Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


PJPorsche

Aanbevolen berichten

Gaat een waanzinnige auto zijn, voor circuit gebruik. Met natuurlijk ook bijhorend onderhoud. Voor op straat ken je mijn mening. Roadtrips voor echte “rijders”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch hoelang die mannen blijven stilstaan bij de 996 RS. En er nog steeds bij wegmijmeren. Die auto was inderdaad ongelofelijk qua voortrein, nagenoeg geen onderstuur... ongezien op een 911. Interessant ook om weten dat de RS zoveel scheelde in details tov de GT3.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, -krikke- said:

 

Gulder moet geen 200k hebben...  de bank moet die hebben.

Het enige dat ge wél moet hebben naar de bank toe is beschikken over voldoende *TBC.

Voila, dat high expert level fiscaal advies is dan 250 euro aub.

Geven jullie even je BTW/ondernemingsnummer door zodat ik het faktuurke kan opstellen?


*TBC= terugbetalingscapaciteit

PS: Dragonfly, uwen BTW nr had ik al, faktuur zit bij deze in uw mailbox. 

Ik heb in 2004 een nieuw huis gebouwd en heb daarvoor 125k€ geleend, van mijn leven niet dat ik dat leen voor een auto.

Als ik morgen in het topic “mijn auto” eentje start met de titel 2021 Porsche 911 GT3 manueel, dan zal die betaald zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

De laatste keer dat ik zo een bedrag heb geleend hebben ze er een hypotheek aan moeten vasthangen :D 

Zelfs 200k lenen voor een huis vond ik erover. Heb mij beperkt tot 175k.

Oeps, op tijd aangepast😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Niko80 zei:

Ik heb in 2004 een nieuw huis gebouwd en heb daarvoor 125k€ geleend, van mijn leven niet dat ik dat leen voor een auto.

Als ik morgen in het topic “mijn auto” eentje start met de titel 2021 Porsche 911 GT3 manueel, dan zal die betaald zijn.

Met alle respect en pak het aub ni persoonlijk op maar als je een auto 'cash' op tafel legt, dus maw dat bedrag uit uw beschikbare middelen haalt, dan zijde ni zo slim imo.  Nogmaals, pak het ni persoonlijk.

Zelfs al had ik 5.000.000 euro staan op mijn rekening en ik zou een wagen willen kopen van 50k, dan zou ik die nog steeds via de bank financieren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, -krikke- said:

Met alle respect en pak het aub ni persoonlijk op maar als je een auto 'cash' op tafel legt, dus maw dat bedrag uit uw beschikbare middelen haalt, dan zijde ni zo slim imo.  Nogmaals, pak het ni persoonlijk.

Zelfs al had ik 5.000.000 euro staan op mijn rekening en ik zou een wagen willen kopen van 50k, dan zou ik die nog steeds via de bank financieren.

Ik versta u, je kan beter 200k€ lenen dan 200k€ van je spaarcenten uitgeven aan een auto. Maar thuis werd vroeger mijn pa zijn speelgoed ook cash betaald. 
 

Zijt gerust ik neem dat niet verkeerd op... Of ja nu ben ik echt in mijn gat gebeten, je kan dat goedmaken door een ritje in u 992. Hoeilaart en uw hometown liggen niet ver uit elkaar hé.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, -krikke- zei:

 

Zelfs al had ik 5.000.000 euro staan op mijn rekening en ik zou een wagen willen kopen van 50k, dan zou ik die nog steeds via de bank financieren.

Ik ken toch iemand die misschien geen 5.000.000€ heeft( alhoewel, twijfel) het dus meer dan breed heeft en nog nooit heeft geleend voor een auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, -krikke- said:

Met alle respect en pak het aub ni persoonlijk op maar als je een auto 'cash' op tafel legt, dus maw dat bedrag uit uw beschikbare middelen haalt, dan zijde ni zo slim imo.  Nogmaals, pak het ni persoonlijk.

Zelfs al had ik 5.000.000 euro staan op mijn rekening en ik zou een wagen willen kopen van 50k, dan zou ik die nog steeds via de bank financieren.

Ik had destijds misschien ook beter meer voor mijn huis geleend en bv 100k€ meer op mijn rekening gehouden. Maar ik wou een kleine lening met kleine maandelijkse aflossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, BMWMB said:

Zo denk ik ook. Financieren is spotgoedkoop.

Tegenwoordig is dat zo, dat is waar. De opvoeding thuis was “als je een 911 kan kopen, moet je die zo kunnen betalen...” Oldskool zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, toere zei:

Ik ken toch iemand die misschien geen 5.000.000€ heeft( alhoewel, twijfel) het dus meer dan breed heeft en nog nooit heeft geleend voor een auto. 

Dat kan eh... Ik zeg niet dat ik gelijk heb maar geld maakt geld dus die 200k houden (en laten werken) brengt geld op terwijl nu 200k lenen 'niets' kost. 

Dus ik snap echt niet waarom ge een auto cash zou leggen, tenzij om aan de toog stoer te kunnen zeggen: 'allez platte, ik leen ni voor nen otto zenne'.  Voor de rest zie ik er echt geen voordeel in...

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, dragonfly said:

Ik heb helaas geen 200k

Nee, nee, nee.

“Economisch gezien is dit een overantwoorde kost voor mij”

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, -krikke- zei:

Dat kan eh... Ik zeg niet dat ik gelijk heb maar geld maakt geld dus die 200k houden (en laten werken) brengt geld op terwijl nu 200k lenen 'niets' kost. 

Dus ik snap echt niet waarom ge een auto cash zou leggen, tenzij om aan de toog stoer te kunnen zeggen: 'allez platte, ik leen ni voor nen otto zenne'.  Voor de rest zie ik er echt geen voordeel in...

Ik leen ook voor een auto hoor, anders zou ik geen M4 kunnen rijden😁

Wou gewoon meededelen dat er nog zijn met veel geld en niet lenen voor een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, toere zei:

Wou gewoon meededelen dat er nog zijn met veel geld en niet lenen voor een auto.

Er zijn er ook die hun vrouw bedriegen door met hun fluit open en bloot op internet te liggen spelen...

😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, William Blake said:

Aan de andere kant, geld brengt ook weinig op...

Op een spaarrekening niet, in je eigen zaak meer.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, William Blake zei:

Aan de andere kant, geld brengt ook weinig op...

Klopt, maar dat is dan weer afhankelijk van wat je met je geld doet. Op een zicht of spaarrekening laten staan brengt idd niets op...  Doe je er iets anders mee, dan vergroot het risico weer... maw je verliest gedeeltelijk je 'garantie' op kapitaalbehoud...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ICM zei:

Op een spaarrekening niet, in je eigen zaak meer.

+1 geld in de zaak duwen brengt aardig op.  Het nadeel bij mij is dat het dan praktisch nooit nog terug op je rekening komt of je moet er speciaal naar toe werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Niko80 zei:

Tegenwoordig is dat zo, dat is waar. De opvoeding thuis was “als je een 911 kan kopen, moet je die zo kunnen betalen...” Oldskool zeker.

Mijne pa heeft er zelfs ingepompt van alleen auto's te rijden die ik 3x kan betalen. Dat ben ik nu wel wat aan het afleren... 😄

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, flupke73 zei:

Rekening courant

ja RC maar dat geld gaat dan oftewel naar aankoop voorraden, betalingen leveranciers of staat uit bij openstaande klanten of gewoon een mix van dit alles bij mekaar...

Maw het staat niet direct terug op uw RC maar is 'opgegaan' in de commerce.

Meestal is het dan wel aardig wa toveren om het terug integraal op de RC te krijgen.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Jules_W zei:

Mijne pa heeft er zelfs ingepompt van alleen auto's te rijden die ik 3x kan betalen. Dat ben ik nu wel wat aan het afleren... 😄

Mijn eerste auto heeft mij dacht 12.000 bfr gekost😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, toere zei:

Shit

Ik steek alles hier in de bingospaarkas bij ons op staminee...  Ik begin wel te zweten want die zijn rolluiken zijn al bijna twee maand toe en er brand zelfs geen licht...  😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid