Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, The Swede zei:

Zolang je een echt autofan bent, wat doet het ertoe? 

Het is ook een antwoord op uw vraag: "hoe jong zijn die gasten dat ze niet weten waar we in 1992 mee rondreden?" ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, The Swede zei:

Gij kunt niet anders dan te zeggen dat ge voor 1980 geboren zijt :lolz: 

Het ziet er zo niet meer uit, maar ik ben wel degelijk na 1980 geboren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, The Swede zei:

gTa, het is niet omdat gij een frustratie hebt over uwe leeftijd dat plots iedereen hier moet doen alsof hij ook al nen oude zak is wiens leven enkel nog bergaf gaat. :P

Assumptions much!

Ik vind het onbegrijpelijk dat gij, die pretendeert toch ne slimme mens te zijn, zo'n rommelige poll in elkaar kunt flansen. :D  Alleen al daarom is mijn protestactie gerechtvaardigd! Kwaliteit en duidelijkheid voorop!

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, DenDuvel said:

Het ziet er zo niet meer uit, maar ik ben wel degelijk na 1980 geboren.

@Goesting: je wou weten wat je een forumban kan oplevere? Liegen op het forum :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

Assumptions much!

Ik vind het onbegrijpelijk dat gij, die pretendeert toch ne slimme mens te zijn, zo'n rommelige poll in elkaar kunt flansen. :D  Alleen al daarom is mijn protestactie gerechtvaardigd! Kwaliteit en duidelijkheid voorop!

:lolz: 

Dude, het is en forum. En ik werk - sorry - ik ben niet bij de overheid tewerkgesteld. Dus ik heb geen tijd om elke punt en comma na te kijken. Ik denk dat iedereen hier wel min of meer de vraag begrijpt. Dus waarom ze gecompliceerder maken? 

Als je wil protesteren, ga bij de vakbond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

@Goesting: je wou weten wat je een forumban kan oplevere? Liegen op het forum :D 

Waar heb ik dan gelogen, m'n beste Zweed?

Nog 3 maand en 2 dagen en dan stap ik pas op tram 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, DenDuvel said:

Reminder: Je bent hier niet ingelogd op een forum van je werkgever.

En dan zeggen ze dat ik sarcastisch ben :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, The Swede zei:

Zolang je een echt autofan bent, wat doet het ertoe? 

Veel. Have respect for your elders...

Maw als ik zin heb en ik zeg tegen een snotaap dat hij zich moet bukken dan verwacht ik dat hij zich bukt. 

Dat principe was heilig in den bak, en diegenen die da ni wouden snappen hadden gewoon pech dat ze op te jonge leeftijd al in den bak zaten. :)

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, The Swede zei:

Dude, het is en forum.

Ja, en ik zei:

1 uur terug, gTa zei:

Wil iedereen die na 1 januari 1980 geboren is, toch het 4e bolletje "na 17 april 1970" aanduiden, alsjeblieft?
Dat is immers ook correct en op die manier kloten we Swede, da's toch eens een leuke forumactiviteit nietwaar. :D 

Cirkel is rond.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, DenDuvel said:

Waar heb ik dan gelogen, m'n beste Zweed?

Nog 3 maand en 2 dagen en dan stap ik pas op tram 4.

🎣 

Sorry. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

En dan zeggen ze dat ik sarcastisch ben :lolz: 

Het verschil is dat ik ondertussen al oprecht veel spijt heb van die opmerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, DenDuvel zei:

Reminder: Je bent hier niet ingelogd op een forum van je werkgever.

aaah ja juste tons hoame oes niks nemmi antrekken van spellinge wok nie !!

spelingsfauten volop want het is nied vo het werk oleoleeee

:D 

1 minuut geleden, DenDuvel zei:

Het verschil is dat ik ondertussen al oprecht veel spijt heb van die opmerking.

Én dat ge nen aimabelen typ zijt, consequent, begrijpend, en 'streng maar rechtvaardig'. :up:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

aaah ja juste tons hoame oes niks nemmi antrekken van spellinge wok nie !!

spelingsfauten volop want het is nied vo het werk oleoleeee

:D 

Mohow

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, -krikke- said:

Veel. Have respect for your elders...

Maw als ik zin heb en ik zeg tegen een snotaap dat hij zich moet bukken dan verwacht ik dat hij zich bukt. 

Dat principe was heilig in den bak, en diegenen die da ni wouden snappen hadden gewoon pech dat ze op te jonge leeftijd al in den bak zaten. :)

Niet akkoord. een snotaap van 25 jaar oud die al 20 jaar autofan is, nog steeds een snotaap vergeleken met een 44 jaar oude manspersoon bvb nog zich nog maar 10 jaar echt voor autos interesseert. -_-

 

(Juist voor de duidelijkheid, ik ben de 44 al een stuk voorbij)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, DenDuvel said:

Het verschil is dat ik ondertussen al oprecht veel spijt heb van die opmerking.

Ik vrees dat gTa ondertussen uw belastingsaangifte al aan het verbeteren is met zijne rooie stylo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Niet akkoord. een snotaap van 25 jaar oud die al 20 jaar autofan is, nog steeds een snotaap vergeleken met een 44 jaar oude manspersoon bvb nog zich nog maar 10 jaar echt voor autos interesseert. -_-

 

(Juist voor de duidelijkheid, ik ben de 44 al een stuk voorbij)

Is wat ik toch zeg...  leeftijd gaat boven alles.  Ni zagen, gewoon doen want ik ben ouder.  😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, -krikke- said:

Is wat ik toch zeg...  leeftijd gaat boven alles.  Ni zagen, gewoon doen want ik ben ouder.  😛

Dus als gij iets zegt en @Jokke_vlo is niet van dezelfde mening, heeft hij gelijk? :ninja: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, -krikke- zei:

Is wat ik toch zeg...  leeftijd gaat boven alles.  Ni zagen, gewoon doen want ik ben ouder.  😛

Ik ga niet akkoord. :D 

Dieje kerel van 't 5e middelbaar die ik al op week 2 van 't internaat (= 1e middelbaar) in de struiken gooide omdat hij mij te veel poespas en kapsones verkocht, heeft dat toen ook gesnopen. :D  Nadien heb ik ook de represailles mogen ondergaan, zijnde de hogere cyclus die als één blok mij een lesje heeft proberen leren. 't Heeft pijn gedaan aan mijn vel en wat knoken, maar het lesje dat ik leerde was niet dat dat zij wilden dat ik leerde. :lol: 

Leeftijd op zichzelf (als enig criterium) is voor mij bijna nooit een legitieme reden voor voorrang (or whatever) behalve als 't over zitplaatsen op de bus of (algemener bekeken) menselijk respect gaat. Van zodra je 't over productieve situaties hebt of wanneer er doelstellingen bereikt moeten worden, doet leeftijd op zichzelf niks terzake. Indien die leeftijd betekent dat er meer relevante ervaring aan tafel gebracht kan worden, die op dat moment waardevol is: okay. Maar omgekeerd wordt leeftijd (of rang, stand, graad of rol) zéér vaak contraproductief als "meerwaarde" naar voor geschoven, terwijl die net vaak gepaard gaat met andere eigenschappen, (gebrek aan) talenten en competenties die remmend werken én daar in één adem mee samen ook de onwil om dat onder ogen te zien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik voor mijn rijbewijs beter wist wat er op de markt was (en bv. auto's in het donker al van in de verte herkende aan de achterlichten) dan op latere leeftijd. Foutjes in het 'familiebak van voor 1992' hebben eerder met dementie te maken [emoji1787] 

Idem
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, The Swede zei:

Niet akkoord. een snotaap van 25 jaar oud die al 20 jaar autofan is, nog steeds een snotaap vergeleken met een 44 jaar oude manspersoon bvb nog zich nog maar 10 jaar echt voor autos interesseert. -_-

 

(Juist voor de duidelijkheid, ik ben de 44 al een stuk voorbij)

Gij kent precies mijne nonkel. Die vindt zichzelf een "autoliefhebber". Zijn liefhebberij gaat wel niet verder dan (1) hoe fiscaal aantrekkelijk is het ding en (2) hoe zacht is het leder waarin ik m'n kont kan zetten in die auto. Dat is de gedoodverfde beuzak die op een familiefeest een gezellig gesprek over auto's komt boycotten door iemand die aan het vertellen is over z'n petrolhead's pride, de mond snoert door te stellen dat zijn 4-cilinder diesel de betere auto is omdat die zuiniger is, dus dat is minder verlies, dus beter. :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid