Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

1 minute ago, TCT said:

Ik ben op die leeftijd dat wanneer ze je leeftijd vragen je met volle overtuiging een jaar derbij plakt of één aflaat, omdat ge zelf al eens moet nadenken...

Herkenbaar :lolz: 

Hoe oud bent u, mijnheer? 
Erm... second... 🤔

Of er dan es naast meppen en uw vrouw direct van “ge zijt 57 !” 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn rijbewijs van april 2000. Da was t vroegste dat ik het kon hebben met papa als begeleider. Toen was ik just 18j en 9m. 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Joske said:

Ik heb mijn rijbewijs van april 2000. Da was t vroegste dat ik het kon hebben met papa als begeleider. Toen was ik just 18j en 9m. 😃

?

Mijn vrouw reed aan 16 en 9 maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ICM zei:

?

Mijn vrouw reed aan 16 en 9 maand.

Wij hadden thuis nie de luxe dat we dat met de rijschool konden. ☺️

T was met papa, of er zelf voor werken. Dus maar gekozen om met papa te leren en de €€€'s die ik spaarde met wat jobkes te gebruiken om ne auto te kopen. 😊

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Joske zei:

Ik heb mijn rijbewijs van april 2000. Da was t vroegste dat ik het kon hebben met papa als begeleider. Toen was ik just 18j en 9m. 😃

Ik heb mijn rijbewijs al van in 1984😎

 

 

Shit

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Ugeken zei:

Juni ‘73, rijbewijs dateert van juli ‘91 - ik heb nog altijd mijn vodje incl. foto van toen (en nee, ik ga die hier niet posten).

Had ik bij een controle niet eens een opmerking gekregen over de onleesbaarheid (eens in het water gevallen), ik had ook nog het originele vodje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, -krikke- zei:

Uiteraard moet het plaatje kloppen eh... extra ervaring, menselijk + zakelijk inzicht, levenslessen, bla bla bla... 

Nu verstaan we mekaar. :D 

11 uren geleden, -krikke- zei:

Gelukkiglijk hebben de oudjes die ik ken die meerwaarden tov de jeugdigere vrienden.

Wel, da's wat ik o.a. ook aanhaalde: gij kijkt vanuit uw standpunt en dat vertekent (soms) het beeld. Veel zelfstandige zaakvoerders of familievennoten in een KMO vinden het allemaal perfect OK dat een dure externe consultant hun bedrijf komt doorlichten op zoek naar oorzaken van de afnemende rentabiliteit, maar de grens van die consultants hun 'bevoegdheid' eindigt wel aan de drempel van het bureau van die zaakvoerders/familievennoten. :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Joske said:

Wij hadden thuis nie de luxe dat we dat met de rijschool konden. ☺️

T was met papa, of er zelf voor werken. Dus maar gekozen om met papa te leren en de €€€'s die ik spaarde met wat jobkes te gebruiken om ne auto te kopen. 😊

Ah juist, dat was inderdaad -en uiteraard met lessen-. Dat was het snelste tout court.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, RRD zei:

1988 hier, dus 32. Is zo wel een leeftijd dat je niet meer piepjong bent en af en toe steekt dat wel.

Aan wat merk je dat? 😄 Buiten een stijve rug 's morgens van mij krom te werken merk ik nog niets van de ouderdom ('83) 😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Krikkie zei:

Aan wat merk je dat? 😄 Buiten een stijve rug 's morgens van mij krom te werken merk ik nog niets van de ouderdom ('83) 😙

Is eerder het gevoel van al 32 te zijn, en dat de tijd toch wel sneller gaat als vroeger. Geen idee of dat bij RRD ook zo aanvoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, RRD said:

1988 hier, dus 32. Is zo wel een leeftijd dat je niet meer piepjong bent en af en toe steekt dat wel.

Ge ziet er nog altijd een jong kiekste uit. (quote C_X in zijne goeien ouwen tijd :P ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Luv4DLM zei:

Is eerder het gevoel van al 32 te zijn, en dat de tijd toch wel sneller gaat als vroeger. Geen idee of dat bij RRD ook zo aanvoelt.

Idd, cfr wat ik wat eerder zei over -33 / +33. Niet perse lichamelijk, maar het gevoel. Maar het heeft zeker ook z'n voordelen, ouder zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, DDke zei:

Topic doet mij denken aan een ardennenrit. Reed daar 1 van die jonge gasten met een E28. Wij raken aan de praat, en ik zeg dat mijn eerste ook zoeen was. Vraagt dat kieken toch wel niet of ik hem nieuw gekocht heb zeker? 😂

Ik ben van ‘76 😉

 

Wie was dat?

Had @CharlesV geen E28?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van '93 :)

Altijd al zot gestaan van auto's en blijkbaar kon ik op mijn 4 jaar al enkele automerken herkennen waaronder Alfa Romeo. Mijn eerste herinnering aan een auto die niet van mijn ouders was, was een zwarte Alfa Romeo GTV.

Ondertussen is mijn interesse in hedendaagse auto's sterk afgenomen en heb ik meer interesse in oudere auto's en vooral moto's. Al trekken de recentste moto's mij ook minder aan dan die van pakweg 10j geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, GTX said:

kon ik op mijn 4 jaar al enkele automerken herkennen waaronder Alfa Romeo

Makkelijk. Dat waren die die altijd leeg langs de kant op de snelweg stonden zeker? :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid