PJH 17.500 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 1000pk atmo V12 manueel, ground effect cars, mega mechanische grip, unlimited engines, allemaal op dezelfde band, 1 pitstop per race, 3 races op een dag van elk een half uur. Dat is wat we nodig hebben. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 En pitspoezen! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.500 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 Verdomme ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 41 minutes ago, PJH said: 1000pk atmo V12 manueel, ground effect cars, mega mechanische grip, unlimited engines, allemaal op dezelfde band, 1 pitstop per race, 3 races op een dag van elk een half uur. Dat is wat we nodig hebben. Ground effect cars, eh ja juist Unlimited engines, eh ja juist Na 1 seizoen heb je nog 2 teams over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 Of je kijkt gewoon naar een van de andere honderden race-series die bestaan op deze planeet en tig keer boeiender zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 Blancpain GT Series bijvoorbeeld [emoji3] Afgelopen weekend was het weer een mooie race op Silverstone. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.172 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 1 uur terug, PJH zei: 1000pk atmo V12 manueel, ground effect cars, mega mechanische grip, unlimited engines, allemaal op dezelfde band, 1 pitstop per race, 3 races op een dag van elk een half uur. Dat is wat we nodig hebben. Manueel hoeft toch niet !? V10 of V12 atmo, zou daar al héél content mee zijn. En ik zou geen regels opleggen ivm pitstops en aantal banden. Laat iedereen kiezen. Tanken moet terug kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 24 minutes ago, korneeldebruyn said: Blancpain GT Series bijvoorbeeld Afgelopen weekend was het weer een mooie race op Silverstone. Ja voila, of het WTCR ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 3 minuten geleden, ir_fuel zei: Ja voila, of het WTCR ofzo. Vervisch! Ik heb bijvoorbeeld ook genoten van World RX in Spa dit weekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Momenol 350 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 Kijk liever Formule E! Dat is veel interessanter dan F1 geworden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.500 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 16 minuten geleden, Momenol zei: Kijk liever Formule E! Dat is veel interessanter dan F1 geworden... Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken? Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...) eigenlijk gewoon een moderne veilige snelle versie van de Lotus 49. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 Just now, PJH said: Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken? Ge hebt er duidelijk niks van gesnapt Just now, PJH said: Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...) Porsche Supercup VLN WTCR V8 Supercars Carrera Cup Germany ... Nee, dat bestaat momenteel nog niet ... Ten andere, waarom zou je brake temps moeten managen als techniek geen factor mag zijn? Dat probleem is al jaren opgelost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 18 minuten geleden, Momenol zei: Kijk liever Formule E! Dat is veel interessanter dan F1 geworden... Monaco was toch ook niet echt een hoogvlieger he. Dat circuit is precies nog te groot voor die kistjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Momenol 350 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 2 minuten geleden, PJH zei: Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken? Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...) eigenlijk gewoon een moderne veilige snelle versie van de Lotus 49. Trager wel, besparen doen ze allemaal. Maar daar wordt nog echt geracet met de mogelijkheden die ze hebben. Ze zijn niet vies van wat contact met elkaar en voor de gap te gaan, ook al is die er niet altijd. Ik heb F1 en FE live gezien van voor en achter de draad en FE is vele malen leuker en interessanter dan F1 de laatste paar jaar geweest is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Momenol 350 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 4 minuten geleden, Lotuzzz zei: Monaco was toch ook niet echt een hoogvlieger he. Dat circuit is precies nog te groot voor die kistjes Ik moet de race nog herbekijken. Ik stond net iets te dicht op de actie dit weekend Stoffel zei me wel dat er geen enkele hoek van zijn wagen onbeschadigd was. Terwijl Buemi ernaast stond te zagen over het gebrek aan respect onderling. Die zijn plaat blijft ook hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 5 minuten geleden, PJH zei: Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken? Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...) eigenlijk gewoon een moderne veilige snelle versie van de Lotus 49. Kijk dan WRC, en als je duels wil zien WRX. Maar die zijn te vierwielaangedreven zeker DTM rijdt tegenwoordig zonder bandenwarmers uit na hun pitstop, da's ook nog wel tof om te zien voor jou denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 2 minutes ago, Lotuzzz said: Kijk dan WRC, en als je duels wil zien WRX. Maar die zijn te vierwielaangedreven zeker DTM rijdt tegenwoordig zonder bandenwarmers uit na hun pitstop, da's ook nog wel tof om te zien voor jou denk ik. Doe geen moeite. Dat doet hij duidelijk ook niet als ik zijn gezaag lees Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 7 minuten geleden, Lotuzzz zei: DTM rijdt tegenwoordig zonder bandenwarmers uit na hun pitstop, da's ook nog wel tof om te zien voor jou denk ik. Allez ja, elke raceklasse zal wel uitrijden zonder bandenwarmers wss En ik weet niet of dit hier ergens al stond? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.994 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 Dat zijn GT3's. Die hebben tractiecontrole, servostuur, abs en airco! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.500 Geplaatst: 13 mei 2019 Delen Geplaatst: 13 mei 2019 2 uren geleden, ir_fuel zei: Ge hebt er duidelijk niks van gesnapt Porsche Supercup VLN WTCR V8 Supercars Carrera Cup Germany ... Nee, dat bestaat momenteel nog niet ... Voor mij is dat niet "het van het". De strijd is daar inderdaad hard, de auto's zijn snel en de piloten zijn goed. Maar F1 is een compleet andere vormfactor en die zouden ze wat ingrediënten moeten geven van Carrera Cup bvb, maar dan wel met een miljoen PK in auto's die evenveel wegen als mijn portefeuille. Ik breek daarmee de andere klasses niet af, ik bedoel gewoon dat de F1 meer die kant moet opgaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.540 Geplaatst: 14 mei 2019 Delen Geplaatst: 14 mei 2019 Tot voor enkele jaren terug hadden we perfecte F1 auto's die relatief goed konden volgen en inhalen. Maar nee, het moest breder en dikker en sneller.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 15 mei 2019 Delen Geplaatst: 15 mei 2019 Wordt mooi hoor, GP in Zandvoort. Scheivlak, Bosuit Lange rechte lijn en dan de tamelijk langzame en lange Tarzanbocht is misschien wel een mooie om in te halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.937 Geplaatst: 15 mei 2019 Delen Geplaatst: 15 mei 2019 Lijkt me sterk dat het circuit zo zal blijven met de huidige FIA regels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 15 mei 2019 Delen Geplaatst: 15 mei 2019 4 minuten geleden, dragonfly zei: Lijkt me sterk dat het circuit zo zal blijven met de huidige FIA regels. Wou nog zeggen: Hopelijk geen asfalten uitloopstroken Anderzijds lijkt het qua uitloopstroken (gebrek eraan, zeker op de rechte stukken) wel wat op Montreal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.305 Geplaatst: 15 mei 2019 Delen Geplaatst: 15 mei 2019 Te snel in de pitlane Smal, en nog veel werk aan dat circuit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.