Ga naar inhoud

Auto teruggevonden na 2 jaar


jvc

Aanbevolen berichten

Ander chassisnummer ingeslagen dus, zoals ik een paar pagina's geleden al vermoedde.

Op de motor staat een motornummer en dat zal inderdaad wel kloppen want dat gaan ze niet veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motor en versnellingsbak hebben een uniek nummer gelinkt aan je wagen. Normaal kan je dat bij een dealer opvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zijn er verschillende verborgen plaatsen waar chassisnummer op staat en daar staat nog het originele nummer op volgens de franse politie.

Aangezien er geen sleutel is vraag ik me wel af of het stuurslot aanligt, indien wel zal het moeilijk worden om deze op een remorque te krijgen. Weet iemand of het stuurslot lost bij een Renault als je de sleutelkaart insteekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, jvc said:

Weet iemand of het stuurslot lost bij een Renault als je de sleutelkaart insteekt?

Ik ben niet zeker maar het staat mij voor van wel. Natuurlijk geen idee of je sleutel nog wel gaat werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, DuDe zei:

Ik ben niet zeker maar het staat mij voor van wel. Natuurlijk geen idee of je sleutel nog wel gaat werken. 

Ja de vraag is of hij lost bij een sleutelkaart die niet herkend wordt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het stuurslot niet uitgeschakeld krijgt zou je volgens mij met van die wheel dollies kunnen werken om de auto richting de aanhangwagen te krijgen.

aangepast door luigi
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, jvc said:

Ja de vraag is of hij lost bij een sleutelkaart die niet herkend wordt natuurlijk.

Ik neem aan van niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, luigi zei:

Als je het stuurslot niet uitgeschakeld krijgt zou je volgens mij met van die wheel dollies kunnen werken om de auto richting de aanhangwagen te krijgen.

Ja als alles mooi vlak is lukt dat maar dan moet je hem nog op de trailer krijgen.

 

13 minuten geleden, DDke zei:

Ik neem aan van niet.

Ik vrees er ook voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, luigi said:

Als je het stuurslot niet uitgeschakeld krijgt zou je volgens mij met van die wheel dollies kunnen werken om de auto richting de aanhangwagen te krijgen.

Die ondergrond gezien? Gaat volgens mij nooit lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, jvc said:

Ja als alles mooi vlak is lukt dat maar dan moet je hem nog op de trailer krijgen.

Als je plaats genoeg hebt (ik gok van niet) kan je natuurlijk ook winchen. Maar volgens mij staat er zoveel brol rond dat je die er zelf nooit uit krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, DDke said:

Ze hebben die er natuurlijk ook wel gezet, dus moet het andersom ook mogelijk zijn.

Ja als je eerst 10 andere wrakken verzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan nog andere auto's voor ook blijkbaar, hopelijk werk die "garage" wat mee om die te verzetten, je wielen staan toch recht dus dat is al een pluspunt! Als ze meewerken kan je vragen of ze hem tot op de verharde ondergrond willen zetten met de takelwagen van hun... 

 

_IMG_5954.thumb.jpg.8dfbd863613577a00df0d6d72606b0a3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, jvc zei:

Allemaal zo simpel niet, je moet al een Franse advocaat vinden en advocaten kosten ook geld :)

Wil je rechtsbijstand niet mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, jvc said:

Ja als alles mooi vlak is lukt dat maar dan moet je hem nog op de trailer krijgen.

 

Ik vrees er ook voor

Ik kan u iemand aan de hand doen die die auto daar weg krijgt met zijn depanneur, is ook iemand die ze niet moeten tegenwerken ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Niko80 zei:

Ik kan u iemand aan de hand doen die die auto daar weg krijgt met zijn depanneur, is ook iemand die ze niet moeten tegenwerken ;-).

Ik heb geen tijd om die met de heftruck op te heffen en in de camion te proppen! 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Niko80 zei:

Ik kan u iemand aan de hand doen die die auto daar weg krijgt met zijn depanneur, is ook iemand die ze niet moeten tegenwerken ;-).

Hoeveel moet dat kosten?

Die collega die gisteren ter plaatse is geweest zei dat ze veel tegenwerken,  hij mocht eerst geen foto's maken. Die garage staat ook gekend om louche te zijn en hij raadt aan om de wagen te laten slepen naar een andere garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, jvc said:

Hoeveel moet dat kosten?

Die collega die gisteren ter plaatse is geweest zei dat ze veel tegenwerken,  hij mocht eerst geen foto's maken. Die garage staat ook gekend om louche te zijn en hij raadt aan om de wagen te laten slepen naar een andere garage.

Ik zal het hem vragen. ik stuur u via pm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij het ook een erkend autokerkhof is zie ik zo'n 'garage' in Vlaanderen toch niet echt gebeuren. Zijn typisch Franse toestanden (ok misschien kan het in de Walen ook wel 😄). 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Fr79 said:

Tenzij het ook een erkend autokerkhof is zie ik zo'n 'garage' in Vlaanderen toch niet echt gebeuren. Zijn typisch Franse toestanden (ok misschien kan het in de Walen ook wel 😄). 

Oh Jawel. @Luv4DLM weet je mijn huurder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Jawel. [mention=3910]Luv4DLM[/mention] weet je mijn huurder...
Zie je inderdaad in België ook.


Over uwe tip om die te gaan halen, als het is wie ik denk dat het is zou ik daar stiekem wel nog bij willen zijn. [emoji850]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid