Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

1000pk atmo V12 manueel, ground effect cars, mega mechanische grip, unlimited engines, allemaal op dezelfde band, 1 pitstop per race, 3 races op een dag van elk een half uur.

Dat is wat we nodig hebben.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, PJH said:

1000pk atmo V12 manueel, ground effect cars, mega mechanische grip, unlimited engines, allemaal op dezelfde band, 1 pitstop per race, 3 races op een dag van elk een half uur.

Dat is wat we nodig hebben.

Ground effect cars, eh ja juist :lolz: 

Unlimited engines, eh ja juist :lolz: Na 1 seizoen heb je nog 2 teams over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blancpain GT Series bijvoorbeeld [emoji3] Afgelopen weekend was het weer een mooie race op Silverstone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PJH zei:

1000pk atmo V12 manueel, ground effect cars, mega mechanische grip, unlimited engines, allemaal op dezelfde band, 1 pitstop per race, 3 races op een dag van elk een half uur.

Dat is wat we nodig hebben.

Manueel hoeft toch niet !? 

V10 of V12 atmo, zou daar al héél content mee zijn. 
En ik zou geen regels opleggen ivm pitstops en aantal banden. Laat iedereen kiezen. Tanken moet terug kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, korneeldebruyn said:

Blancpain GT Series bijvoorbeeld emoji3.png Afgelopen weekend was het weer een mooie race op Silverstone.

Ja voila, of het WTCR ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja voila, of het WTCR ofzo.

Vervisch!

 

Ik heb bijvoorbeeld ook genoten van World RX in Spa dit weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Momenol zei:

Kijk liever Formule E! Dat is veel interessanter dan F1 geworden...

Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken?

Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...)

eigenlijk gewoon een moderne veilige snelle versie van de Lotus 49.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, PJH said:

Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken?

Ge hebt er duidelijk niks van gesnapt

 

Just now, PJH said:

Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...)

Porsche Supercup

VLN

WTCR

V8 Supercars

Carrera Cup Germany

...

Nee, dat bestaat momenteel nog niet ... 

 

Ten andere, waarom zou je brake temps moeten managen als techniek geen factor mag zijn? Dat probleem is al jaren opgelost.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Momenol zei:

Kijk liever Formule E! Dat is veel interessanter dan F1 geworden...

Monaco was toch ook niet echt een hoogvlieger he. Dat circuit is precies nog te groot voor die kistjes :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, PJH zei:

Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken?

Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...)

eigenlijk gewoon een moderne veilige snelle versie van de Lotus 49.

Trager wel, besparen doen ze allemaal. Maar daar wordt nog echt geracet met de mogelijkheden die ze hebben.

Ze zijn niet vies van wat contact met elkaar en voor de gap te gaan, ook al is die er niet altijd.

Ik heb F1 en FE live gezien van voor en achter de draad en FE is vele malen leuker en interessanter dan F1 de laatste paar jaar geweest is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Monaco was toch ook niet echt een hoogvlieger he. Dat circuit is precies nog te groot voor die kistjes :lolz:

Ik moet de race nog herbekijken. Ik stond net iets te dicht op de actie dit weekend :P

Stoffel zei me wel dat er geen enkele hoek van zijn wagen onbeschadigd was. Terwijl Buemi ernaast stond te zagen over het gebrek aan respect onderling. Die zijn plaat blijft ook hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, PJH zei:

Da's toch ook gewoon een hoop tragere wagens die batterij sparen omdat ze er anders niet geraken?

Wat ik wil zien is de wereldtop, op de meest uitdagende circuits (waarom niet: nordschleife) met auto's die moeilijk te rijden zijn (maar wel veilig zijn) terwijl ze flat out gaan en niet moeten nadenken over fuelsaven/motoren/banden/.... gewoon snelheid dat het niet normaal is, met wagens die het beste uit de rijder halen qua techniek (dus schakelen, sturen, managen van brake temps) waarbij de techniek geen factor meer is (dus geen ERS/1000settings/...)

eigenlijk gewoon een moderne veilige snelle versie van de Lotus 49.

Kijk dan WRC, en als je duels wil zien WRX. Maar die zijn te vierwielaangedreven zeker :D

DTM rijdt tegenwoordig zonder bandenwarmers uit na hun pitstop, da's ook nog wel tof om te zien voor jou denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Lotuzzz said:

Kijk dan WRC, en als je duels wil zien WRX. Maar die zijn te vierwielaangedreven zeker :D

DTM rijdt tegenwoordig zonder bandenwarmers uit na hun pitstop, da's ook nog wel tof om te zien voor jou denk ik. 

Doe geen moeite. Dat doet hij duidelijk ook niet als ik zijn gezaag lees :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lotuzzz zei:

 

DTM rijdt tegenwoordig zonder bandenwarmers uit na hun pitstop, da's ook nog wel tof om te zien voor jou denk ik. 

Allez ja, elke raceklasse zal wel uitrijden zonder bandenwarmers wss :D

 

En ik weet niet of dit hier ergens al stond?

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ge hebt er duidelijk niks van gesnapt

 

Porsche Supercup

VLN

WTCR

V8 Supercars

Carrera Cup Germany

...

Nee, dat bestaat momenteel nog niet ...

Voor mij is dat niet "het van het". De strijd is daar inderdaad hard, de auto's zijn snel en de piloten zijn goed. Maar F1 is een compleet andere vormfactor en die zouden ze wat ingrediënten moeten geven van Carrera Cup bvb, maar dan wel met een miljoen PK in auto's die evenveel wegen als mijn portefeuille. Ik breek daarmee de andere klasses niet af, ik bedoel gewoon dat de F1 meer die kant moet opgaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot voor enkele jaren terug hadden we perfecte F1 auto's die relatief goed konden volgen en inhalen. Maar nee, het moest breder en dikker en sneller....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt mooi hoor, GP in Zandvoort. Scheivlak, Bosuit :inlove:

Lange rechte lijn en dan de tamelijk langzame en lange Tarzanbocht is misschien wel een mooie om in te halen?

Gerelateerde afbeelding

Afbeeldingsresultaat voor gp zandvoort

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dragonfly zei:

Lijkt me sterk dat het circuit zo zal blijven met de huidige FIA regels.

Wou nog zeggen: Hopelijk geen asfalten uitloopstroken :(

Anderzijds lijkt het qua uitloopstroken (gebrek eraan, zeker op de rechte stukken) wel wat op Montreal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid