Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
36 minuten geleden, walter zei:

Boven €0,27 is dan wel niet meer belastingsvrij toch?

Klopt:

De fietsvergoeding is vrijgesteld van inkomstenbelasting tot 0,25 euro per afgelegde km voor aanslagjaar 2023, inkomsten 2022. (Aanslagjaar 2024, inkomsten 2023: 0,27 euro.)

Geplaatst:

Hier bieden ze geen fiets vergoeding aan   . Het zou me meer motiveren wel :D 

Geplaatst:

Is die vergoeding niet nog eens geïndexeerd geweest? Ik weet al niet meer wat ik vroeger kreeg.

Aangezien ik een bedrijfswagen heb krijg ik ook geen fietsvergoeding.

Geplaatst:
2 uren geleden, Hazen zei:

Is die vergoeding niet nog eens geïndexeerd geweest? Ik weet al niet meer wat ik vroeger kreeg.

Aangezien ik een bedrijfswagen heb krijg ik ook geen fietsvergoeding.

Bij ons is dat dus ook combineerbaar. Zelf ook fietsvergoeding, trein abonnement en bedrijfswagen. Gek hoeveel verschil daar nog steeds op zit.

• Whut?! 1
Geplaatst:
15 uren geleden, ir_fuel zei:

Je kan aanduiden dat het een elektrische rit is he  

vandaag aangeduid :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 uren geleden, Tjeu zei:

Bij ons is dat dus ook combineerbaar. Zelf ook fietsvergoeding, trein abonnement en bedrijfswagen. Gek hoeveel verschil daar nog steeds op zit.

Moest dat zo zijn, voor 30 euro per dag zou ik al eens op mijne fiets springen :D 

Geplaatst:
17 minuten geleden, Polygoon zei:

Moest dat zo zijn, voor 30 euro per dag zou ik al eens op mijne fiets springen :D 

Dat doe je dan toch weer deels op aan het fietsen zelf: onderhoud, kledij,... 

Geplaatst:
46 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Dan moet je toch veel onderhoud en kledij kopen voor dat bedrag

Geplaatst:
18 minuten geleden, d_s zei:

Dan moet je toch veel onderhoud en kledij kopen voor dat bedrag

Hoe meer je fietst, hoe meer je dat allemaal nodig hebt he.

Geplaatst:
1 uur terug, Lotuzzz zei:

En meer eten voor al die extre verbrande calorieën! 

Ik zal wel gewoon de wagen nemen, veel goedkoper :D 

Geplaatst:
17 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Hoe meer je fietst, hoe meer je dat allemaal nodig hebt he.

Onderhoud kan je in de leasing steken ongeacht hoeveel km je doet. Dat kost dan 120 euro per jaar. 30 euro per dag fietsvergoeding is 6.000 euro op jaarbasis. Daar kan ik al wat kledij van kopen.

Geplaatst:
7 minuten geleden, d_s zei:

Onderhoud kan je in de leasing steken ongeacht hoeveel km je doet. Dat kost dan 120 euro per jaar. 30 euro per dag fietsvergoeding is 6.000 euro op jaarbasis. Daar kan ik al wat kledij van kopen.

Als je 200 dagen per jaar 100km per dag rijdt wil ik je dat zien doen met 120 euro

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
35 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Als je 200 dagen per jaar 100km per dag rijdt wil ik je dat zien doen met 120 euro

Een speedpedelec is idd duurder maar dan kwam je op onbeperkt onderhoud op jaarbasis niet aan 300 euro

Geplaatst:
7 hours ago, binnenmuisarchitekt said:

vandaag aangeduid :D

Je kan trouwens ook instellen dat het ww-verkeer is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik rijd al een 15 jaar met een Koga Worldtraveller en wil nu wel eens overstappen op een elektrische, nl de E-Worldtraveller. Toevallig iemand al mee gereden?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Die zijn daar nu in allerijl hun Github history aan het wissen en variabelen en functies aan het hernoemen om het niet op te laten vallen dat ze de boel gekopieerd hebben :D 

• Grappig 1
Geplaatst:

Blijkbaar ook momenteel niet verkrijgbaar. Heb er naar geïnformeerd bij de locale fietsenmaker die canyon verdeelt, en die heeft letterlijk geen enkele elektrische canyon meer staan.

Geplaatst:
On 4/21/2023 at 6:39 AM, -Fred- said:

Blijkbaar ook momenteel niet verkrijgbaar. Heb er naar geïnformeerd bij de locale fietsenmaker die canyon verdeelt, en die heeft letterlijk geen enkele elektrische canyon meer staan.

Fietsenmaker? Canyon?

Die verkopen toch enkel online dacht ik?

Geplaatst:
7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Fietsenmaker? Canyon?

ze hebben centra ook.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
40 minuten geleden, ir_fuel zei:

Fietsenmaker? Canyon?

Had ik hier ook zo gelezen, maar de enige reden dat ze momenteel geen elektrische fietsen verkopen is omdat er niets van stock is. Ze verkopen dus momenteel "oude" fietsen. Blijkbaar zijn er wel geruchten dat ze met een nieuw model met bosch motor zouden uitkomen.

Geplaatst:

Deze morgen achter een Stromer SP3 (?) gereden zonder nummerplaat en zonder helm. Mens reed ook maar 25km/u op het fietspad.

Kan je een speedelec rijden zonder deze in te schrijven zolang je maar maximaal 25 kmu rijdt?

Geplaatst:
1 minuut geleden, Fred zei:

Neen. Zeker dat het een ST3 was?

Ja, stond aan de zijkant op het frame. Reed ook maar 25kmu want zijn vrouw had een gewone ebike. Nummerplaathouder hing er ook op maar dan zonder nummerplaat en zonder helm.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid