Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

On 4/14/2020 at 9:25 PM, Erwin said:

Welk type motorolie gebruikt toyota bij deze 3 cilinder (G16E-GTS)?

Vind er online nergens iets over terug.

Andere constructeurs zoals o.a. Ford gebruiken voor hun 3 cilinder motoren 5w20 of 0w20.

 

0w20

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, mrbbs zei:

0w20

Inderdaad. zag op een filmpje een ingezoomd beeld van de olievuldop waar het type olie op vermeld staat.

SAE 0W20  API SP/RC  ILSAC GF-6A

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, Erwin said:

Inderdaad. zag op een filmpje een ingezoomd beeld van de olievuldop waar het type olie op vermeld staat.

SAE 0W20  API SP/RC  ILSAC GF-6A

 

 

Kan je de link eens posten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Erwin zei:

https://autofans.be/nieuws/officieel/45864-gek-toyota-ontwikkelde-gr-yaris-voor-rally-zal-de-auto-niet-gebruiken-wrc

benieuwd of ze nu nog 25000 exemplaren van de yaris gr gaan bouwen.

zelf denk ik van niet nu ze geen verplichting meer hebben.

 

De reservaties zijn terug opengesteld op de site van Toyota.Ik denk niet dat de verkoop vlot verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet wachten tot ik de mijne heb! Deze week heb ik de kans gehad om te praten met WRC piloten die hem hebben gereden. Zij zijn echt enthousiast. Beter dan een Lancer Evolution die nog altijd de benchmark is tot op vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten waarom deze zou worden geannuleerd. Alle ontwikkeling is gebeurd en de eerste testauto's lopen van de band.

Wel is het zo dat de nieuwe WRC auto gebaseerd op de GRY is uitgesteld tot 2022. Tevens het jaar van de introductie van hybride in het WRC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, mrbbs zei:

Ik zou niet weten waarom deze zou worden geannuleerd. Alle ontwikkeling is gebeurd en de eerste testauto's lopen van de band.

Wel is het zo dat de nieuwe WRC auto gebaseerd op de GRY is uitgesteld tot 2022. Tevens het jaar van de introductie van hybride in het WRC.


Ik heb gisteren een bestelbon getekend en mijn dealer had er 5 !

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, Elwood said:


Ik heb gisteren een bestelbon getekend en mijn dealer had er 5 !

Proficiat! Welk kleur gekozen? Indiciatie gekregen van levertijd? November/december?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rode. 
 

Ergens eind dit jaar hebben ze gezegd. Ik stond op de wachtlijst en denk dat er zich tijdens de lockdown veel bedacht hebben...

Mijn dealer had enkel een demo-wagen en plotseling 5…

 

aangepast door Elwood
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Elwood said:

Rode. 
 

Ergens eind dit jaar hebben ze gezegd. Ik stond op de wachtlijst en denk dat er zich tijdens de lockdown veel bedacht hebben...

Mijn dealer had enkel een demo-wagen en plotseling 5…

 

Benieuwd naar de rode kleur, ik vind er wat teveel verschil op zitten op de foto's die op internet te vinden zijn. Ik twijfelde ook om nog rood te nemen. Uiteindelijk mijn keuze niet meer aangepast en gegaan voor pure white. Wat sprak jou aan om deze te kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, mrbbs zei:

Benieuwd naar de rode kleur, ik vind er wat teveel verschil op zitten op de foto's die op internet te vinden zijn. Ik twijfelde ook om nog rood te nemen. Uiteindelijk mijn keuze niet meer aangepast en gegaan voor pure white. Wat sprak jou aan om deze te kopen?

Toen ik voor het eerst van de auto hoorde was ik onmiddellijk enthousiast. Geweldig dat Toyota zoiets maakt in deze tijd.

Mijn vrouw kreeg bijna een hartaanval toen ik zei dat ik een Yaris had gekocht... dat was ongeveer het laatste wat ze had verwacht. 
 

Ik denk echt dat dit een geweldig ding wordt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Elwood said:

Toen ik voor het eerst van de auto hoorde was ik onmiddellijk enthousiast. Geweldig dat Toyota zoiets maakt in deze tijd.

Mijn vrouw kreeg bijna een hartaanval toen ik zei dat ik een Yaris had gekocht... dat was ongeveer het laatste wat ze had verwacht. 
 

Ik denk echt dat dit een geweldig ding wordt.

Dat denk ik dus ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Japanse versies hebben een intercooler spray functie.

Wordt het water gewoon verneveld op de intercooler en gebeurt dit automatisch om de zoveel tijd als de schakelaar aan staat?

ic spray yaris gr.png

aangepast door Erwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid