Ga naar inhoud

Porsche 911 ( 991 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zalig. Dat rooster op de motorkap -> :inlove:

Geplaatst:

Dikste velgen op een 991 so far

Geplaatst:

100-200 vind ik interessanter, 0-200 wordt soms nog te veel beïnvloed door tractie 

Toch niet bij deze auto's?

Een 997 Turbo S in launch control met uitgeschakelde PSM spint de wielen tot zo'n 50-60 per uur (eerste versnelling), van zodra dat in 2de zit heeft dat geen gripverlies meer...

Geplaatst:

Daarnet even zitten spelen op de CC, kom toch al rap aan 155k... Wel met X51, maar toch: dat is al niet zo ver van 997 turbo-territorium...

Voordeel aan beperke configureerbaarheid is dat er weinig "verkeerd" kan gedaan worden en er dus binnen 10-20 jaar wel wat mooie exemplaren te vinden zullen zijn :D

Geplaatst:

Toch niet bij deze auto's?

Een 997 Turbo S in launch control met uitgeschakelde PSM spint de wielen tot zo'n 50-60 per uur (eerste versnelling), van zodra dat in 2de zit heeft dat geen gripverlies meer...

I know, was eerder algemeen bedoeld :)

Geplaatst:

Mist een ducktail

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fantastisch :inlove:

Chroom roostertjes, Fuchs-remakes, subliem pied-de-poule stofke binnenin in combinatie met full leder, ... Like it a lot.

Geplaatst:

En die groene cijfertjes :inlove:

Zetels zijn superduper mooi.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hij heeft wel gelijk in z'n eindverdict. Waar vind je nog de wegen, buiten het circuit, waar je het vermogen van deze turbo kan gebruiken? 

Geplaatst:

Hij heeft wel gelijk in z'n eindverdict. Waar vind je nog de wegen, buiten het circuit, waar je het vermogen van deze turbo kan gebruiken? 

Autobahn, op rustige momenten of 's nachts. :)

Geplaatst:

Autobahn, op rustige momenten of 's nachts. :)

Beetje off topic maar tegenwoordig flitsen ze ' s nachts ook. En miljaar heb deze zomer twee keer nachtritje gedaan in Vlaams Brabant en twee keer blauw flikkerlichten in mijne spiegel. Eens goed doorgaan met je sportwagen kan je bijna enkel nog op afgesloten plaatsen of Duitsland. Tenzij je graag af en toe zonder rijbewijs valt :D

Geplaatst:

Beetje off topic maar tegenwoordig flitsen ze ' s nachts ook. En miljaar heb deze zomer twee keer nachtritje gedaan in Vlaams Brabant en twee keer blauw flikkerlichten in mijne spiegel. Eens goed doorgaan met je sportwagen kan je bijna enkel nog op afgesloten plaatsen of Duitsland. Tenzij je graag af en toe zonder rijbewijs valt :D

En wat was het verdict?

Ik knal ook meestal wel goed door als het na 24.00 is :inlove:

Geplaatst:

En wat was het verdict?

Ik knal ook meestal wel goed door als het na 24.00 is :inlove:

Vriendelijk gebleven, uitgeluld met een leuk verhaal waarbij de schuld volledig bij de passagier lag :D

Geplaatst:

Awel ja, Deutsche Autobahn he. :D

In België is het gedaan met spelen, enkel op stukken waar ik het zeer goed ken en dan nog.

Geplaatst:

Met 300pk is dat nog lollig.

Met 500+ zijn die stukken ZEER snel voorbij.

Geplaatst:

mijn halfbroer heeft de Turbo S gespot, op de uitlaten na toch écht een vette kar. Ben fan van de velgen :)

post-7-0-26026800-1378664459_thumb.png

post-7-0-05122300-1378664469_thumb.png

post-7-0-28934400-1378664552_thumb.png

Geplaatst:

Ik vind het geluid van de turbo eigenlijk maar niks. Dat moet blazen en roffelen, dit klinkt hetzelfde als een carrera, zou mij niet verbazen als het volledig nep is.

Lijkt wel inductiegeluid, dat kan toch niet eens op een turbo?

Geplaatst:

Lijkt wel inductiegeluid, dat kan toch niet eens op een turbo?

Vertel me, oh grote Geezer, waarom dat niet kan?

Geplaatst:

tis toch anders als bij een atmo motor omdat de lucht door een turbo moet

je weet toch wel wat ik bedoel, lief klein fueltje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in