Ga naar inhoud

Auto teruggevonden na 2 jaar


jvc

Aanbevolen berichten

2 minutes ago, saabi said:

Ik weet niet hoe het in Frankrijk zit, maar een retentierecht voor de onbetaalde verkoper zou mij niet verwonderen. Is ook logisch hé.

de stallingskosten kan je op de dader verhalen.

 

Ik zie niet in waarom dat in FR anders zou zijn idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Hazen zei:

Ondertussen al met een advocaat gesproken? Je had toch rechtsbijstand?

We hebben hierover contact gehad met de rechtsbijstand maar we moeten alle document verzamelen en hen doorsturen. Ze hebben ook bewijs nodig van de stallingskost en momenteel is dat alleen mogelijk door te betalen. Daarna gaan ze kijken of we dit kunnen verhalen op een partij.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal uw beste optie zijn. De kosten betalen en nadien proberen te verhalen op de dader. Bonne chance! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, saabi said:

Ik weet niet hoe het in Frankrijk zit, maar een retentierecht voor de onbetaalde verkoper zou mij niet verwonderen. Is ook logisch hé.

de stallingskosten kan je op de dader verhalen.

 

Inderdaad ook zo wettelijk geregeld in FR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, jvc said:

We hebben hierover contact gehad met de rechtsbijstand maar we moeten alle document verzamelen en hen doorsturen. Ze hebben ook bewijs nodig van de stallingskost en momenteel is dat alleen mogelijk door te betalen. Daarna gaan ze kijken of we dit kunnen verhalen op een partij.

Lijkt me niet echt de beste methode. Maar de keus ligt bij jezelf natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, jvc said:

We hebben hierover contact gehad met de rechtsbijstand maar we moeten alle document verzamelen en hen doorsturen. Ze hebben ook bewijs nodig van de stallingskost en momenteel is dat alleen mogelijk door te betalen. Daarna gaan ze kijken of we dit kunnen verhalen op een partij.

Zie dan wel zeker dat je een 'officieel' document meekrijgt van die fransozen, voor zover ze zoiets zullen kunnen voorleggen.. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Alexis zei:

Zie dan wel zeker dat je een 'officieel' document meekrijgt van die fransozen, voor zover ze zoiets zullen kunnen voorleggen.. 
 

Denk dat dat redelijk vanzelfsprekend is dat ze een factuur meekrijgen van die stallingskost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Carlito said:

Denk dat dat redelijk vanzelfsprekend is dat ze een factuur meekrijgen van die stallingskost.

Gewoon zorgen dat de termijn er duidelijk op staat. Het is net die begindatum waar het om gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Carlito said:

Denk dat dat redelijk vanzelfsprekend is dat ze een factuur meekrijgen van die stallingskost.

Je hebt de foto's van die 'garage' toch gezien hé? :D 

Stating the obvious inderdaad, maar toch even meegeven. Anders kale reis bij rechtsbijstand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Carlito zei:

Denk dat dat redelijk vanzelfsprekend is dat ze een factuur meekrijgen van die stallingskost.

Wedden dat de prijs dan terug omhoog gaat?

"Ah nee, die € 2750 was in 't zwart hé. Als ge het officieel met papieren wilt, gaat u dat hier een stuk meer kosten!"

Dan staat ge daar schoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Goesting said:

Wedden dat de prijs dan terug omhoog gaat?

"Ah nee, die € 2750 was in 't zwart hé. Als ge het officieel met papieren wilt, gaat u dat hier een stuk meer kosten!"

Dan staat ge daar schoon.

Zou me niks verbazen idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, Goesting said:

Wedden dat de prijs dan terug omhoog gaat?

"Ah nee, die € 2750 was in 't zwart hé. Als ge het officieel met papieren wilt, gaat u dat hier een stuk meer kosten!"

Dan staat ge daar schoon.

Geluid opnemen met de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ze niet echt meewerken zal het inderdaad niet gemakkelijk zijn om een deftige factuur te kunnen krijgen. Minstens heb ik wel de transactie van visa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, jvc said:

Aangezien ze niet echt meewerken zal het inderdaad niet gemakkelijk zijn om een deftige factuur te kunnen krijgen. Minstens heb ik wel de transactie van visa.

Heb je de depanneur nog nodig? hij heeft het super druk, maar gaat wel de prijs nog maken als je wil. moest hem excuseren bij u.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, jvc said:

Aangezien ze niet echt meewerken zal het inderdaad niet gemakkelijk zijn om een deftige factuur te kunnen krijgen. Minstens heb ik wel de transactie van visa.

erna klacht bij visa indienen en u geld terug claimen via visa hun verzekering?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VIsa ?
't is wel een Fransman waarmee je commerce gaat doen, 't zal ne cheque moeten zijn

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Goesting zei:

Ne maat van mij heeft zo'n Iveco rijkswacht busje op O-platen. Misschien dat we toch beter met een AM-knokploeg naar daar afzakken om de zaak te regelen.

Koninklijke Rijkswachtersschool - Staff-Car

 

Vet spel! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Goesting zei:

Ne maat van mij heeft zo'n Iveco rijkswacht busje op O-platen. Misschien dat we toch beter met een AM-knokploeg naar daar afzakken om de zaak te regelen.

Koninklijke Rijkswachtersschool - Staff-Car

 

't is een keer iets anders dan een ex-Dovy-camionette

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga met 3 man naar ginds en terwijl jij betaald met allemaal kleine briefjes en je een bewijsje vraagt, pikken de andere 3 voor 2700€ aan materiaal mee. :lolz: 

die hebben daar toch geen overzicht. :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Alexis zei:

Je hebt de foto's van die 'garage' toch gezien hé? :D 

Stating the obvious inderdaad, maar toch even meegeven. Anders kale reis bij rechtsbijstand. 

Typmachine staat al klaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid