Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

100% zijn fout imo

Haas heeft zijn visitekaartje afgegeven met Grosjean zijn 6de plaats

Het zal volgens mij toch een minder saai seizoen worden (hoop ik)

Geplaatst:

100% zijn fout imo

Haas heeft zijn visitekaartje afgegeven met Grosjean zijn 6de plaats

Het zal volgens mij toch een minder saai seizoen worden (hoop ik)

Idd, quasi hetzelfde als Verstappen achterop Grosjean vorig jaar. Alonso zal er wel vanaf komen zonder penalty..

Geplaatst:

Twas een goeie race.

Geplaatst:

Mooie race! Véél gebeurd, 'k vind dat je allerminst kan zeggen dat 't "te verwachten saaie shit" was. Mooi hoe Haas in hun eerste F1-race meteen presteert! De piloten lieten zich allemaal wel op één of andere manier zien, gelukkig geen enkele op negatieve manier (tenzij misschien de fout van Alonso). Nice! Veelbelovend voor de rest van het jaar, waar ik vooral een zéér geanimeerd middenveld verwacht, nice!

Geplaatst:

Race was idd vermakelijk, verbazende start van de Ferrari's. Spijtig genoeg weeral Merc 1/2 wat waarschijnlijk al veel zegt over het hele jaar.

Geplaatst:

Leuke race inderdaad! Al vraag ik mij wel af hoe het zou verlopen zijn zonder rode vlag. Hamilton op Mediums tot het einde, met de tijdsverschillen. Door de herstart heeft hij toch een twintigtal seconden gewonnen op Vettel .

[emoji38]Weer typisch, een 2e keer proberen of wat verfijnen proberen ze zelfs niet. Ofwel denken ze er een seizoen over na en is het iets voor volgend jaar.
Geplaatst:

Heb gekeken tot aan de rode vlag, was idd spannend en knap gereden van Max met die Ferrari motor van 2015 :)

't hoort er allemaal bij maar was leuk geweest om het gevecht tussen Vettel & Rosberg te zien verder gaan.

Geplaatst:

Race was idd vermakelijk, verbazende start van de Ferrari's. Spijtig genoeg weeral Merc 1/2 wat waarschijnlijk al veel zegt over het hele jaar.

Blijkbaar is het koppelingssysteem veranderd moeten worden volgens de nieuwe regels. Mercedes heeft werk

Geplaatst:

Blijkbaar is het koppelingssysteem veranderd moeten worden volgens de nieuwe regels. Mercedes heeft werk

Misschien was Ferrari zodanig overtuigd van hun start dat ze geen tweede poging deden in de kwalificatie.

Geplaatst:

Kwalificatie wordt dan toch niet zoals vroeger, ze gaan het nog een kans geven zonder iets aan te passen :lolz:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/123446/elimination-qualifying-to-stay-for-bahrain

De FIA was niet akkoord met het volledig terugdraaien naar het formaat zoals vorig jaar. 

Dus stelde de FIA voor een paar tweaks voor Q1 en Q2 zou met dat afvalformaat zijn, Q3, zou iets anders zijn.

Alle teams moeten akkoord zijn. Mclaren en Red Bull zijn er niet mee akkoord gegaan, zij wilden niets anders dan volledig terugkeren naar het formaat van 2015 (terecht volgens mij).    Vermits er geen akkoord is => terug dat shitty systeem :(

Geplaatst:

Vandoorne vervangt Alonso voor de GP van Bahrein.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Super! Ben benieuwd

Geplaatst:

Idd en ik ga niet kunnen kijken :(

Geplaatst:

De blessure van Alonso moet toch redelijk zwaar zijn, als die nog niet hersteld is. Ergens wel logisch, na zo een doodsmak.

De F1-dokters hebben Fernando Alonso geen groen licht gegeven om komend weekend in Bahrein te racen na zijn zware crash in Australië. Stoffel Vandoorne, reserve- en testrijder bij McLaren, is zijn vervanger. Voor onze landgenoot wordt het zijn debuut in de Formule 1. "Ik kijk er erg naar uit", reageert Vandoorne, die vorige zaterdag zijn 24e verjaardag vierde.

Het was een schrikwekkend beeld een tiental dagen geleden in de openingsrace van het WK. Fernando Alonso kwam ongedeerd uit een doodsmak. Na enkele dagen rust verklaarde de Spanjaard zelf klaar te zijn om in Bahrein te racen, maar daar besliste de medische dienst van de internationale bond FIA anders over. De dokters voerden vandaag een uitgebreid medisch onderzoek uit op het Sakhir-circuit in Bahrein. "We vergeleken twee sets van borstscans en stelden onvoldoende vooruitgang vast in het herstel. Om veiligheidsredenen mag Alonso niet racen", luidde het in een communiqué. "Voor de Grand Prix van China zal een nieuwe borstscan genomen worden om na te gaan hoe de toestand geëvolueerd is." McLaren aanvaardt de beslissing: "Na een crash op het circuit respecteren wij altijd de beslissing van de FIA-dokters."

Voor Stoffel Vandoorne wordt het zijn Formule 1-race. Onze 24-jarige landgenoot wordt door McLaren al enkele jaren klaargestoomd voor de koninginnenklasse, maar kon nog geen vast zitje bemachtigen. Vorig jaar Vandoorne met overmacht de GP2-competitie, de wachtkamer van de Formule 1. Dit jaar is hij naast test- en reserverijder voor McLaren ook aan de slag in de Super Formula in Japan. Vandoorne springt meteen op het vliegtuig in Japan: "Ik kijk er heel erg naar uit en zal mijn uiterste best doen voor het team." Vandoorne wordt de tweede Vlaming in de Formule 1. In 1958 reed Christian Goethals met een Cooper de Grote Prijs van Duitsland. Hij haalde de finish niet op de Nürburgring.

http://sporza.be/cm/sporza/auto_motor/F1/1.2616182

Geplaatst:

Woohoow echt super, hopelijk goed resultaat, hij verdient het.

Geplaatst:

Laat ons hopen dat die bevestigt. Want zo de hemel in worden geprezen is meestal niet echt goed...

Geplaatst:

Vandoorne deed dat niet slecht in FP2. Gestrand op een 11e plek, 7 tienden trager dan Button (P3). Benieuwd naar morgen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid