Ga naar inhoud

BMW 2 Gran Coupé


Stancke

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Is wel knapper dan de hatch vind ik.

Idd, THE ONE is echt nog 1000 keer erger :s

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal maar een BMW-verkoper zijn die deze ondingen moet verkopen. 

Het is echt waanzinnig hoe hard BMW op de dool is qua designtaal. Zijn stuk voor stuk gedrochten geworden. 
Als je dit vergelijkt met wat Mercedes momenteel aan het doen is...

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

M5 vind ik ook een beetje overkill, maar de reguliere 5 vind ik momenteel de meest homogene auto bij BMW.

Nog echt een klassieke lijn , en tenminste nog een echte RWD reisberline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, bud wijzer zei:

M5 vind ik ook een beetje overkill, maar de reguliere 5 vind ik momenteel de meest homogene auto bij BMW.

Nog echt een klassieke lijn , en tenminste nog een echte RWD reisberline.

't Is dan ook nog de enige "oude", al de rest is al een nieuw model.  Wacht maar op de nieuwe. :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, tuscani zei:

🤨 smaken en kleuren dan toch. Diene  Mercedes is goed voor  mijne bompa. Ik steek mijn vrouw dan liever in de bmw.  

A3 Berline.

mgv

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

O-M-F-G

Hoe laag kan je zakken, BMW.

"Hey, wij zijn BMW, we maakten vroeger knappe auto's met een technische layout en afstelling die ons echt onderscheidde van de rest van de autobouwers. Vandaag keren we die historiek bewust helemaal de rug toe en maken we op goedkope manier Koreaans uitziende en rijdende auto's, mét de badge die ons toelaat om er 1,5 keer zo veel voor te vragen. En weet je wat? The suckers will keep on buying the darned things! :lolz:  Groetjes, de aandeelhouders die alléén maar interesse hebben in korte-termijnresultaten."

...

Maar hey, het zal wel weer "Ja maar in het echt is die wel veel knapper..." en "Ja maar wij hebben er mee gereden en vergeleken met de concurrentie rijdt die wel..." en zo zijn.

...

Ik wacht nog (met spanning!) op de 212e Competition met de ultrastil draaiende 975cc 3-cilinder benzine-hybride met een systeemvermogen van 115pk en slechts 37 gram CO² per km (WLTP), wow! Die gaat mega goed rijden met zijn automatische file-assistent hier op de R1!

 

En toch gaan ze het allemaal kopen en dan komen stoefen dat hun BMW zoveel beter is dan een auto van een ander merk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, tuscani said:

't Is dan ook nog de enige "oude", al de rest is al een nieuw model.  Wacht maar op de nieuwe. :D

 

FWD driecilinder 518i wordt de kaskraker.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, BWS said:

De Kia Stinger wordt hoe langer hoe meer het betere alternatief. 

Dat is hij al langer. Alleen geen kat die dat wou toegeven. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid