Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Ik zal hier toch niet bij degenen zijn die een bestelbon gaan tekenen om eentje af te halen als de eerste geleverd worden.

Dat ganse concept klinkt in theorie cool, maar of het in de praktijk iets voor mij is, gezien mijn huidige wagenpark? Daar zal ik toch eens deftig voor moeten gaan testen. 'k heb gigantisch veel lol met mijn huidige daily, zeker als het nat ligt, zelfs met alle minpunten die die auto heeft.

De vraag is maar of bij mijn gebruik zo een technisch superieure auto ook "beter" gaat zijn dan een dikke 6-cilinder met 500Nm, RWD en een platensper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De GR Yaris gaat daarvoor percee niet beter zijn dan je M140i, het zal eerder een andere ervaring zijn.

Wel zal die GR Yaris iets speciaal zijn. Ze hebben er echt hun werk van gemaakt bij Toyota. Het bewijs dat deze auto speciale aandacht krijgt is dat deze zal worden gefabriceerd in de Motomachi factory. In plaats van bv 50s voor de welding te doen heb je bv 10 minuten voor datzelfde proces waar extra welding en verstevigingen worden aangebracht.

Vandaag wordt overigens nog een artikel vrijgegeven over de Motomachi fabriek.

De echte RWD fun zal je in deze auto niet hebben, daarom hou ik ook de BRZ bij en wordt deze straks vervangen voor de GR86.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is da. Alsof ze in Fleurus ook al zo'n gemeentereglement hebben (zoals Gent wil invoeren) die het parkeren op de eigen voortuin verbiedt, want zo "reserveer" je de parkeerplaats voor je perceel voor jezelf en kan er niemand anders staan, terwijl de straat van iedereen is. Parkeer dat op uwe voorhof, hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, gTa said:

't Is da. Alsof ze in Fleurus ook al zo'n gemeentereglement hebben (zoals Gent wil invoeren) die het parkeren op de eigen voortuin verbiedt, want zo "reserveer" je de parkeerplaats voor je perceel voor jezelf en kan er niemand anders staan, terwijl de straat van iedereen is. Parkeer dat op uwe voorhof, hé!

Het is hier sowieso verboden op straat te parkeren, dus of ik hier nu 1 of 10 auto's op den hof zet dat maakt niet uit 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, duvelke said:

Kan deze eigenlijk al besteld worden ?

Nee, nog anderhalve maand geduld..

Ga je bestellen? Of ken je iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, lancer-evo zei:

Nee, nog anderhalve maand geduld..

Ga je bestellen? Of ken je iemand?

Wel sterke interesse in dit klein speelgoed , afhankelijk van de prijszetting natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/12/2020 at 5:55 PM, ir_fuel said:

Ik heb die achterbank nog niet gezien. 

Achterbank is best nog ok eigenlijk. Gisteren nog gezien.

Voor mij moeten er wel Recaro's in. De standaard sportstoelen kunnen niet laag genoeg voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/14/2020 at 11:36 AM, lancer-evo said:

De GR Yaris gaat daarvoor percee niet beter zijn dan je M140i, het zal eerder een andere ervaring zijn.

Wel zal die GR Yaris iets speciaal zijn. Ze hebben er echt hun werk van gemaakt bij Toyota. Het bewijs dat deze auto speciale aandacht krijgt is dat deze zal worden gefabriceerd in de Motomachi factory. In plaats van bv 50s voor de welding te doen heb je bv 10 minuten voor datzelfde proces waar extra welding en verstevigingen worden aangebracht.

Vandaag wordt overigens nog een artikel vrijgegeven over de Motomachi fabriek.

De echte RWD fun zal je in deze auto niet hebben, daarom hou ik ook de BRZ bij en wordt deze straks vervangen voor de GR86.

Dit dingen is voor rallyrijders. Niet voor circuitnichten ;)

Wanneer komt die nu aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/13/2020 at 11:17 AM, lancer-evo said:

Yup!

Kleur ben ik nog niet aan uit. Zou het liefst wit hebben, maar dat zal misschien teveel in het oog springen.

Wit is gewoon de kleur die je op zo een ding moet hebben. Wie trekt er zich hiermee iets aan van wat anderen denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, The Swede zei:

Wit is gewoon de kleur die je op zo een ding moet hebben. Wie trekt er zich hiermee iets aan van wat anderen denken?

Euh wacht.. degene die wit kiest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie de GR Yaris in het echt wil zien, hij staat morgen in de Toyota collection in Köln. Van 10-14u. Ik ga nog eens kijken..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid