Ga naar inhoud

Volkswagen Golf 8


Framfy

Aanbevolen berichten

On 10/24/2019 at 3:52 PM, Le Capri Mauve said:

Bij een switch naar hybride of electrisch zie ik twee marketing scenarios: de novelty van electrisch benadrukken met een apart design, vooral iets voor de pioniers

Daarvoor hebben ze nu de ID.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/24/2019 at 10:02 PM, Phil said:

en de VI was in feite een grondige facelift dus minder relevant

de VI was vooral een kostenbesparingsoefening om de marges te verbeteren tov de V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gTa zei:

Edit: ook hier toch één sterk minpunt qua design: STOP MET DIE VERDOMD AFGRIJSELIJKE BICOLOR-VELGEN. Het is echt genoeg geweest. Graag terug naar stijl, nu, als 't kan? :cry: 

Danku! Ben er ook helemaal geen fan van, velgen moeten metallic grijs zijn! Wel leuke gimmicks in de auto! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎10‎/‎24‎/‎2019 at 1:11 PM, Luv4DLM said:

De 5 ook in bepaalde uitvoeringen, als die maar xenon heeft en getinte achterlichten (R32, Pirelli edition, 30 jahre edition)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

Zijde weer daar met uw Golf 5... zo'n mottig kot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Krikkie said:

Danku! Ben er ook helemaal geen fan van, velgen moeten metallic grijs zijn! Wel leuke gimmicks in de auto! 

 

Dat werd gedaan om de velgen er optisch groter laten uit te zien. Ik vind het nogal Auto5 look tbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/10/2019 om 08:48, Ambi zei:

Ja is gewoon weer degelijk zoals je dat van een Golf verwacht, zeer benieuwd naar de GTE met 240 pk en de GTI met manuele bak.

Ik dacht dat de nieuwe GTE 300 pk gecombineerd zou krijgen ?

2.0 TSI motor met 200 pk en een elektromotor van 100 pk.

In plaats van 1.4 TSI 150 pk en elektromotor van 102 pk van de 7. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Speedhunter zei:

Ik dacht dat de nieuwe GTE 300 pk gecombineerd zou krijgen ?

2.0 TSI motor met 200 pk en een elektromotor van 100 pk.

In plaats van 1.4 TSI 150 pk en elektromotor van 102 pk van de 7. 

Ik dacht de 1.5 tfsi ism elektromotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Krikkie zei:

Ik dacht de 1.5 tfsi ism elektromotor

Heb het ergens gelezen dat het een 2.0L zou worden. Lang geleden wel, misschien zijn de plannen verandert en gaan ze voor een 1.5L.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Vandaag ook m'n eerste in 't wild gespot. Vond 't teleurstellend. Was wel een mager(der) specje maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stond daarstraks naast ééntje in de showroom.
Misschien draai ik door, maar ik vond dat je aan iets stoms als de raamomlijsting al zag dat er fors op kosten bespaard werd.
Het interieur is ook niet meteen een vooruitgang. Dat van de 7 was ook niet frivool, maar wel zeer kwalitatief.
Wie ooit gedacht heeft dat het een goed idee was om dashboards vol zwart glanzend plastic te plakken, die mag van mij de kramp krijgen. :D 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoorde vandaag in een podcast van autofans.be dat er niemand onder de indruk is van de Golf 8.

Enkel qua software en Infotainment maakte die vooruitgang, verder van de rest is er van vooruitgang geen tot weinig sprake. De nieuwe diesel zou de moeite waard zijn op vlak van loopcultuur en cijfers. Verder van de rest niet veel soeps it seems 🤨 

In die mate zelfs dat ze zich afvragen of de Golf niet einde latijn is en of er wel nog een GOlf9 komt. Volgens hen is het goed mogelijk dat alles ingezet wordt op de ID.3 om daarop voort te borduren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rabbit zei:

Hoorde vandaag in een podcast van autofans.be dat er niemand onder de indruk is van de Golf 8.

Says who? 

Ik volg wel. Uitstraling lijkt extreem beperkt. Ultraveilig, liefdeloos. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, JanC zei:

Ik stond daarstraks naast ééntje in de showroom.
Misschien draai ik door, maar ik vond dat je aan iets stoms als de raamomlijsting al zag dat er fors op kosten bespaard werd.
Het interieur is ook niet meteen een vooruitgang. Dat van de 7 was ook niet frivool, maar wel zeer kwalitatief.
Wie ooit gedacht heeft dat het een goed idee was om dashboards vol zwart glanzend plastic te plakken, die mag van mij de kramp krijgen. :D 

En dat zwart glanzend plastic is serieus krasgevoelig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid