:

Ah ze hebben de 2 AT wat platter geklopt.

ik dacht eerder de X2. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvc    402
jvc

Inderdaad een afgeleide van de 2AT :(

Benieuwd hoe hij rijdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lotuzzz    9,669
Lotuzzz
12 minuten geleden, jvc zei:

Inderdaad een afgeleide van de 2AT :(

Benieuwd hoe hij rijdt.

Ik heb al iets gelezen van allerlei kunstgrepen met de remmen om het wat levendig te maken. Tja!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liquid Li0n    221
Liquid Li0n

Afbeelding kan het volgende bevatten: auto

Edited by Liquid Li0n
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
yvesken    47
yvesken

Ik vind het de knapste eend tot nu toe 🙊

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiep    2,204
Tiep
49 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

Afbeelding kan het volgende bevatten: auto

Nja, zeker geen onterechte vergelijking.

Share this post


Link to post
Share on other sites
JanC    5,344
JanC
10 uren geleden, Phil zei:

P90349598_highRes_the-all-new-bmw-1-se.jpg

Dit trekt echt op niet veel. Vergeet niet dat 'ie op de andere foto's voorgesteld wordt in de knapste kleurencombinatie van het topmodel... Zij- en achterkant zijn aanvaardbaar, maar ook niet meer dan dat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polygoon    6,425
Polygoon
1 uur terug, yvesken zei:

Ik vind het de knapste eend tot nu toe 🙊

Ik vind de eerste generatie vooralsnog de knapste.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quill    125
Quill
29 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik vind de eerste generatie vooralsnog de knapste.

Idem, verteert de tand des tijds ook erg goed vind ik.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stijn82    116
stijn82

- FWD 😱

- Die grill 😰

- Omgedraaide toerenteller 😞

- blingbling interieur 😎

Een kia'tje of ford focus of golf dan maar. Dan heb je ook FWD en voor de rest niet te veel onzin. En een aanzienlijk lager prijskaartje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RRD    8,191
RRD

Eerst eens in het echt zien.

De F20 pre LCI werd destijds bij de voorstelling ook zeer slecht ontvangen, om vervolgens een succesnummer te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Twan1980
      By Twan1980
      Via operationele leasing ( heb geen andere mogelijkheid in ons bedrijf) ga ik een X5 45e leasen met gereduceerd vermogen.
      Welke invloed gaat het gereduceerd  vermogen hebben op de prestaties van de X5 45e? 
      Heeft dit enkel invloed op de topsnelheid van de wagen of is er een duidelijke daling van de trekkracht? Heeft deze wagen nog steeds 600nm koppel?
      Als de batterij leeg is valt de wagen volledig terug op zijn verbrandingsmotor. Is de 211pk dan nog voldoende om zijn gewicht sportief te laten versnellen? 
      Zijn er mensen dewelke real life ervaring hebben met dit gereduceerde vermogen? 
      Er wordt online veel over gespeculeerd, maar vind nergens echte ervaringen terug...
       
      alvast bedankt!
       
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Timo
      By Timo
      Base cars, geen alpina vs .... budgetten zijn anders, klopt, gewoon kiezen wat je leuk zou vinden.
      Twee unieke cabrio's, de ene iets meer legendarisch dan de andere. 
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=300851591&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=54&maxMileage=20000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=next&searchId=6165a750-e017-986a-5aad-1fea9e08c710




       
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=303858393&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=302003010&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304


       
       
       
    • Phil
      By Phil
      Officieel: BMW iX3, eindelijk volledig elektrisch (2020)
      14/07/2020   Na veel teasers en gelekte beelden heeft BMW het doek van zijn volledig elektrische X3 gehaald. Die krijgt de naam iX3, gebruikt een batterij met capaciteit van 80 kWh en een elektromotor van 286 pk.   In 2013 bracht BMW met de i3 al een volledig elektrisch model op de markt, in autojaren nog lang voor er sprake was van strenge uitstootnormen in 2020. Opmerkelijk genoeg is deze iX3 nog maar het tweede volledig elektrische model. Hoewel er binnenkort nog enkele aankomen, zoals de i4, concentreerden de Beiers zich de afgelopen jaren vooral op plug-inhybrides.
        WLTP-cijfers
      Deze iX3 is dus de eerste volledig elektrische SUV van BMW, enkele jaren nadat zijn grootste concurrenten bij Audi en Mercedes al met de E-Tron en de EQC op de proppen kwamen. De BMW iX3 gebruikt een gelijkaardige batterijcapaciteit als die van de EQC (80 kWh) en een kleinere dan die van de E-Tron (95 kWh). De Beier zegt verder te geraken op een volle batterij. De iX3 geeft 460 WLTP-kilometers op, de E-Tron 436 kilometer en de EQC 417 kilometer, al moet je dat in de praktijk natuurlijk met een korrel zout nemen.
      BMW werkte de batterij in de vloer in. Dat voegt flink 500 kilogram toe aan het gewicht en daardoor wordt de kofferruimte nipt kleiner: van 550 naar 510 liter, en van 1.600 naar 1.560 liter met de achterbank neergeklapt. De elektromotor waaraan de batterij gekoppeld is, is 286 pk en 400 Nm sterk, en moet de iX3 in 6,8 seconden naar 100 km/u stuwen. Bij 180 km/u houdt hij het voor bekeken. Slepen kan overigens ook, tot 750 kilogram.
      Opladen doe je al rijdend met verschillende gradaties van energierecuperatie, en stilstaand aan een snellader tot 150 kW. Op die manier moet je tot 80 procent van het batterijniveau kunnen bijladen in 34 minuten. Eenfasig laden gebeurt aan 7,4 kW, driefasig aan 11 kW. In dat laatste geval is de batterij in 7,5 uur volledig volgeladen.
      Herkenningspunten
      Visueel herken je deze BMW iX3 meteen aan zijn gewijzigde radiatorrooster, terwijl hij nog enkele specifieke details in de bumpers krijgt. Opmerken laat hij zich helemaal met de specifieke aerodynamische velgen en de felblauwe accenten. Het radiatorrooster is weliswaar niet helemaal toegewerkt: het laat toch nog een luchtstroom door die bepaalde onderdelen van de aandrijflijn toch nog van koeling voorziet. Binnenin wijzen blauwe accenten, specifieke logo’s, en lichtjes andere displays op het verschil met de gewone X3.
      Het zwaartepunt van deze iX3 komt door de batterij zo’n 7,5 centimeter lager te liggen. Adaptieve dempers zijn standaard, adaptieve M-dempers kunnen later als een over-the-air-update worden bijbesteld. Opmerkelijk: BMW werkte als optie ook een rijgeluid uit, dat zowel binnenin als buiten de auto te horen is.
      Prijs
      De BMW iX3 gaat later dit jaar in productie. Niet in Spartanburg, zoals de gewone X3, maar in China. De standaarduitvoering heet “Inspiring” en krijgt navigatie mee, Apple CarPlay, airco met drie zones, een automatische achterklep enzovoort. De uitvoering “Impressive” voegt er 20-duimsvelgen, sportzetels, een Harman Kardon-installatie, een head-updisplay en uitgebreide parkeerhulp aan toe. Bij ons krijgt de BMW iX3 een prijskaartje mee van 69.950 euro.
       
      Bron: Autofans
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions