Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minuten geleden, The Swede zei:

Not available, @Monterey Jack

Altijd bij F1 video's, gewoon op 'Openen op Youtube' klikken

Of de Instagram versie:

Geplaatst:
9 hours ago, dragonfly said:

Staat toch bij waarom? ? 

image.png

aint nobody got time for that GIF

• Grappig 2
Geplaatst:

Ik vind het echt spijtig dat de F1 draait om continue melken. Ik kwam net dit filmpje nog eens tegen:

Echt meteen naar de FIA bellen om te zagen. Het ligt er toch vingerdik op dat dat niet expres is, hij daar massas nadeel van heeft en dat zo'n dingen kunnen gebeuren.

Geplaatst:
25 minuten geleden, PJH zei:

Ik vind het echt spijtig dat de F1 draait om continue melken. Ik kwam net dit filmpje nog eens tegen:

Echt meteen naar de FIA bellen om te zagen. Het ligt er toch vingerdik op dat dat niet expres is, hij daar massas nadeel van heeft en dat zo'n dingen kunnen gebeuren.

Was in een FP en als hij zo een mechanieker mee neemt. Ik vind dit veel terechter qua opmerking dan sommige dingen tijdens de races. 

Geplaatst:
41 minuten geleden, PJH zei:

Wie duwt hem daar buiten?

Geplaatst:

Ik snap niet waarom dat geen wereldwijd voorpagina nieuws is wanneer Hamilton Verstappen defriend op FB

Geplaatst:

Ik wist niet dat Horner met Ginger Spice getrouwd was. :P

Geplaatst:

Ik vind het vooral jammer dat de beste piloot aller tijden zo’n non-figuur is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Boude stelling!

Geplaatst:
3 uren geleden, brjefs zei:

Ik vind het vooral jammer dat de beste piloot aller tijden zo’n non-figuur is.

Is het echt de beste piloot aller tijden? 
Een beetje geluk en de juiste wagen zitten ook mee. 

Maar ik ben wel helemaal met je eens dat hij iemand is die een erg belangrijk figuur is in F1, dominant in de laatste jaren en dat zijn reactie nu niet die van een groot sportman is. 

Schumacher, Prost en Senna werden destijds ook geklopt. Maar die gooiden de handdoek niet zomaar.

Ik vind het voor Hamilton zelfs positief dat hij tegenstand heeft. Anders zou men makkelijk kunnen zeggen “hij had de beste wagen en geen tegenstand”. En men zou zijn prestaties niet naar waarde schatten. Nu kan men dat wel want hij heeft een deftige tegenstander.

Geplaatst:
On 12/25/2021 at 1:12 AM, The Swede said:

Schumacher, Prost en Senna werden destijds ook geklopt. Maar die gooiden de handdoek niet zomaar.

Bwa ... de laatste klopt die Senna gehad heeft, daar had hij toch niet van terug.

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik denk niet dat Hamilton een probleem heeft met geklopt worden, krijgt al een heel jaar rammel van Verstappen. Ik denk dat hij het vooral moeilijk heeft met de manier waarop, en wie zou er niet reageren na wat er gebeurde in Abu Dhabi. 

Geplaatst:
Op 24/12/2021 om 22:28, TCT zei:

Boude stelling!

Komkom, het charisma van Hamilton is zoals een kerstboom: veel bling en licht voor sfeer en gezelligheid maar het geheel slaat op niks. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

May be an image of motorcycle, car, road and text that says 'ROLEX ROLEX ROLEX ROL ROI NAS HONDA HON F1.Fanspage @FFanspage @FFa ECCLESTONE: "All you had to do was stop Valtteri Bottas' car. That would have been a pretty smart idea, thought of that too. That way the Safety Car would have stayed on the track and the race would never have restarted. 00'

Redbull had er zeker wel aan gedacht door Perez nog te pitten met een mogelijk probleem. Zodoende wilden ze vermijden dat hun eigen auto niet een verlenging van de SC zou opleveren.

Geplaatst:
5 minuten geleden, mrbbs zei:

May be an image of motorcycle, car, road and text that says 'ROLEX ROLEX ROLEX ROL ROI NAS HONDA HON F1.Fanspage @FFanspage @FFa ECCLESTONE: "All you had to do was stop Valtteri Bottas' car. That would have been a pretty smart idea, thought of that too. That way the Safety Car would have stayed on the track and the race would never have restarted. 00'

Redbull had er zeker wel aan gedacht door Perez nog te pitten met een mogelijk probleem. Zodoende wilden ze vermijden dat hun eigen auto niet een verlenging van de SC zou opleveren.

Wanneer de promotor van het kampioenschap zelf het foute voorbeeld geeft :fp:

Geplaatst:
1 minuut geleden, The Swede zei:

Dat doet de promotor niet

Geplaatst:
2 minuten geleden, The Swede zei:

Kom eens van onder uw steen man, Ecclestone is sinds 2017 niet meer verbonden met de F1. Is van Liberty Media :lolz: 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
Op 27/12/2021 om 18:52, Monterey Jack zei:

image.png.6d1eff3c6c0d2eb3d3790373cbe7dfda.png

Ik dacht dat de huidige wagens zo lang waren omdat ze al die technologie kwijt moesten. Wat zijn ze kwijtgespeeld?

Zojuist, Monterey Jack zei:

Kom eens van onder uw steen man, Ecclestone is sinds 2017 niet meer verbonden met de F1. Is van Liberty Media :lolz: 

Ik weet ook wel dat hij op pensioen is (denk je nu echt omdat ik niet alles in 27 woorden uitleg dat ik idioot ben?).

Ecclestone is nog steeds een vooraanstaand figuur waar naar geluisterd wordt en dus zijn mening weegt toch al snel door op de publieke opinie. Bovendien, hadden ze dat geflikt onder zijn bewind (i.e. de race lam leggen met tactische truukjes van de foor), dan was het kot te klein geweest...

Geplaatst:
17 minutes ago, mrbbs said:

En hoe ga je dat doen? Heeft elk team een codewoord voor "val in panne op de piste"? :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid