Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

van '85.

35jaar ondertussen.

Mijne ik-ben-ni-meer-zo-jong klop gehad. 2jaar geleden toen ik bij zaalvoetbal m'n kruisband overknalde.

Is nu "genezen" maar je voelt dat het nooit nog hetzelfde gaat zijn als ervoor.

Maar voor rest kan ik ni klagen... op gezondheidsvlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/11/2020 om 11:27, GTX zei:

Ondertussen is mijn interesse in hedendaagse auto's sterk afgenomen en heb ik meer interesse in oudere auto's en vooral moto's. Al trekken de recentste moto's mij ook minder aan dan die van pakweg 10j geleden.

Ik merk zelf dat ik iets minder mee ben met de nieuwste auto's dan vroeger, bijvoorbeeld de nieuwe Audi's. Welke motor nu precies de 55 TFSI is weet ik niet. Met die nieuwe benamingen ben ik niet meer mee. 

6 uren geleden, William Blake zei:

9/9/89 hier ;)

 

De september 89' club :D Hier 06/09/1989. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, toere zei:

Mijn pa kende maar 1 automerk en dat was Peugeot.

Peugeot Peugeot Peugeot.

Was zelfs zo erg dat mijn oudere broers en zussen zelfs eenmaal ze getrouwd waren ook Peugeot kochten😂

Ik probeer dat mijn kinderen uit hun hoofd te praten: het is niet omdat ik al jaren met hetzelfde merk rijd dat zij dat per sé moeten doen. Ik heb met heel veel andere auto's gereden, en zelf ook nog enkele andere merken gehad, ik raad hen dat alleen maar ook aan.

Soit. Mijn kinderen zijn nu ook alle drie rijbewijshouder (jongste nog voorlopig), en ooit vroeg ik me toch al eens af of we hier samen op dit forum zouden zitten. Maar er is geen een van de drie zo gebeten als ik. In de verste verte niet. Stel je voor, je eigen zoon of dochter hier ook aanwezig :D

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Speedhunter zei:

Hier rijbewijs van 2007, schaamtelijker als autoliefhebber is dat ik het 3x heb moeten doen tegen dat ik erdoor was :lol: 

Ik ook hoor ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Bompa zei:

Ik probeer dat mijn kinderen uit hun hoofd te praten: het is niet omdat ik al jaren met hetzelfde merk rijd dat zij dat per sé moeten doen. Ik heb met heel veel andere auto's gereden, en zelf ook nog enkele andere merken gehad, ik raad hen dat alleen maar ook aan.

Soit. Mijn kinderen zijn nu ook alle drie rijbewijshouder (jongste nog voorlopig), en ooit vroeg ik me toch al eens af of we hier samen op dit forum zouden zitten. Maar er is geen een van de drie zo gebeten als ik. In de verste verte niet. Stel je voor, je eigen zoon of dochter hier ook aanwezig :D

Merkentrouwheid was vroeger wel een pak groter. Grootvader heeft gans zijn leven Renault gereden, met uitzondering van de laatste - een Opel Kadett - waar hij echter maar 4 maanden meer mee gereden heeft omdat hij toen ziek werd. Mijn vader heeft zo goed als altijd Opel gereden, maar is daar mee gestopt 😄. De 2de Benz nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/24/2020 at 1:43 PM, Polygoon said:

'92 represent! Maar de autoliefde is pas gestart rond m'n 13 ofzo.

Goed jaar! Auto's was wel al iets vroeger, 12 jaar eerder ofzo :lol: Weinig tot geen kinderfoto's te vinden zonder auto of tractor in de buurt :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was eigenlijk zo geen grote autoliefhebber toen ik jong was. Akkoord, heb wel wat leuke auto's gekocht( XR3i/ CRX/ GTI enz, heb zelfs een Alfa 75 twin spark gehad) 

Ik had meer interesse in andere "dingen"😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, toere said:

Voordeel van  denk de oudste te zijn op dit forum:

Ik mag binnen 8j in pensioen🤣

 

😥

Moeten we es een poll rond organiseren. Ben nl niet zeker dat je echt de oudste bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ugeken zei:

Merkentrouwheid was vroeger wel een pak groter.

Wel gek hoeveel dingen volatieler geworden zijn. Politieke partij, werk, huwellijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor een wedstrijdje 'grootste totale leeftijd van de inzittenden van de auto'!

En niet meer dan 5 man eh. of we moeten categorieen gaan maken.

  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Dat hoort ge niet veel , 'Marliese'. Zijn misschienst Fischer-Z fans geweest :) .. die de tekst niet verstaan hebben...

Marliesje was het.

Yep wel fan geweest😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid