Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

his Porsche Taycan 4S from @ features our ultra lightweight forged monoblock PM-1 in 20”. Deep concave with Centerlock caps! The measurements are 9,5 and 11,5 x 20” and finished in brushed black.
 

 

Afbeelding kan het volgende bevatten: auto en buiten

aangepast door Luv4DLM
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer mijn madam in zo'n mamba green geval te klappen...

Hoewel ze zelf bij voorkeur voor zwart gaat, maar ook wel crayon een optie vindt, maar spijtig dat we dan 2 dezelfde kleuren hebben...

Alé kleuren... Dat alles dan in grondverf staat :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Daggie zei:

De RWD is vandaag aangekondigd voor BE.

Ik vind Mamba ook wel leuk .. 

En weegt die RWD dan ook (iets) minder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vermoedelijk..

 

Na de Turbo S, Turbo en 4S wordt het gamma van de Taycan, Porsche's eerste 100% elektrische sportsedan, uitgebreid met een vierde variant: de Taycan met achterwielaandrijving. Deze geheel nieuwe Taycan biedt de perfecte balans tussen prestaties en dagelijks gebruiksgemak. Hij wordt aangedreven door een synchroonmotor met permanente magneet (PSM) op de achteras en onderscheidt zich daarmee duidelijk van de andere versies met vierwielaandrijving, met name dankzij het authentieke rijplezier dat hij puristen zal bieden. Uiteraard kunt u deze nieuwe Porsche Taycan vanbinnen en vanbuiten helemaal personaliseren tot op een niveau dat enkel de nobelste luxe-auto’s aanbieden. Hij belooft dan ook een opgemerkte entree te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Daggie zei:

De RWD is vandaag aangekondigd voor BE.

Ik vind Mamba ook wel leuk .. 

Ik denk pas binnen een week of twee ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ir_fuel zei:

Die roze he :D 

Nee, ze vind het zelf ook niet mooi...

En is toch ook de bedoeling om die kar dan wat meer te gebruiken als we met 4 op baan zijn ;)

17 uren geleden, Daggie zei:

De RWD is vandaag aangekondigd voor BE.

Ik vind Mamba ook wel leuk .. 

Ik ben benieuwd naar de standaard opties.

Ik wil prijs vergelijken tussen taycan met mijn gewenste opties en 4s... Liefst zou ik voor de taycan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/5/2021 at 4:24 PM, ir_fuel said:

Die roze he :D 

 

On 1/6/2021 at 9:41 AM, Naish said:

Nee, ze vind het zelf ook niet mooi...

En is toch ook de bedoeling om die kar dan wat meer te gebruiken als we met 4 op baan zijn ;)

Ik moet eerlijk zijn dat ik die in de toonzaal beter kon smaken dan op de foto's. Ik vond het niet mis :D Zou het zelf niet kiezen, zou eerder voor fel blauw of groen gaan 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Taycan 2WD gaat vandaag live.

https://newsroom.porsche.com/en/2021/products/porsche-taycan-new-entry-level-model-rear-wheel-drive-two-sizes-of-battery-23428.html

Choice of two batteries

A single-deck Performance Battery with a gross capacity of 79.2 kWh is fitted as standard. The two-deck Performance Battery Plus is available as an option. Its gross capacity is 93.4 kWh. Range, in accordance with WLTP, is up to 431 or up to 484 kilometres respectively.

The Taycan accelerates from a standing start to 100 km/h in 5.4 seconds, whichever battery is specified. Its top speed is also 230 km/h in both configurations, while its maximum charging capacity is up to 225 kW (Performance Battery) or up to 270 kW (Performance Battery Plus).

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

:D

Heeft deze vooraan door het ontbreken van de motor ook een grotere koffer?

Vooraan: 84 liter.
Achteraan: 407 liter.

Krek hetzelfde dus als de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid