Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


PJPorsche

Aanbevolen berichten

On 11/13/2020 at 5:04 PM, ir_fuel said:

219 991.2 GT3's te koop op mobile vandaag, daarvan zijn er 70 manueel. (alles 991 GT3 vanaf 2017)

dus 32% is manueel

 

837 991's te koop met eerste inschrijving vanaf 2017, daarvan zijn er 161 manueel.

Als we even rekenen:

618 niet-GT3's te koop, waarvan 91 manuele. (en natuurlijk zitten daar ook modellen tussen die niet in manueel te krijgen zijn, zoals GT2/GT3-RS, maar die ga ik er allemaal niet zelf uit filteren 😛 ).

dus 14% manueel

Dus dan is er echt een erg klein % van Porsches overall manueel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, -krikke- said:

Niemand anders die dit opgevallen is?

GTS embroidery op de stoelen:

1985787873_Screenshot_20201116-1509002.thumb.jpg.61bad342780d2afe1330adcbe7920dd1.jpg

 

Das een 3 zenne. Zie zie ziede gij ni goe...😛

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, -krikke- zei:

Als da een 3 is, dan moet ik echt toch is bij Hans Anders binnen springen...  :)

Bij mij kan je ook binnen springen. 

Morgen om 11u nog een plaatsje vrij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, tuscani said:

Bij mij kan je ook binnen springen. 

Morgen om 11u nog een plaatsje vrij.

Zo een mensen zijn dat hé, dat rijdt Porsche maar koopt een bril van de "chickenbak". Hé @krikke just hé.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Niko80 said:

Zo een mensen zijn dat hé, dat rijdt Porsche maar koopt een bril van de "chickenbak". Hé @krikke just hé.

Ik heb al mijn budget aan een bril gespendeerd bij Tuscani en kan mij nu juiste gene Porsche meer kopen daardoor :( 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, The Swede said:

Ik heb al mijn budget aan een bril gespendeerd bij Tuscani en kan mij nu juiste gene Porsche meer kopen daardoor :( 

Je had kunnen een Porsche design bril kopen hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Niko80 zei:

Zo een mensen zijn dat hé, dat rijdt Porsche maar koopt een bril van de "chickenbak". Hé @krikke just hé.

Hihi... Ik moet toegeven dat ik op sommige zaken echt de gierige pin kan uithangen terwijl het op sommige andere gebieden echt niet nauw steekt. Er zullen er zo nog wel zijn zeker? 

Aan kledij bv kan/wil ik echt geen grote budgetten uitgeven bv.  Een mooi uurwerk kan dan wel weer wel.  Idem voor gsm... Zal nooit een high end model kiezen... terwijl ik over een resto bezoeken eigenlijk niet nadenk.  Het zijn geen heel dure resto's maar eerder de frequentie van uit eten gaan dat doortikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, -krikke- said:

Het zijn geen heel dure resto's maar eerder de frequentie van uit eten gaan dat doortikt.

Dat is gewoon omdat ge te lui zijt om zelf te koken.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, The Swede zei:

Ik heb al mijn budget aan een bril gespendeerd bij Tuscani en kan mij nu juiste gene Porsche meer kopen daardoor :( 

ik wel!!

  • Grappig 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, ir_fuel said:

Dat is gewoon omdat ge te lui zijt om zelf te koken.

Hij ziet het niet zonde bril...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, -krikke- said:

Hihi... Ik moet toegeven dat ik op sommige zaken echt de gierige pin kan uithangen terwijl het op sommige andere gebieden echt niet nauw steekt. Er zullen er zo nog wel zijn zeker? 

Aan kledij bv kan/wil ik echt geen grote budgetten uitgeven bv.  Een mooi uurwerk kan dan wel weer wel.  Idem voor gsm... Zal nooit een high end model kiezen... terwijl ik over een resto bezoeken eigenlijk niet nadenk.  Het zijn geen heel dure resto's maar eerder de frequentie van uit eten gaan dat doortikt.

Ik heb dat ook wel op sommige dingen hoor. Maar altijd blijkt dan toch dat goedkoop vaak duurkoop wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Niko80 zei:

Hij ziet het niet zonde bril...

Ge bedoelt dat hij zijn restaurantrekening niet kan lezen?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Ge bedoelt dat hij zijn restaurantrekening niet kan lezen?

recept om iets zelf klaar te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Niko80 zei:

Ik heb dat ook wel op sommige dingen hoor. Maar altijd blijkt dan toch dat goedkoop vaak duurkoop wordt.

Goedkoop is het nu ook weer niet...

Ik zal bv geen rommelschoenen kopen van 55€ in de makro ofzo maar een gewoon deftig merk aan bv 120/140€.  Aan een geklede schoen of snob sneaker bv +200 uitgeven 'pikt' dan bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoop is het nu ook weer niet...
Ik zal bv geen rommelschoenen kopen van 55€ in de makro ofzo maar een gewoon deftig merk aan bv 120/140€.  Aan een geklede schoen of snob sneaker bv +200 uitgeven 'pikt' dan bij mij.

[emoji850]
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe moet ik die smiley plaatsen jokke?

1- oei ik ga zwijgen want ik geef wel veel geld uit aan kleren

2- ik ga zwijgen want ben ook zo op da gebied

😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, -krikke- said:

Hoe moet ik die smiley plaatsen jokke?

1- oei ik ga zwijgen want ik geef wel veel geld uit aan kleren

2- ik ga zwijgen want ben ook zo op da gebied

😇

Gewoon dat wel al uw kleren uit de Makro komen denk ik?🙈

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, -krikke- said:

Hihi... Ik moet toegeven dat ik op sommige zaken echt de gierige pin kan uithangen terwijl het op sommige andere gebieden echt niet nauw steekt. Er zullen er zo nog wel zijn zeker? 

Aan kledij bv kan/wil ik echt geen grote budgetten uitgeven bv.  Een mooi uurwerk kan dan wel weer wel.  Idem voor gsm... Zal nooit een high end model kiezen... terwijl ik over een resto bezoeken eigenlijk niet nadenk.  Het zijn geen heel dure resto's maar eerder de frequentie van uit eten gaan dat doortikt.

Ik ken dat.

 

Unknown.jpeg

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwijgt... Moest ik mijn tettenbudget bijgehouden hebben, ik reed ondertussen met een SLS black series denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, -krikke- said:

Zwijgt... Moest ik mijn tettenbudget bijgehouden hebben, ik reed ondertussen met een black series denk ik...

Hebben ze in het glazen straatje ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid