Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

Wanneer ik een paar bloopers zag in het (trouwens erg leuke) "familiebak van 1992 of ervoor"-topic, zat ik efkes te denken "hoe jong zijn die gasten dat ze niet weten waar we in 1992 mee rondreden?".

Vandaar deze, uiteraard volledige anonieme, poll.

Het feit dat we in 2020 zitten, maakt het met de data ook erg gemakkelijk.

Ik heb het onderverdeeld in 5 categorieen:

- De jong pagadders

- De 20'ers

- De 30'ers

- De 40'ers

- Gezien er weinig mensen van de derde leeftijd hier zitten, heb ik voor de rest maar 1 categorie gemaakt. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, The Swede said:

Wanneer ik een paar bloopers zag in het (trouwens erg leuke) "familiebak van 1992 of ervoor"-topic, zat ik efkes te denken "hoe jong zijn die gasten dat ze niet weten waar we in 1992 mee rondreden?".

Vandaar deze, uiteraard volledige anonieme, poll.

Het feit dat we in 2020 zitten, maakt het met de data ook erg gemakkelijk.

Ik heb het onderverdeeld in 5 categorieen:

- De jong pagadders

- De 20'ers

- De 30'ers

- De 40'ers

- Gezien er weinig mensen van de derde leeftijd hier zitten, heb ik voor de rest maar 1 categorie gemaakt. :) 

20 jan 80. ik weet dus redelijk goed waar we in 92 mee rondreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Balleke said:

Van ‘89, 30’er dus emoji12.png

Tja, ik kan er ook niet aan doen dat je net aan de andere kant van die grens valt, he. 😕 

Klachten kan je richten aan je ouders, God de Vader, Moeder Natuur, de Heilige Geest of de moderators. (al denk ik niet dat die laatste 2 hier veel mee te maken hadden). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.d294f3f5478f33f89eda1a1773d06739.png

Wil iedereen die na 1 januari 1980 geboren is, toch het 4e bolletje "na 17 april 1970" aanduiden, alsjeblieft?
Dat is immers ook correct en op die manier kloten we Swede, da's toch eens een leuke forumactiviteit nietwaar. :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gTa zei:

image.png.d294f3f5478f33f89eda1a1773d06739.png

Wil iedereen die na 1 januari 1980 geboren is, toch het 4e bolletje "na 17 april 1970" aanduiden, alsjeblieft?
Dat is immers ook correct en op die manier kloten we Swede, da's toch eens een leuke forumactiviteit nietwaar. :D 

Ok, deal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, The Swede zei:

Wanneer ik een paar bloopers zag in het (trouwens erg leuke) "familiebak van 1992 of ervoor"-topic, zat ik efkes te denken "hoe jong zijn die gasten dat ze niet weten waar we in 1992 mee rondreden?".

Dan kan je ook een poll starten wie op welke leeftijd z'n rijbewijs heeft gehaald hé. Niet iedereen is in een AutoMinded omgeving opgegroeid, dus dat scheelt ook al.

Want vergis u niet: de jongere generaties halen steeds later (of zelfs nooit) hun rijbewijs. Uiteraard zal die verhouding er op dit forum anders uitzien.

In dat kader heb ik me eigenlijk al afgevraagd of er hier ergens een voorstellingstopic bestaat. Ben je van jongs af aan al met auto's bezig, welke kisten heb je gereden, enz.

En euh, uw poll is niet anoniem hoor.

37 minuten geleden, Balleke zei:

Van ‘89, 30’er dus emoji12.png

Idem, en ik moet dit jaar nog verjaren. Voel me eerder 1990'er.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Goesting zei:

Dan kan je ook een poll starten wie op welke leeftijd z'n rijbewijs heeft gehaald hé. Niet iedereen is in een AutoMinded omgeving opgegroeid, dus dat scheelt ook al.

Want vergis u niet: de jongere generaties halen steeds later (of zelfs nooit) hun rijbewijs. Uiteraard zal die verhouding er op dit forum anders uitzien.

Ik denk dat ik voor mijn rijbewijs beter wist wat er op de markt was (en bv. auto's in het donker al van in de verte herkende aan de achterlichten) dan op latere leeftijd. Foutjes in het 'familiebak van voor 1992' hebben eerder met dementie te maken 🤣 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, abtler zei:

Ik denk dat ik voor mijn rijbewijs beter wist wat er op de markt was (en bv. auto's in het donker al van in de verte herkende aan de achterlichten) dan op latere leeftijd. Foutjes in het 'familiebak van voor 1992' hebben eerder met dementie te maken 🤣 

Het wordt nog gekker, ik was toen 13 en kende van elke auto op de markt de standaarduitrusting, motorvermogen, topsnelheid, etc. :D 

De wereld was toen ook wat minder complex, met minder variaties per merk, stuk overzichtelijker dus. Maar nu weet ik het alleen nog van de wagens waar ik zelf actief in geïnteresseerd ben.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles onder de 40 valt onder de categorie puistenkop eh.   En aan de poll uitslag te zien, gebruikt de groten hoop hier psies nog dagelijks Biactol🤣

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik kan er ook niet aan doen dat je net aan de andere kant van die grens valt, he. [emoji53] 
Klachten kan je richten aan je ouders, God de Vader, Moeder Natuur, de Heilige Geest of de moderators. (al denk ik niet dat die laatste 2 hier veel mee te maken hadden). 

Via Tapatalk zie je dus de poll niet [emoji28]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, -krikke- zei:

Alles onder de 40 valt onder de categorie puistenkop eh.   En aan de poll uitslag te zien, gebruikt de groten hoop hier psies nog dagelijks Biactol🤣

Biactol werkt niet, gast. Roacutane! Da goe spul. Maar wel geen kindjes maken dan, of 't zijn blutskopkes.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, DenDuvel said:

Ok, deal.

Gij kunt niet anders dan te zeggen dat ge voor 1980 geboren zijt :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Goesting said:

Dan kan je ook een poll starten wie op welke leeftijd z'n rijbewijs heeft gehaald hé. Niet iedereen is in een AutoMinded omgeving opgegroeid, dus dat scheelt ook al.

Want vergis u niet: de jongere generaties halen steeds later (of zelfs nooit) hun rijbewijs. Uiteraard zal die verhouding er op dit forum anders uitzien.

In dat kader heb ik me eigenlijk al afgevraagd of er hier ergens een voorstellingstopic bestaat. Ben je van jongs af aan al met auto's bezig, welke kisten heb je gereden, enz.

En euh, uw poll is niet anoniem hoor.

Idem, en ik moet dit jaar nog verjaren. Voel me eerder 1990'er.

Er is wel degelijk een voorstellingstopic waar we allemaal onze foto hebben, ons beroep en een naaktfoto van onze vrouw, vriendin of vriend. De @-krikke- heeft die opgestart een paar weken terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, gTa said:

image.png.d294f3f5478f33f89eda1a1773d06739.png

Wil iedereen die na 1 januari 1980 geboren is, toch het 4e bolletje "na 17 april 1970" aanduiden, alsjeblieft?
Dat is immers ook correct en op die manier kloten we Swede, da's toch eens een leuke forumactiviteit nietwaar. :D 

gTa, het is niet omdat gij een frustratie hebt over uwe leeftijd dat plots iedereen hier moet doen alsof hij ook al nen oude zak is wiens leven enkel nog bergaf gaat. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 1984 maar ken alle Keesings Magazine 1980-1981, Auto&Sport 1981-1990, Autonews 1990-1996 en Autogids 1996-2006 vanbuiten. Dus net zoals voor muziek is mijn smaak en kennis waarschijnlijk enigzins ouder dan m'n leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

gTa, het is niet omdat gij een frustratie hebt over uwe leeftijd dat plots iedereen hier moet doen alsof hij ook al nen oude zak is wiens leven enkel nog bergaf gaat. :P

Jij hebt toch ne (foute) poll aangemaakt ofnie :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Goesting said:

Ja, maar dat is backstage en gaat niet zozeer over auto's hé. :D

We kunnen er zonder twijfel aan toevoegen in welk jaar je ons rijbewijs haalden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

Maar de autoliefde is pas gestart rond m'n 13 ofzo.

Is het OK om hier te zeggen dat de autoliefde pas gestart is als twintiger, of krijg je dan een forumban? :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Goesting said:

Is het OK om hier te zeggen dat de autoliefde pas gestart is als twintiger, of krijg je dan een forumban? :ninja:

Zolang je een echt autofan bent, wat doet het ertoe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid