dragonfly 14.973 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 1 uur terug, ICM zei: Ik ken dat. Is dit een preview van de GT3 RS?
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 2 hours ago, -krikke- said: Hihi... Ik moet toegeven dat ik op sommige zaken echt de gierige pin kan uithangen terwijl het op sommige andere gebieden echt niet nauw steekt. Er zullen er zo nog wel zijn zeker? Aan kledij bv kan/wil ik echt geen grote budgetten uitgeven bv. Een mooi uurwerk kan dan wel weer wel. Idem voor gsm... Zal nooit een high end model kiezen... terwijl ik over een resto bezoeken eigenlijk niet nadenk. Het zijn geen heel dure resto's maar eerder de frequentie van uit eten gaan dat doortikt. Herkenbaar. Er zijn dingen die het me waard zijn en waar ik geld aan wil geven. Met rede dan wel. Kledij voor mezelf ook niet belangrijk, maar voor mijn vrouw geef ik dan wel graag wat uit om haar iets moois te kopen. Ook geen fan van superdure restaurants (mag wel af en toe) maar ga ook eerder meer eten. (Hoewel dat hier weer minder is want waar je in Belgie voor 70-80 euro met twee redelijk gegeten hebt, zit ge hier direct aan 150). Maar aan de andere kant ga ik dan wel de goedkoopste koeken uit den Aldi kopen, en als ik kook ga ik alle ingredienten maximaal gebruiken om toch maar niks weg te smijten. En voor autos ben ik ook een gierige pin en geef ik geen geld uit. 2 hours ago, tuscani said: ik wel!! Ik wens u toe dat de lak eraf pelt van uwe Porsche ! 2 hours ago, Niko80 said: 1 - 0 1-1 2 hours ago, Niko80 said: Ik heb dat ook wel op sommige dingen hoor. Maar altijd blijkt dan toch dat goedkoop vaak duurkoop wordt. Hangt er van af. Er zijn dingen waar de meerprijs gewoon niks bijbrengt. Mijn vrouw haar Moncler winterjas kost een veelvoud van de mijne en is daarom niet warmer of gaat daarom niet langer mee. En laat me niet over autos beginnen. Mijn twee Pajeros (spotgoedkoop gekocht) waren goedkoop om te rijden. Mijn Range en AMG waren dan weer superduur. 1 hour ago, Niko80 said: recept om iets zelf klaar te maken Als je een recept nodig hebt om te koken, kan je niet koken. Amateur.
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 1 hour ago, -krikke- said: Zwijgt... Moest ik mijn tettenbudget bijgehouden hebben, ik reed ondertussen met een SLS black series denk ik... Had ik me minder met de vrouwen bezig gehouden, dan zat ik nu op Alfa Nero.
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 4 minutes ago, The Swede said: En voor autos ben ik ook een gierige pin en geef ik geen geld uit. 4 minutes ago, The Swede said: Mijn Range en AMG waren dan weer superduur.
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 Ik was het woord "meer" vergeten. Als ouwe vent word ik gieriger
Niko80 6.866 Geplaatst: 18 november 2020 Geplaatst: 18 november 2020 46 minutes ago, The Swede said: Als je een recept nodig hebt om te koken, kan je niet koken. Amateur.
Daggie 482 Geplaatst: 19 november 2020 Geplaatst: 19 november 2020 Fantastisch Uiteraard met spoiler en ducktail! 4
PJH 21.018 Geplaatst: 19 november 2020 Geplaatst: 19 november 2020 azo een lomp gat. Precies maggie de block in een duikerspak
gTa 28.022 Geplaatst: 24 november 2020 Geplaatst: 24 november 2020 Op 23/11/2020 om 01:56, Audi S8 zei: 992 GT3 en 982 GT4 RS ?
gTa 28.022 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 Die video (behalve dan het wat cheesy stukje op 't eind ) Oh boy, dat belooft veel goeds. Grappig ook dat dat dus effectief een PDK-kar is, terwijl we hier voorheen dachten dat 't een manuele was met een PDK-dash en -stuurwiel. Mooie PDK-lever, wel, looks very ... erm ... manual. Blauwe pinstripes op de velgen (was bij de vorige ook, maar dan rood afaik?) om samen te passen met de shark blue lanceringskleur? 2
Capitol 630 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 Eindelijk eens een model dat niet meer weegt dan zijn voorganger! Ze hebben genoeg moeite gedaan om het gewicht onder controle te houden (carbon klep vooraan, lichtgewicht ruit achteraan, uitlaat, interieur, ....) en toch technisch weer een hele stap vooruit te zetten met de nieuwe ophanging vooraan, aero, groter remmen. En dan nog de sound die zelfs met OPF de moeite lijkt te zijn en nog steeds de keuze laten tussen PDK en manueel, TOP.
flupke73 10.916 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 ik vind vooral die vooras interessant, zowiezo al breder maar dan ook nog eens met double wishbones, in de A110 zorgt dat voor een geweldig goeie wegligging
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 31 minutes ago, Capitol said: Eindelijk eens een model dat niet meer weegt dan zijn voorganger! Ze hebben genoeg moeite gedaan om het gewicht onder controle te houden (carbon klep vooraan, lichtgewicht ruit achteraan, uitlaat, interieur, ....) en toch technisch weer een hele stap vooruit te zetten met de nieuwe ophanging vooraan, aero, groter remmen. En dan nog de sound die zelfs met OPF de moeite lijkt te zijn en nog steeds de keuze laten tussen PDK en manueel, TOP. En dat alles voor slechts 200K euro met een paar minimale opties zoals kuipstoelen en clubsport pakket
kefkie 2.685 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 Daar staat toch heel wat knap spul binnen, maar die rode 997.2 GT3 zou toch mijn eerste keuze zijn
flupke73 10.916 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 maar wat is het alternatief als je toch nieuw wil kopen en de focus 'rijden' is kleiner maar dan ook minder veilig 'speelgoed': Yaris GR en A110, eventueel de MINI GP verder zit je met nog duurder exoten, waar je kwa kosten niet weet waar je aan begint: Aston, Ferrari, McLaren,... blijft Mercedes AMG GT: einde loopbaan, Jaguar F-type: geen 6cyl meer + superstil geworden, Porsche GT4: heb ik al Corvette: mixed feelings, Dallara: duur voor 4cyl, TVR: komt die er ooit, Morgan: geen airbags, Lotus: troubles wanneer je stukken hebt,... op komst: nieuwe Merc SL, 992GTS, 992t,
BMWMB 12.348 Geplaatst: 25 november 2020 Geplaatst: 25 november 2020 Dit wordt alweer een heel dik machien! De kont is een stuk zwaarder en drukker geworden met die ducktail en hangende spoiler, maar dat kan 'm hebben, omdat de 992 breder is geworden dan de 991. Bij de 991 was de GT3 nog een beetje sierlijk, en de RS de ruigere versie. Nu is de GT3 ook al zo ruig, dus ben benieuwd wat ze gaan doen met de RS...
Aanbevolen berichten