Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


PJPorsche

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, toere zei:

Mijn eerste auto heeft mij dacht 12.000 bfr gekost😄

De mijne 400€ en was volgetankt. Opel corsa B 1.2i met de volle 45pk. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik in tegenstelling tot vrienden van mij in die tijd altijd met relatief bescheiden auto's heb gereden. Wel veel en snel gewisseld maar ik had nooit problemen om ze te betalen en dat heeft mij tot op de dag van vandaag ook nooit in problemen gebracht. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jules_W zei:

De mijne 400€ en was volgetankt. Opel corsa B 1.2i met de volle 45pk. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik in tegenstelling tot vrienden van mij in die tijd altijd met relatief bescheiden auto's heb gereden. Wel veel en snel gewisseld maar ik had nooit problemen om ze te betalen en dat heeft mij tot op de dag van vandaag ook nooit in problemen gebracht. 

Peugeot 104 1.0 benzine met waarschijnlijk niet meer PK dan uw corsa😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, ICM zei:

Nee, nee, nee.

“Economisch gezien is dit een overantwoorde kost voor mij”

En de mensen dan toch een M4 aanraden zeg. Ik kon al een volleerde huisjesmelker geweest zijn 😄 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, -krikke- said:

Er zijn er ook die hun vrouw bedriegen door met hun fluit open en bloot op internet te liggen spelen...

😁

Gade gij nu blijven op mijn kap zitten... cash betalen mag ik ni, met mijn fluit spelen mag ook al ni... lastige pee.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, -krikke- said:

Ja ja t'is goed memmer, ik zal u ook is de sleutel geven!  😁

Eindelijk seg, met u gejank over da stuk Porsche en dat geld.Ik zal wel met mijn MX5 blijven, moet al geen Porsche meer hebben.

ik ga naar de bank morgen, ik ga zeggen ik kom lenen voor een Porsche omdat ik moet van de Krikke vanop AM.

Zonder zever, ik begrijp dat perfect hoor. Maar we hebben plannen om wat familie uit te kopen voor een huis, dat is dan voor de dochter, dat heeft nu voorrang.

Onze tuin is een bouwgrond, maar kan dat kind toch moeilijk op 4m van papa en mama laten bouwen. Hoewel ik daar graag zou 2 appartementen zetten met een garage onder. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg let eens een beetje op uw taalgebruik...

Ge merkt duidelijk dat ge aan de andere kant van de taalgrens verblijft. 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/11/2020 om 17:20, Thebiemerke zei:

 

W'hebben u de voorkant laten zien en we hebben de achterkant laten zien(stond hier toevallig onder een doek), maar we hebben hem nog niet laten zien!

rear.jpg.7748c32d9cbcb75839f12c516fc96f52.jpg

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is "racy", die hangende spoiler ... maar 't is toch wel extreem vet om (als ge efkens niet naar de zichtbare 'hangsteunen' kijkt) die spoiler te zien zweven boven de ducktail. :inlove:   Hoek van die foto is daarvoor perfect.  I like it.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is "racy", die hangende spoiler ... maar 't is toch wel extreem vet om (als ge efkens niet naar de zichtbare 'hangsteunen' kijkt) die spoiler te zien zweven boven de ducktail. :inlove:   Hoek van die foto is daarvoor perfect.  I like it.

Een spoiler boven een duck tail, ik ben blij dat je vet zegt en niet mooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jokke_vlo zei:


Een spoiler boven een duck tail, ik ben blij dat je vet zegt en niet mooi.

Ik zie het probleem niet.

En dit is niet de eerste kar met een dubbeldeks aerospel op zijn gat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Jokke_vlo zei:


Een spoiler boven een duck tail, ik ben blij dat je vet zegt en niet mooi.

De 991 en 997.2 heeft dat toch ook? Heeft me eigenlijk nooit gestoord qua looks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, delou zei:

Wegens de plotse drukte kunnen wij u vraag ivm met voldoende TBC niet dadelijk antwoorden, groeten uw bankemoji16.png

Hoe? Normaal betaalde gij toch steeds met een schoendoos vol briefkes?  😋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geluid moet ik toch nog eens fatsoenlijk horen, klinkt me niet hoogtoerig genoeg. Beetje te brommerig als een dikke hommel, lastig uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Daggie zei:

Ga weg boze geest.

Hoezo boos? :D  Ik gun het je helemaal!

En bedenk: dubbele wishbones vooraan, mmmmmmmmmmmm :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/26/2020 at 9:35 PM, gTa said:

't Is "racy", die hangende spoiler ... maar 't is toch wel extreem vet om (als ge efkens niet naar de zichtbare 'hangsteunen' kijkt) die spoiler te zien zweven boven de ducktail. :inlove:   Hoek van die foto is daarvoor perfect.  I like it.

Neen, het trekt op niets

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid