Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

@BMWMB We lachen er wel mee maar dat is gewoon omdat je plots overkomt alsof je een radio op wielen moet hebben in plaats van een auto. Die Spotify functie is heel leuk maar dat bepaalt toch niet of je een auto koopt of niet? Voor >95% van de mensen is dit allesbehalve doorslaggevend.

  • Thanks Friendly 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik mag het toch vragen hé zeg. Sorry dat ik dat graag wil weten, en dat ik het niet ken.

Tjongejonge…

 

Of je kan gewoon mij geloven ipv om filmpjes te vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tommie zei:

Of je kan gewoon mij geloven ipv om filmpjes te vragen?

Ik ben gewoon benieuwd wat de weergave van het scherm is als resultaat van het zoeken. Maar laat maat zitten…

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Hazen zei:

@BMWMB We lachen er wel mee maar dat is gewoon omdat je plots overkomt alsof je een radio op wielen moet hebben in plaats van een auto. Die Spotify functie is heel leuk maar dat bepaalt toch niet of je een auto koopt of niet? Voor >99.9% van de mensen is dit allesbehalve doorslaggevend.

Ff corrigeren

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Hazen zei:

@BMWMB We lachen er wel mee maar dat is gewoon omdat je plots overkomt alsof je een radio op wielen moet hebben in plaats van een auto. Die Spotify functie is heel leuk maar dat bepaalt toch niet of je een auto koopt of niet? Voor >95% van de mensen is dit allesbehalve doorslaggevend.

Zeg ik dat? Ik zeg gewoon dat het voor mij een meerwaarde is. Mag dat dan niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, BMWMB zei:

Mijn volgende vraag. Is er nog een merk dat dit kan?

mijn walvis van 2016 kan dat ook al. :D

wel enkel als hij met kabel verbonden is. Zonder kabel speelt hij wel mijn playlist via media,  maar kan ik niet zoeken. met de kabel dus in, krijg ik via android alle functies zoals op de app staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, dragonfly zei:

Neen jij blijft maar doen alsof Tesla de enige auto is met een goeie Spotify integratie. Dus stop het aub 😄 

Ni overdrijven, 't heeft 5 jaar geduurd vooraleer hij ene auto gevonden heeft die het ook heeft. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Logic zei:

Ni overdrijven, 't heeft 5 jaar geduurd vooraleer hij ene auto gevonden heeft die het ook heeft. 😅

Nu bevestig je het cliché van een Tesla rijder. De auto is niet belangrijk, het draait om te Spotify integratie. Als ik een nieuwe auto koop moet Spotify goed werken, de rest telt niet.

Moeten we anders beginnen over het Tesla FSD debacle? En alle klanten die destijds duizenden EURO's betaald hebben voor iets wat ze nooit gebruikt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, BMWMB zei:

Zeg ik dat? Ik zeg gewoon dat het voor mij een meerwaarde is. Mag dat dan niet? 

Dat is totaal geen probleem, maar:

15 minuten geleden, Maxime S zei:

Gelijk welk topic hier de laatste tijd opendoe, 't gaat over Spotify in de auto... WTF is dat hier gasten

't Is idd genoeg geweest. :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Hazen zei:

Dat is totaal geen probleem, maar:

't Is idd genoeg geweest. :lolz: 

pas op we kunnen nog beginnen of er een cd invoer te vinden is. Zo lopen er hier ook nog rond. :D

 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, tuscani zei:

pas op we kunnen nog beginnen of er een cd invoer te vinden is. Zo lopen er hier ook nog rond. :D

Is dat zoiets gelijk cassettes?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Is dat zoiets gelijk cassettes?

Pfff…. een echte vent met klasse heeft een reel to reel in zijn voiture….

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dragonfly zei:

Neen jij blijft maar doen alsof Tesla de enige auto is met een goeie Spotify integratie. Dus stop het aub 😄 

Ik praat er al dagen niet meer over, maar @Tommie heeft me gelinkt en is er dus weer over begonnen, en dan ben ik alweer de slechterik. Ik heb de boodschap alweer begrepen. 🙁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Mijn volgende vraag. Is er nog een merk dat dit kan?

Onze Volvo kan dit, zowel ingebouwd in het OS als via CarPlay.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Maxime S zei:

Gelijk welk topic hier de laatste tijd opendoe, 't gaat over Spotify in de auto... WTF is dat hier gasten

Maar de vraag die ik dan heb is, is dat enkel met Spotify of kan dat ook met Deezer?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Polygoon zei:

We lachen allemaal met @BMWMB maar de helft heeft hier niet begrepen wat hij zoekt. Iedereen die zegt dat CarPlay dat ook kan is fout (mezelf inclusief trouwens). 

Ik denk dat het niet zo moeilijk is wat @BMWMB wilt zeggen he. Hij kan echt ZOEKEN in de spotify af van Tesla.  Die Tesla software maakt CarPlay en Android Auto overbodig.

Met CarPlay lukt dat zoeken dus nniet ( uit veiligheidsredenen gok ik). Met die native BMW app lukt da dus ook. Ik heb t persoonlijk nog maar zelden gebruikt.

Tis allemaal geene rocket science he 😃

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Polygoon zei:

We lachen allemaal met @BMWMB maar de helft heeft hier niet begrepen wat hij zoekt. Iedereen die zegt dat CarPlay dat ook kan is fout (mezelf inclusief trouwens). 

Ik heb nochtans al rijdend al K3 liggen opzoeken omdat er achteraan eentje serieus aan het zagen was.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Polygoon said:

We lachen allemaal met @BMWMB maar de helft heeft hier niet begrepen wat hij zoekt. Iedereen die zegt dat CarPlay dat ook kan is fout (mezelf inclusief trouwens). 

Wie heeft dat hier beweerd?

Ik alvast niet.

Gaat wel met Siri, in Carplay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid