Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 minutes ago, TCT said:

Ik denk een claim van Telenet ofzo.

?

Je kan gratis kijken op LaDeux, wat is hun punt dan?

Geplaatst:

Nu eerlijk, qua entertainment value is de motogp eigenlijk 650 euro per jaar waard tov de prijs van de F1 :lol: 

Geplaatst:

welke rest? 
65 euro is voor een gans jaar F1? live toch?

Geplaatst:
Just now, teus_ said:

welke rest? 
65 euro is voor een gans jaar F1? live toch?

Ik heb het over de prijzen in bv Frankrijk of Denemarken.

Geplaatst:
3 minutes ago, ir_fuel said:

Nu eerlijk, qua entertainment value is de motogp eigenlijk 650 euro per jaar waard tov de prijs van de F1 :lol: 

correct. maar ik ga geen veelvoud betalen voor een sport die minder kost en waarvan de races 1/3 zo lang duren. 
ik dacht dat die F1 videopass vroeger 250 was. de 170 van motogp is dan wel ietwat in proportie, maar ik ben nog altijd te koppig/gierig om daarvoor te betalen. 
motogp moet ik nog altijd streamen van een of andere kutsite, met een hoop stress 10-20 minuten voor het begint. ik heb een betalende VPN account, ik moet nog eens verder zien of ik van een website in't buitenland kan streamen. vroeger kon je via de BBC iplayer streamen via VPN en een gratis accountje, maar de BBC was te gierig om hun F1/motogp rechten te verlengen.

Geplaatst:
30 minuten geleden, teus_ zei:

correct. maar ik ga geen veelvoud betalen voor een sport die minder kost en waarvan de races 1/3 zo lang duren. 
ik dacht dat die F1 videopass vroeger 250 was. de 170 van motogp is dan wel ietwat in proportie, maar ik ben nog altijd te koppig/gierig om daarvoor te betalen. 
motogp moet ik nog altijd streamen van een of andere kutsite, met een hoop stress 10-20 minuten voor het begint. ik heb een betalende VPN account, ik moet nog eens verder zien of ik van een website in't buitenland kan streamen. vroeger kon je via de BBC iplayer streamen via VPN en een gratis accountje, maar de BBC was te gierig om hun F1/motogp rechten te verlengen.

MotoGP wordt live uitgezonden op Eurosport.

Geplaatst:
14 uren geleden, TCT zei:

Vpn? Geen chinees, duidelijke taal aub.

Virtual Private Network. Googlet het ne keer ...

Geplaatst:
50 minutes ago, teus_ said:

maar de BBC was te gierig om hun F1/motogp rechten te verlengen.

Zoals jij dus? ? 

Geplaatst:

Net gekeken, 't is 200 euro.

De Superview pass van de V8 Supercars kost 40 euro :lolz: 

Geplaatst:

Ik vind de coverage van de Moto3/2/GP op EuroSport eigenlijk nog wel OK.
Maar BTSportsHD is daarin toch de topper.

En er is gewoonweg geen concurrentie voor de SkySportsF1HD coverage van F1. :inlove: 

Geplaatst:
1 hour ago, gTa said:

En er is gewoonweg geen concurrentie voor de SkySportsF1HD coverage van F1. :inlove: 

2222

Geplaatst:

Is er een manier om rechtstreeks/legaal Sky Sports F1 te bekijken, desnoods met VPN?

Ik heb het al geprobeerd met de account van een vriend in UK maar Sky blokkeert de VPN.

Geplaatst:

Mjah als ze VPN blokkeren... wat een pest. 

Geplaatst:

Uw eigen VPN draaien op een server in de UK :D

Vereist wel wat meer werk.

Geplaatst:

Mercedes dropt Russel in hun auto voor de Bahrein test... Is Ocon afgeserveerd?

Geplaatst:
2 hours ago, Frekkel said:

Mercedes dropt Russel in hun auto voor de Bahrein test... Is Ocon afgeserveerd?

Je moet rookies laten rijden, wat Russel blijkbaar nog is volgens de regels:

476836877_Screenshot_20190403-2304522.thumb.jpg.5cdfd6e99e24f7bdb8a5a3613b9c3759.jpg

Geplaatst:

Check. Was die regel uit het oog verloren.

Geplaatst:

De statistieken van Hamilton beginnen toch maffe proporties aan te nemen:

Al 13 seizoenen op rij wint hij een GP ?

74 in totaal al :shock:

Nog wat stats van Wikipedia:

The most successful British driver in the history of the sport, Hamilton has more World Championship titles (5) and more race victories (74) than any other British driver in Formula One. He also holds records for the all-time most career points (3,061), the most wins at different circuits (26), the all-time most pole positions (84) and the most grand slams in a season (3).

Geplaatst:

Zotte move van Norris, die had ik nog niet gezien:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Benieuwd hoelang Gasly in de RB gaat zitten.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zandvoort staat in 2020 terug op de F1 kalender ? 

Geplaatst:
Op 5/4/2019 om 13:13, Frekkel zei:

Benieuwd hoelang Gasly in de RB gaat zitten.

En op zich heeft hij de snelheid wel... 

Maar om nou te zeggen dat je blij wordt als je naar zijn races kijkt? Het lijkt me eerder een soort Hülkenberg of Bottas. En dat is dan al een compliment want hij heeft zelfs dat nog niet laten zien.

Geplaatst:
14 minuten geleden, Polygoon zei:

Zandvoort staat in 2020 terug op de F1 kalender ? 

Waar is dat bevestigd dan? 

Nog niet op de gekende sites.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid