Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn dat al de nieuwe wagens met update van aero enzo of eigenlijk enkel livery presentatie? Is precies niets gewijzigd...

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Geplaatst:

Stoffel ook gepromoveerd van simulatierijder naar reserverijder voor Mercedes. Ergens moeten we dus hopen dat er eens iets mis gaat met Hamilton of Bottas, al is die kans erg klein.

29 minutes ago, Stancke said:

Zijn dat al de nieuwe wagens met update van aero enzo of eigenlijk enkel livery presentatie? Is precies niets gewijzigd...

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Er zit ook weinig tot geen verschil op de regels tussen vorig jaar en dit jaar. Al denk ik dat veel teams een 'Mercedesje' gaan doen, week 1 van de tests vooral motorisch, week 2 aero en dus een totaal andere auto.

Geplaatst:
On 2/6/2020 at 4:45 AM, Le Capri Mauve said:

Dat virus is gewoon niet zo erg.  Het is geen ramp als zich dat uitbreidt.

Ok ?

Geplaatst:
1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Stoffel ook gepromoveerd van simulatierijder naar reserverijder voor Mercedes. Ergens moeten we dus hopen dat er eens iets mis gaat met Hamilton of Bottas, al is die kans erg klein.

Er zit ook weinig tot geen verschil op de regels tussen vorig jaar en dit jaar. Al denk ik dat veel teams een 'Mercedesje' gaan doen, week 1 van de tests vooral motorisch, week 2 aero en dus een totaal andere auto.

Of gewoon al bezig zijn met de auto van volgend jaar. En het dit jaar doen met een evolutie van de vorige.

Geplaatst:

Initieel geen fan van alle geplande aanpassingen aan Zandvoort, maar moet nu wel zeggen dat die kombocht best wel cool is:

Geplaatst:

F1TV

In december hebben ze een 50% promo gedaan maar ik was te laat. Nu loopt er promo voor 25% korting op jaarabo.

EARLYBIRD25

Officieel vanaf morgen maar ze zou nu al werken

Geplaatst:
Op 18/2/2020 om 15:06, dragonfly zei:

F1TV

In december hebben ze een 50% promo gedaan maar ik was te laat. Nu loopt er promo voor 25% korting op jaarabo.

EARLYBIRD25

Officieel vanaf morgen maar ze zou nu al werken

@Lefty @Porker @TCT @PJH

Ik heb 48 EURO betaald voor 1 jaar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Leuk stukje techniek dat ze bij Mercedes uit hun hoge hoed hebben getoverd.

Geplaatst:

Oeps, they did it again.

Max kan nog even wachten op zijn eerste titel, denk ik ?

Geplaatst:

Is natuurlijk wel een ideale manier om het te bedienen, op een lang recht stuk het stuur achteruit trekken, en bij het remmen ga je sowieso terug naar voor duwen.

Geplaatst: (aangepast)

aangepast door lancer-evo
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Even simpel als geniaal. Z'hebben gewoon een @ICMeke gedaan bij Das Haus, zegt!

Geplaatst:

Was te verwachten, ik had zelfs verwacht dat ze het voor nu nog zouden verbieden. 

Geplaatst:
7 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Was te verwachten, ik had zelfs verwacht dat ze het voor nu nog zouden verbieden. 

Idem, anderzijds zullen ze bij Mercedes wel alle kleine lettertjes goed hebben uitgekiend.
Ik las net ook ergens online dat Bottas al een jaar weet zou hebben van deze ontwikkeling.

Geplaatst:
26 minuten geleden, Polygoon zei:

Idem, anderzijds zullen ze bij Mercedes wel alle kleine lettertjes goed hebben uitgekiend.
Ik las net ook ergens online dat Bottas al een jaar weet zou hebben van deze ontwikkeling.

Zo'n dingen zullen wel eerst langs de Daimler gerechtsafdeling passeren in Stuttgart. 

Geplaatst:
Op 19/2/2020 om 20:25, dragonfly zei:

@Lefty @Porker @TCT @PJH

Ik heb 48 EURO betaald voor 1 jaar.

Hebt ge u jaarlijks abo geanuleerd en dan met de code weer geactiveerd?

Geplaatst:
20 uren geleden, Polygoon zei:

En zo weten we meteen de reden van zijn contractverlenging.

Geplaatst:
4 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Hebt ge u jaarlijks abo geanuleerd en dan met de code weer geactiveerd?

Kan je niet annuleren, er start dan gewoon een abo vanaf vandaag.

• Thanks Friendly 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid