Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, The Swede zei:

@Goesting: je wou weten wat je een forumban kan oplevere? Liegen op het forum :D 

Op veel forums krijg je ook een ban voor dubbelposten. Het is met die reden dat ik mij in het backstage gedeelte nog niet voorgesteld heb, omdat de naaktfoto's van uw vrouw daar reeds geplaatst werden.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, gTa zei:

 

Leeftijd op zichzelf (als enig criterium) is voor mij bijna nooit een legitieme reden voor voorrang (or whatever) behalve als 't over zitplaatsen op de bus of (algemener bekeken) menselijk respect gaat. Van zodra je 't over productieve situaties hebt of wanneer er doelstellingen bereikt moeten worden, doet leeftijd op zichzelf niks terzake. Indien die leeftijd betekent dat er meer relevante ervaring aan tafel gebracht kan worden, die op dat moment waardevol is: okay. Maar omgekeerd wordt leeftijd zéér vaak contraproductief als "meerwaarde" naar voor geschoven, terwijl die net vaak gepaard gaat met andere eigenschappen, (gebrek aan) talenten en competenties die remmend werken én daar in één adem mee samen ook de onwil om dat onder ogen te zien.

Er zijn dan ook maar grofweg 2 leeftijden. Jong, da's alles onder 33. Oud, alles boven 33.

Kleir.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, toere zei:

Voel mij precies al een oude zak nu. 

 

Bedankt. 

Tzimmo lett'r zakk'n die zoveele te beleev'n èn h'lik djoen' !! :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Er zijn dan ook maar grofweg 2 leeftijden. Jong, da's alles onder 33. Oud, alles boven 33.

Kleir.

 

Behalve voor 't stemrecht (en stemplicht), daar zou een dubbele leeftijd mogen gelden: stemrecht (of -plicht) enkel tussen 18 (of 21?) en 65 (of de wettelijke leeftijd tot wanneer ge geacht wordt bij te dragen aan het systeem, ipv er enkel maar uit te halen).

Allez, mijn gedacht, hé. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gTa zei:

Behalve voor 't stemrecht (en stemplicht), daar zou een dubbele leeftijd mogen gelden: stemrecht (of -plicht) enkel tussen 18 (of 21?) en 65.

Allez, mijn gedacht, hé. :D 

Er zou ook geen Brexit zijn :P

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Er zijn dan ook maar grofweg 2 leeftijden. Jong, da's alles onder 33. Oud, alles boven 33.

Kleir.

 

Bedankt om die grens daar te trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, gTa said:

Gij kent precies mijne nonkel. Die vindt zichzelf een "autoliefhebber". Zijn liefhebberij gaat wel niet verder dan (1) hoe fiscaal aantrekkelijk is het ding en (2) hoe zacht is het leder waarin ik m'n kont kan zetten in die auto. Dat is de gedoodverfde beuzak die op een familiefeest een gezellig gesprek over auto's komt boycotten door iemand die aan het vertellen is over z'n petrolhead's pride, de mond snoert door te stellen dat zijn 4-cilinder diesel de betere auto is omdat die zuiniger is, dus dat is minder verlies, dus beter. :D 

Ik moet uwe nonkel zeker kennen. Alleen weet ik niet welk van de forumleden die je hier net beschrijft, ook je nonkel is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Ik moet uwe nonkel zeker kennen. Alleen weet ik niet welk van de forumleden die je hier net beschrijft, ook je nonkel is. 

Ik kan véél negatiefs zeggen over mijne nonkel, maar gelukkig kent hij jou -zeker- niet. :D 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Lotuzzz said:

Er zijn dan ook maar grofweg 2 leeftijden. Jong, da's alles onder 33. Oud, alles boven 33.

Mijn ex noemde dat voor of na Christus.

7 minutes ago, Goesting said:

Op veel forums krijg je ook een ban voor dubbelposten. Het is met die reden dat ik mij in het backstage gedeelte nog niet voorgesteld heb, omdat de naaktfoto's van uw vrouw daar reeds geplaatst werden.

Van dewelke heb je de fotos nog ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gij kent precies mijne nonkel. Die vindt zichzelf een "autoliefhebber". Zijn liefhebberij gaat wel niet verder dan (1) hoe fiscaal aantrekkelijk is het ding en (2) hoe zacht is het leder waarin ik m'n kont kan zetten in die auto. Dat is de gedoodverfde beuzak die op een familiefeest een gezellig gesprek over auto's komt boycotten door iemand die aan het vertellen is over z'n petrolhead's pride, de mond snoert door te stellen dat zijn 4-cilinder diesel de betere auto is omdat die zuiniger is, dus dat is minder verlies, dus beter. [emoji3] 
Troost u, ik heb zo twee exemplaren in mijn familie rondlopen. Ergerlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Dus als gij iets zegt en @Jokke_vlo is niet van dezelfde mening, heeft hij gelijk? :ninja: 

Euhm ik zal maar ja zeggen zeker of ik ondermijn mijn eigen stelling... 😛

2 uren geleden, gTa zei:

Ik ga niet akkoord. :D 

Dieje kerel van 't 5e middelbaar die ik al op week 2 van 't internaat (= 1e middelbaar) in de struiken gooide omdat hij mij te veel poespas en kapsones verkocht, heeft dat toen ook gesnopen. :D  Nadien heb ik ook de represailles mogen ondergaan, zijnde de hogere cyclus die als één blok mij een lesje heeft proberen leren. 't Heeft pijn gedaan aan mijn vel en wat knoken, maar het lesje dat ik leerde was niet dat dat zij wilden dat ik leerde. :lol: 

Leeftijd op zichzelf (als enig criterium) is voor mij bijna nooit een legitieme reden voor voorrang (or whatever) behalve als 't over zitplaatsen op de bus of (algemener bekeken) menselijk respect gaat. Van zodra je 't over productieve situaties hebt of wanneer er doelstellingen bereikt moeten worden, doet leeftijd op zichzelf niks terzake. Indien die leeftijd betekent dat er meer relevante ervaring aan tafel gebracht kan worden, die op dat moment waardevol is: okay. Maar omgekeerd wordt leeftijd (of rang, stand, graad of rol) zéér vaak contraproductief als "meerwaarde" naar voor geschoven, terwijl die net vaak gepaard gaat met andere eigenschappen, (gebrek aan) talenten en competenties die remmend werken én daar in één adem mee samen ook de onwil om dat onder ogen te zien.

Uiteraard moet het plaatje kloppen eh... extra ervaring, menselijk + zakelijk inzicht, levenslessen, bla bla bla...  Gelukkiglijk hebben de oudjes die ik ken die meerwaarden tov de jeugdigere vrienden.
 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Lotuzzz said:

Waarom staat dit niet in de xxxx eigenlijk?

Omdat we ook sociaal en inclusive zijn hier?

We vragen hier niks dat geheim is.

19 minutes ago, Jules_W said:

10 september 1990. 30 jaar

Jonge Sinterklaas 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op die leeftijd dat wanneer ze je leeftijd vragen je met volle overtuiging een jaar derbij plakt of één aflaat, omdat ge zelf al eens moet nadenken...

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van 1972, mijn rijbewijs gehaald in 1991 (1 of 2d later dan het minimum wat toen kon na je 18e verj), van mijn 4j in de ban van ottoots.

Blij dat ik in de jaren '70 en '80 immens veel met auto's bezig kon zijn. Zalige periode.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, TCT zei:

Ik ben op die leeftijd dat wanneer ze je leeftijd vragen je met volle overtuiging een jaar derbij plakt of één aflaat, omdat ge zelf al eens moet nadenken...

Herkenbaar, wat interesseert mij dat getal.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid