Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Agreed, maar in 't zwart wordt hij héél wat minder opvallend (in 't wit braakt-ie "I AM RALLYE" uit, wat past en helemaal niet verkeerd is) en ergens is dat ook een troef. De kenner ziet nog altijd wat het is, al de rest van de wereld let niet op je.

Ik zou me wel moeten inhouden om daar dan goudkleurige velgen op te steken, daarmee is de understated look natuurlijk in één beweging weer weg. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noooo.

Ttz jawel als je een in your face rallye-look wil. Zeker op een rode. Of een witte (gesteld dat de twee wittinten bij elkaar passen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

en ferme spatlappen :D

Ik stond er wat van verbaasd, maar toen ik mijn V60 configureerde stond dat ook in de configurator als beschikbare opties: spatlappen voor en/of achter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jenkins zei:

Ik stond er wat van verbaasd, maar toen ik mijn V60 configureerde stond dat ook in de configurator als beschikbare opties: spatlappen voor en/of achter. 

Niet vreemd voor een Scandinavisch merk. In de winter strooien ze daar met zand en om op die manier het koetswerk een beetje te beschermen. 
Bij Ford kan je dat ook als accessoire krijgen op ieder model. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk een schitterende kar om mee te rijden, maar wel hoog tjoening gehalte. Past perfect in de Jap street style scène. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

38540 euro, net gereserveerd overigens.

In Nederland zal het naar verwachting 52k worden, afhankelijk als de 186gr CO2 WLTP waarde klopt.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitsland is vanaf 33.200, in België vanaf 36.500 (incl high package) en in de UK vanaf 29.995£ MRP

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, lancer-evo zei:

38540 euro, net gereserveerd overigens.

Mooi 👌, je woont niet ver van mij dacht ik, als je hem hebt wil ik wel eens een co ritje 😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Krikkie said:

Mooi 👌, je woont niet ver van mij dacht ik, als je hem hebt wil ik wel eens een co ritje 😁

Dat denk je dan toch verkeerd :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid