Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

1 uur terug, ir_fuel zei:

Makkelijk. Dat waren die die altijd leeg langs de kant op de snelweg stonden zeker? :D 

Afhankelijk waar je woonde dan toch? Ik herinner mij altijd franse wrakken langs de snelweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Bompa zei:

Had ik bij een controle niet eens een opmerking gekregen over de onleesbaarheid (eens in het water gevallen), ik had ook nog het originele vodje.

Tot op heden nog geen opmerkingen 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

'76, het jaar van @bt. zijne Jaugaar (pun intended) :D 

dus ook gene legerdienst meer moeten doen

rijschool, wasda? :D 

wel rijschool moeten volgen voor de moto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog net in april 1973 geboren.

Rijbewijs van sept. 91, in twee stappen.  Mijn eerste keer 'praktijk' mocht ik zelfs niet van het terrein, nadat ik een aantal paaltjes aangetikt had tijdens het achteruit rijden.  Geen rijschool.

Toen moesten we nog al de manoeuvres doen op het terrein van het examencentrum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat deden er inderdaad wel veel:  18° verjaardag, dag zelf theorie-examen.  In de dagen nadien 8u rijles volgen, en dan naar het praktijkexamen.

Mijn vader vond echter dat het tot zijn taken behoorde om mij te leren autorijden.  Op dag 1 trok hij al de handrem omhoog in een bocht - en wist niet wat hij zag/voelde toen ik aan het tegensturen ging, en de auto door de bocht liet glijden.  RWD Ford Sierra.

De eerste meters in een auto reden we toen al veel vroeger, eigenlijk al van zodra je aan de pedalen kon: ergens op een geoogste akker, met een oud wrak, dat je met enkele maten voor 500 Bf had gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, dragonfly said:

(...) leren rijden zonder de rijschool 😄 

 

55 minutes ago, ex-Mooseman said:

(...).  Geen rijschool. (...)

Aha. Vandaar...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/11/2020 om 14:30, Lotuzzz zei:

Er zijn dan ook maar grofweg 2 leeftijden. Jong, da's alles onder 33. Oud, alles boven 33.

Kleir.

 

Zak

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, abtler zei:

Dit valt me toch wel tegen [stuurt bericht naar mods voor misbruik Nickname] 

 

Haha, ooit was er een topic over de verklaring van je nickname denk ik.

Ik heb nog op het forum gezeten wanneer de gemiddelde leeftijd 16j was, en we slechts met een drietal ofzo wat ouder waren. Dan kreeg je al eens het gevoel van den bompa te zijn als 30'er. 

En bovendien... Dankzij mijnen bompa ben ik opgekweekt met olie en benzine in mijn aders, en besmet voor het leven. Een beetje een knipoog of eerbetoon naar mijn grote voorbeeld.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was om te lachen Nickmans 😉

Helaas was mijn bompa al erg ziek in mijn jonge jaren al heb ik toch zijn (en mijn ma haar) genen. Hij was een absolute autoliefhebber. Reed vóór zijn ziekte zelf maandelijks met o.a. zijn favoriete DS (heeft er een pak versleten) door half oost-europa voor zaken en genoot in het weekend bv. ervan dat de kinderen (mijn ma en haar broers) op stap waren met zijn Mercedes 190 SL. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pa kende maar 1 automerk en dat was Peugeot.

Peugeot Peugeot Peugeot.

Was zelfs zo erg dat mijn oudere broers en zussen zelfs eenmaal ze getrouwd waren ook Peugeot kochten😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/24/2020 at 9:58 PM, Joske said:

Ik heb mijn rijbewijs van april 2000. Da was t vroegste dat ik het kon hebben met papa als begeleider. Toen was ik just 18j en 9m. 😃

Ik heb het mijne op mijn verjaardag 20 Jan 1998 kunnen afhalen, was op een dinsdag. Wat een dag seg😍, nu ben ik intussen een knol van 40j. En een aan het tempo dat wij toen leefde en feestte ben ik blij dat ik er nog ben, redelijk vrienden zijn er al jaren niet meer...

Waar ik mijn auto passie en passie voor vrachtwagens en machines gehaald is ook niet moeilijk, ben groot geworden tussen de auto’s, vrachtwagens en machines.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Bompa said:

Haha, ooit was er een topic over de verklaring van je nickname denk ik.

Ik heb nog op het forum gezeten wanneer de gemiddelde leeftijd 16j was, en we slechts met een drietal ofzo wat ouder waren. Dan kreeg je al eens het gevoel van den bompa te zijn als 30'er. 

En bovendien... Dankzij mijnen bompa ben ik opgekweekt met olie en benzine in mijn aders, en besmet voor het leven. Een beetje een knipoog of eerbetoon naar mijn grote voorbeeld.

Zalige man dus uwe bompa, ik was vaak op stap met mijne “Pépé” de zaligste mens die ooit gekend heb. Ik was als kind altijd aan het tellen hoe oud hij zou worden aan de hand van de leeftijd van zijn vader. Gewoon om dan te zien hoe oud ik zou zijn zo dacht ik dan als hij x leeftijd haalt ben ik x aantal jaar en dan ben ik “groot” genoeg om dat verdriet te kunnen plaatsen. Hij is dan gestorven in 2009 op mijn 29ste, wat blijkbaar nog niet hielp ... Nu schrijf ik dit 11j. later over hem en nog steeds met de tranen in mijn ogen. Tgoh wat ik zou afgeven om nog 1 dag met hem kunnen door te brengen...

Ik ga niet vaak naar het kerkhof, maar als ik een nieuwe auto koop of een promotie maak op het werk  ofzo ga ik naar bij hem om dat te vertellen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, toere zei:

Mijn pa kende maar 1 automerk en dat was Peugeot.

Peugeot Peugeot Peugeot.

Was zelfs zo erg dat mijn oudere broers en zussen zelfs eenmaal ze getrouwd waren ook Peugeot kochten😂

En Marliesje ook :P

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid