Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Op 10/10/2020 om 14:27, Germinal zei:

@gTa : hard accelereren zorgt voor veel warmteverlies en dat heb je veel veel minder met rustig optrekken..

Dat warmteverlies is er en kan je nergens meer recupereren. Ergo : hard optrekken zorgt de facto voor een hoger gebruik. Hoe meer vermogen je vraagt hoe groter dat warmteverlies. Energie die dus in warmte ipv kinetische energie wordt omgezet.

Jij spreekt over doortrekken naar hoge snelheden. Ik heb het enkel over full pull en stoppen als je de wettelijke vmax hebt bereikt.

Het verschil is substantieel. Of dat nu kleiner is dan bij een ICE is goed mogelijk.

Ik had 't over veel meer verschillende situaties, zowel theorie vs. praktijk, zowel full pull en stoppen (zoals jij zegt) als doortrekken naar hogere snelheden, e.a. 't Is nu niet dat ik kort door de bocht ben gegaan in m'n post, lijkt me. ;) 

Enfin: laten we 't er op houden dat we dan grondig/fundamenteel van mening verschillen. Even goeie vrienden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Binnenin is zo'n glazen dak een enorme meerwaarde, maar langs buiten is 't idd zo veel mooier zonder. (Vooral op lichte kleuren dan.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alexanderr zei:

bramble interieur.

5606C59A-9D6C-4401-80DE-521B28E9EA9C.jpeg

7AD76726-EA24-4DF9-972E-6325A44317FB.jpeg

23C767B5-49F6-4E2A-B071-26C648264B6E.jpeg

Ik vind dat de max. Is "bramble" de Engelse term voor die interieurtint "brombeer" die al even in de configurator zit?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Alexanderr zei:

Nieuwe kleuren voor MY21; ice grey metallic en bramble interieur.

23C767B5-49F6-4E2A-B071-26C648264B6E.jpeg

Dat 'Bramble' is wel... euh ... zo meer voor een type klanten gelijk Paris Hilton of Ron Jeremy nee?  🙈 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Ik vind dat de max. Is "bramble" de Engelse term voor die interieurtint "brombeer" die al even in de configurator zit?

Yes!

Ik vind het ook de max.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daggie zei:

Aerokit en chalk zijn wel een top combo!

Die velgen met de velgrand in koetswerkkleur gaan er ook bijzonder goed bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme, ik begin meer en meer te denken aan crayon voor de taycan...

Wel enkel sportdesign sideskirts... De voor en achterbumper zijn net zoals bij de 992 niet mooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Naish zei:

Verdomme, ik begin meer en meer te denken aan crayon voor de taycan...

Wel enkel sportdesign sideskirts... De voor en achterbumper zijn net zoals bij de 992 niet mooi...

Achterbumper kan ik volgen, maar heb dat nog nooit live gezien dus misschien is dat enkel IRL dat 't tot z'n recht komt.
Voorbumper evenwel: yum. Maar duur voor niet zo'n groot verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbumper vind ik de onderkant idd yum...

Maar die zwarte inleg onder de lichten vind ik nogal zwaar bij de sportdesign bumper...

De sideskirts :inlove: en zeker met die extra inleg in exterieur kleur :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Naish zei:

Voorbumper vind ik de onderkant idd yum...

Maar die zwarte inleg onder de lichten vind ik nogal zwaar bij de sportdesign bumper...

Snap ik. Geen problemen mee.

15 minuten geleden, Naish zei:

De sideskirts :inlove: en zeker met die extra inleg in exterieur kleur :D

Hoe smaken kunnen verschillen :lol:  ik vind dat verschrikkelijk, wat ligt dat daar op te doen? Ik zou dat gewoon egaal matzwart willen, eigenlijk. :)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens mij werken die allemaal hard om de soundtrack spannender te maken en ik ben benieuwd naar de verschillen.

Berceuse electrique in D major Op.2 , Shepard Tone No.17 , Variations on "At the Dentist's"..

En dan patenteren natuurlijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/3/2020 at 9:21 PM, Jokke_vlo said:

Porsche BMW Mercedes Audi en ecodriving, de wereld is waarlijk naar de kl*

Minder belastingen ok, rijstijl aanpassen omdat het geld in mijn hand brandt? Dan koop ik wel die Yaris GR nondedju. Ga wat model 3en of zo he boys. 

Bende zeveraars.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorry tis niet gemeend..................enfin wel een beetje :D

Ik blijf helemaal met u akkoord. Degene die zijn auto eerst kiest op basis van fiscale criteria is gewoon geen autoliefhebber en moet dus ook bij Porsche wegblijven. Er rijden nu al genoeg Cayenne dieselrijders rond die het merkimago vervuilen.

12 hours ago, BMWMB said:

Zonder dakrails aub. 

Geef die dakrails aan mij. Gij moogt het scheerapparaat eronder hebben. 

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies of de tjoeners van de jaren 90 nu bij autofabrikanten in dienst zijn. Weer zo spuglelijke velgen die zo een een jaren 90 tjoeningcataloog komen. :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid